בלוג

האם מספר “רודף” אחריכם? ואם כן מדוע?

האם מספרים “רודפים” אחריכם? ואם כן מדוע? … תכירו בבקשה את ההדרכה היקומית של סולם 33 תפיסות המציאות שעל התודעה שלכם לעבור

האם מספרים “רודפים” אחריכם? ואם כן מדוע? … תכירו בבקשה את ההדרכה היקומית של סולם 33 תפיסות המציאות שעל התודעה שלנו לעבור

מחקרים מראים שלאדם היום יש תשומת לב יותר קצרה מלדג זהב. דג זהב מחזיק את תשומת ליבו על דבר אחד כ 9 שניות, והאדם הממוצע מחזיק את תשומת ליבו על דבר אחד 8 שניות… מובטח לכם שמי שרואה “מספרים רודפים” אחריו, לא נמצא בקטגוריה של “האדם הממוצע”.

 מספר “33” רודף אחריכם,  אבל באמת רודף אחריכם… ואתם שואלים מדוע?.

  • ראיית מספרים אין לזה שום חשיבות אם לא נפיק מזה הבנה שקשורה ל”אחדות הפשוטה” ולאחדות חלקי השכינה” … אין צורך לבדוק אם ראינו מספר כזה וכזה מה זה אומר, כי אין לזה שום משמעות. תופעת “מספרים משתקפים”, זה רק כשהתופעה באמת מתקיימת וזה תופס אותנו, לא אנחנו את התופעה. הקדושה בוחרת באדם, לא האדם בוחר בקדושה.

על מנת לענות לכם, אצטרך לשתף אתכם מעט בחיי האישיים, וכן לדייק מעט את ההבנה של התהליך שמתחולל בתודעה של מי שמוצא את עצמו שותף, לתופעה זו.

אז ראשית כמה הסברים כלליים, על מנת להבין את התופעה שמתחילה לפקוד אנשים רבים.

  • המספר “33” למעשה לא “רודף” אלא הוא “משתקף“, מעולם פנימי שמוקרן ל”מראת המלבושים הגשמיים” בעולם החיצוני, כאן בספירת מלכות… כמו שאנחנו מסתכלים במשקפת וירטואלית, כך המציאות שלנו כאן, גם היא מציאות רבודה.

  • התופעה של “מספרים משתקפים” מעולם פנימי לעולם חיצוני, מתרחשת כאשר דעת האדם מונחת על מקום מסוים בהיררכיית התודעה האלוקית על פי מדד האחדות, על פי מדד האמת האובייקטיבית.

  • מכיוון שעין האדם, קולטת רק 0.1% ממה שבאמת קיים בספקטרום האלקטרומגנטי, וכן אם ננסה להסתכל על האצבע שלנו, מול עיננו, נבחין שאיננו יכולים לראות את השטחים בחדר שמסביב לאצבע, אלא הכל מאד מאד מטושטש, ורק האזור שאנו שמים עליו את תשומת הלב שלנו, כמו בדוגמה של האצבע, רק אותה אנחנו נראה בחדות.

  • כך זה אותו דבר, כשעולם פנימי מקרין לעולם חיצוני, מה שנראה סביבנו, זו המציאות שתשומת הלב שלנו נמצאת עליה, מתוך כל האפשרויות של המציאויות שנמצאות בסופרפוזיציה. או בלשון של תודעת הנסתר, מתוך מכלול האורות שנמצאים ב”אור אין סוף”.

  • תופעה זו מתרחשת כי אנו מלבישים את האור האלוקי

ראשית אין צורך ללכת לחפש בתיקשורים בספרים או ברחבי האינטרנט על התופעה, או לחשוב שאיזה מלאכים מאותתים לנו איזשהו מסר, כמו שנהוג לחשוב. כיוון שכל העולם נמצא בתוך האדם עצמו, למעשה כל מה שאנו חווים בעולם בחוץ, אנחנו קודם כל חווים אותו אצלינו בפנים. לדוגמה: אצלי למשל התופעה הופיעה בצורה דיגיטלית וזה קרה בדיוק כשנכנסתי למחשב והסתכלתי על השעון בלי שתכננתי בכלל. התפתחה הרגשה פנימית לא מודעת שלקחה את תשומת ליבי להיכנס למחשב באותן שניות להביט בדיוק באותה דקת ה33 . בהתחלה זה היה בשעון של המחשב 0:33, אחר כך כשלקחתי ליד את הסלולרי , אחר כך כשנכנסתי לפייסבוק ומגלה שמספר ההודעות שמחכות לי היו 33, אחר כך במספר התגובות שאנשים כתבו 33, אחר כך באחוז הסוללה שנשארה בסלולרי 33%, וכך הופיע לו המספר 33 כל פעם עם אותה הרגשה פנימית שמהדהדת ולוקחת את תשומת ליבי להסתכל לכיוון העולם הדיגיטלי.

