בלוג

הפירוש מאחורי סיפור דוד ובת שבע מבחינה תודעתית”

הכל מסודר מבחינת הבורא, רק התודעה של האנשים לא מסודרת, היא נמצאת בבלבול סדרים, “השכינה בעפרא” . וכעת צריכים להתחבר שוב לתודעת האחד. לספירת חכמה, שם מתקיים כבר אור האחד שצריך לרדת על תודעת האדם.

המקובלים הקדמונים וגם של הדור הזה, מלמדים אותנו שישנם אנשים שהתפקיד שלהם כאן כעת לתקן בדרגת השורש, ואז הם נחשבים לנשמות כלליות, כי המון נשמות מתוקנות מתחת להם כי הם הענפים שיוצאים מהם, ישנם אנשים שהתפקיד שלהם לתקן ברמת הענפים, וזה יותר תיקונים בעולם הגשמי, וישנו זוג שהתפקיד שלו זה להוליד פרי. כי הכל התקלקל בגלל זוג ויתוקן על ידי זוג. אך הזוג הזה אמור להכיל את כל ניצוצות הנשמה שלו המתוקנים

מבחינה תודעת הנסתר, האמת לאמיתה, זה שדוד, ראה מגג ביתו את בת שבע רוחצת. גג מסמל את ספירת הכתר בעשרת הספירות, ודוד עשה עליה רוחנית וראה שבת שבע שייכת לו מימי בראשית, ונמצאת באותה ספירה שהוא נמצא, היא כבר מחכה לו במלכות דכתר. כי היא גלגול של חוה אימנו, והוא גלגול של אדם…

החטא בגן עדן היה, לא שהם אכלו מ”התפוח” כי גם אף פעם לא כתבו שיש תפוח, אלא “פרי” … בתודעת הנסתר יש שורש, ענף, ופרי.

למעשה, הם אכלו מהפרי לפני שהיה בשל. הם אכלו אותו כבוסר, זאת אומרת, הם נגעו בספירת הבינה, לפני שהסתדר בה כל הסדר של הבריאה, של תודעת האחד, וכך קרה, שברגע שהם נגעו בפרי, נשרו איבריהם ונפקחו עיניהם.

עד אז הם היו עם עיניים תודעתיות רוחניות שהיו רק תודעה, ולא היה להם גוף, כי אין גוף בעולם העליון, וברגע שנגעו בפרי, נפקחו עינהם הגשמיות ונוצר גוף האדם ממש… אבל הם לא באמת עברו מאיזשהו מקום פיזי לאיזשהו מקום פיזי אחר. זה הכל עינייני תודעה. וזה נקרא “צמצום אורות” … הבנת מדד האחדות הצטמצם והחלו לחוות נפרדות בתודעה.

עדן = ספירת חכמה

נהר = ספירת בינה

גן= ספירת מלכות

הבורא שאל את אדם “אייכה” , לא מלשון היכן אתה מסתתר, כמו שמלמדים בכיתה ג’ , אלא מהיכן אתה לוקח את המוחין שלך, מאיזו דרגה היררכית תודעתית אתה מוזן כעת.

האור התקרש, והעולם הזה החל להיות מוקרן כגשמי…. אך זה לא המח מייצר תודעה אלא התודעה מייצרת מח

אדם וחוה התגלגלו למלבושים שנקראים “דוד ובת שבע”, כי הבורא תמיד לובש צורה ופושט צורה,

אדם וחוה התגלגלו , אך יחד איתם גם חטא הבוסר התגלגל.

והפעם במלבושים של דוד ובת שבע, שוב , נעשה חטא הבוסר, אך הפעם בקשר של דוד ובת שבע, שוב הפרי לא הגיע לבשלותו .

דוד עשה אחישנה לקבל את אהובתו שהובטחה לו על ידי הבורא, כי היא אכן שייכת לו, אבל הבורא אמר בעיתה אחישנה ולא אחישנה בעיתה…והם הביאו את שלמה המלך, שהיה אמור להיות המשיח, אך זה לא קרה, בגלל הבוסריות.

לכן, גם היום ישנו זוג שהתגלגל, ומחכה להיפגש אך לפי “בעיתה”, זאת אומרת לפי המבניות שהבורא מזווג זיווגים. פעמים רבות בן הזוג תפוס כי יש לו עוד תיקון לעשות עם בת זוג אחרת , וכל הבריאה מחכה לתקן את חטא הבוסר.

חוש הריח שזהו הרוחניות, הינו החוש היחידי שלא נפגם בחטא, כי הפרי עדיין לא נתן ריחו. ולכן יש אפשרות לאדם להגיע לדרגות רוחניות תודעתיות גבוהות מאד, כי יש בו את כח הבורא בתוכו ממש. שום דבר לא נפגע בחוש הריח.

גם החטאים מתגלגלים, גם הנדרים של אבותינו מתגלגלים וגם הנדרים של הנשמות שלנו או ההבטחות שלא קיימנו מתגלגלים… זה הכל תודעה שמתגלגלת וצריך לעשות בה סדר.. מושג זה בתודעת הנסתר נקרא: “בלבול סדרים”.

כולם התגלגלו לדור האחרון לפני שגלות הדעת מסתיימת. פרעה, דוד, בת שבע, דבורה הנביאה, משה, כולם וכמובן כל נשמות עם ישראל שהיו במעמד הר סיני... ועושים כעת את התיקון האחרון, לפני שפותחים לנו את התודעה ועולים לאלף השביעית … אלף השביעית, מתחילים להריח אותה באוויר, זה נקרא ה”שבת התודעתית” , דרגת התודעה של כל עם ישראל תעלה וגם לא יתורגם לה העולם הגשמי כגשמיות ריקנית אלא על כל דבר שחמשת החושים יחוו, תהיה להם המשמעות של העולם עליון, כי כרגע רב האנשים רואים רק גשמיות, הם לא רואים את הרוחניות ממש… (כמו בסרט אוואטאר)… כל מה שנמצא במדיה, זה רק הכנה תודעתית שמח האדם לא יקבל שוק... אנחנו עוקבים אחרי מה שמשתלשל מעולם עליון לעולם הזה, כי אין באמת עולם פיזיקאלי.

גלות הדעת זה שהאדם מתחיל להבין שהוא זה לא הבורא , אך הבורא זה הוא, ולכן הוא צריך להיות טיפה שחוזרת אל הים ומגלה שהוא זה ….

כמו דוגמת התמנון שנתתי, כל זרוע חושבת שהיא יחידה עצמאית, עד שהיא מגלה שהיא בכלל כל התמנון.
הכל מסודר מבחינת הבורא, רק התודעה של האנשים לא מסודרת, היא נמצאת בבלבול סדרים, “השכינה בעפרא” . וכעת צריכים להתחבר שוב לתודעת האחד. לספירת חכמה, שם מתקיים כבר אור האחד שצריך לרדת על תודעת האדם. האור הזה יורד רק על ידי חסדים. כי הבורא נקרא: “חסיד” וצריכים להגיע למצב של השתוות הצורה, שדעת האדם, לא מחוברת לתודעה אגוצנטרית יותר, אלא יוצאת מעבר לנקודה האגוצנטרית למרחב של האחר של הזולת. וזה נקרא: ואהבת לרעך כמוך” , שהאדם כלל לא נמצא בדאגות לעצמו, כי אז הוא שם את התודעה שלו בתוך תבנית סוף, והבורא הוא אין סוף, אנחנו אמורים לעשות השתוות הצורה, שיחול “אילו ידיעתיו הייתיו” ואז הטיפה חוזרת לים ומגלה שהיא הים.

ישנם אנשים שהתפקיד שלהם כאן כעת לתקן בדרגת השורש, ואז הם נחשבים לנשמות כלליות, כי המון נשמות מתוקנות מתחת להם כי הם הענפים שיוצאים מהם, ישנם אנשים שהתפקיד שלהם לתקן ברמת הענפים, וזה יותר תיקונים בעולם הגשמי, וישנו זוג שהתפקיד שלו זה להוליד פרי. כי הכל התקלקל בגלל זוג ויתוקן על ידי זוג. אך הזוג הזה אמור להכיל את כל ניצוצות הנשמה שלו המתוקנים

לקבלת ניוזלטר

השאירו פרטים וקבלו תודעת אור
מבורכת בכל שבוע

עינות מים נרתמת לחיזוק אמונה ובטחון בעם ישראל! הצטרפו עכשיו לקבוצת התמיכה בטלגרם בה נעביר מידי יום מסרים לתמיכה וחיזוק!