אך זה לא נגמר בזה, פתאום המספר 33 התחיל להופיע לא רק בגשמיות הדיגיטלית, הפעם זה עלה מדרגה והופיע גם בעולם האוף ליין. הלכתי למסעדה, קיבלתי שולחן מספר 33, קבלתי חשבונית, הסכום היה 33, הוזמנתי למסיבת יום הולדת, הבחור גר בבית מספר 33, הלכתי לטייל ועל הקיר באחד הבתים בחוץ, הופיע ריבוע הקסם 33, קניתי פחית שתיה במטוס, ועל הפחית הופיע 33, ועוד ועוד ועוד… ה33 פשוט מככב בחיי.

כל פעם שהייתי בהרגש תודעתי שקראתי לו “קדושת האחדות”.  המחשבות והרגשות שלי של אותם רגעים היו מוקדשות/נעולות על הנושא הספציפי שהסתובבתי איתו בהלך רוח הפנימי, ובתשומת לב רבה, כמעט יום ולילה, היקום הגיב להרגש התודעתי הזה והציג את המספר 33.

אנשים מתעדים את התופעה הזו בפורומים שעוסקים בנושא,ברחבי האינטרנט:

” Omg I went through a speed radar at 45mph but it showed 33mph even after I let off the gas!”

” I typed in my DOB which for some reason changed too 19933 haha”

רוב הספקולציות הם בעיקר מתקשורים, ניחושים והמצאות. ביהדות אין דבר כזה “תקשורים” זה נקרא עבודה זרה. כמו שאין דבר כזה דבר שנקרא “אינטואיציה” , כי האדם כולו שלם ומלא. כל האופציות מתקיימות בו זמנית ב”אור אין סוף”, הדעת שלנו רק מטיילת על מה שנמצא כבר ברבדי עמקי התודעה . היכן שאנחנו נניח את הדעת, לזה אנחנו נתוודע.

גם תופעת ההקרנה של המספרים, בתודעת הנסתר ביהדות, מוסברת היטב כעולם פנימי מקרין לעולם חיצוני.

אילו הם חוקים תודעתיים בין האור התודעתי שאמור להיכנס לכלי התודעתי שלנו ולהפוך אתנו לכלי להשפעה, שהתודעה שלנו מכינה במסע שלה . חוקים תודעתיים אילו אף הוטמעו בתורה עצמה והמלבוש לאור האלוקי הזה, כאן בספירת מלכות נקרא “גימטריה פילנדרומית”.

ביהדות אנחנו לא מונים מספרים כפי שמוזכר בזוהר, כי הסטרא אחרא שולט על המספרים, לכן הכל נברא באותיות. סטרא אחרא זה ההקרשה של האור, ולכן אנחנו רואים את האור האלוקי מאד מוגס במקום מאד זך וטהור ורוחני , עד שהוא מקבל קשיחות חומר. אבל אין באמת חומר, והעולם אינו פיזיקאלי.

הנה כמה דוגמאות לחוקים תודעתיים אילו:

1. אנשים רבים דיווחו שהם “נרדפים” על ידי מספר שספרותיו זהות 3 פעמים, כמו: “444”

בפסוקי התורה תמצאו , חוק תודעתי שחוזר במשפטים שלוש פעמים אחד אחרי השני : “וכַפְתֹּ֡ר תַּ֩חַת֩ שְׁנֵ֨י הַקָּנִ֜ים מִמֶּ֗נָּה, וְכַפְתֹּר֙ תַּ֣חַת שְׁנֵ֤י הַקָּנִים֙ מִמֶּ֔נָּה, וְכַפְתֹּ֕ר תַּחַת־שְׁנֵ֥י הַקָּנִ֖ים ממנה”

בגימטריה שווה כל משפט שחוזר על עצמו 3 פעמים : 444

וחוק תודעתי זה מופיע בעוד מקומות כמו: “קדוש קדוש קדוש”=555 ירמיה – “ארץ ארץ ארץ”=11,11,11 יחזקאל – “עוה עוה עוה”=999, ירמיהו – “היכל ה’ היכל ה’ היכל ה ‘” =777

2. אנשים שרואים: 08:08, 06:06

בתורה תמצאו : קו לקו קו לקו=08:08 זעיר שם זעיר שם =06:06

3. אנשים שרואים מספרים הפוכים כמו: 21:12 , בשפת הנסתר זה נקרא: פלינדרום סימטרי

המילה הפלינדרומית הארוכה ביותר בתנ”ך היא “לאיתיאל”, המופיעה בספר משלי, פרק ל’, וניתן לקרוא אותה מימין לשמאל ומשמאל לימין.

4. אנשים מדווחים שהם רואים מספר קבוע כמו 575 שהוא גם פלינדרום סימטרי

תתפלאו אבל גם החוק התודעתי הזה מופיע בתורה וזה מתבטא בשם של מלך ששמו ושם אביו נותנים תוצאה שניתן לקרוא אותה מימין לשמאל ומשמאל לימין: דוד בן ישי= 575

ישנו גם חוקים תודעתיים נוספים שגם להם יש השפעה על המציאות הגשמית כמו חוק תודעתי שנסתר במילה אחת, שיש לה שני הופכים. כמו המילה ” “לברך” פירושה גם לקלל.” (מלשון קלילות דעת)

הנושא של אורות תודעתיים, שנכנס לכלי התודעה שלכם הוא נושא עמוק. בספר היצירה שכתב אברהם אבינו, מוסבר שהעולם נברא מאותיות… התודעה היא זו שבוראת את מח האדם, ושמח האדם, קולט את האור האלוקי שיש בו הבנה ומשמעויות של האותיות, שהן למעשה כמו ערוצי תקשורת, והמח מציג את התמונה שאנחנו קוראים לה “מציאות”.

אם המח לא ידע את המשמעות או המילה “כסא”, לעולם לא נוכל לראות כסא. אם ישנה משמעות שהמח לא מכיר אותה, הוא פשוט לא ייצר לנו את התמונה של הדבר, והדבר לא יקבל גם הקרנת גשמיות בחיינו.

יחד עם האותיות נבראו גם המספרים, שעל פיהם מתנהלת הבריאה במימד הגשמי בנוסחה מדוייקת שנקראת “חתך הזהב” שקשורה לחוק התודעתי “ואהבת לרעך כמוך” . גם האותיות וגם המספרים נחשבים לצינורות תודעתיים שמותמרים למלבושים בעולם הגשמי.

אך על פי היהדות הסטרא אחרא, שולט על המספרים, שנקראים “מזל”, ולכן ביהדות אנו חוגגים ימי הולדת על פי תאריך עברי וחן חגים ומועדים ומניית השנים ועוד… כי הקדושה היא מעל ה”מזל”.

בסרטון: מחשבת הבריאה בטבע… סדרת ה”מספרים פיבונצ’י”

https://www.youtube.com/watch?v=nt2OlMAJj6o

לפני שאתחיל להסביר על התופעה של החוקים התודעתיים, ישנם כמה כללים ומושגים שצריכים לדעת.

מהי סינכרוניות

המילה “סינכרוניות” , נשמעת קצת מפחידה, אבל אין כמעט אדם שלא עובר את התהליך התודעתי הזה, במודע או שלא במודע. סינכרוניות , אילו רגעי מציאות שמופעלת עליכם הרגשה פנימית לא מודעת ופתאום אתם מגלים ש”צירופי מקרים” מתרחשים, ואין להם הסבר.

בתודעת הנסתר אנחנו לומדים שאין דבר כזה “צירופי מקרים” , כי הכל ידוע ורשות נתונה, וכמו ששלמה המלך כתב “אין שום חדש תחת השמש” … הכל כבר כתוב, כסיבה ומסובב… עוד לפני בריאת העולם, כפוטנציאל במחשבתו של הקדוש ברוך הוא.

העלתי כאן ארבעה מסלולי התחברות דעת האדם לתוצאות חיים:

1. מסלול א’ – התחברות התודעה מתוך הזדהות: אם תזדהו לחשוב על משהו תוכלו לראות זאת במציאות שלכם, לדוגמה: תזדהו לחשוב על צבע אדום, תתחילו לראות המון דברים אדומים סביבכם שלא ראיתם קודם, תזדהו לחשוב על צבע צהוב ותצאו לרחוב, תתחילו לראות מכונית צהובה, נער עם חולצה צהובה, שלט צהוב וכו’… אדם שהזדהה לחשוב על אדם אחר, פתאום האדם יתקשר אליו וכו’…….בדרגה זו, המציאות מתעצבת לפי הזדהויות דעת האדם.

2. מסלול ב’ – התחברות התודעה מתוך סיטואציה קיימת: אשה שנמצאת בסיטואציה של הריון , תתחיל לראות המון נשים בהריון, או מוצרים לתינוקות וכו’… זוג שנמצא בסיטואציה של חתונה יתחיל לראות המון פרסומות שקשורות לחתונות, וכו’…

3. מסלול ג’ – התחברות התודעה מתוך שאלה: אדם שמסתובב עם שאלה מסוימת ומחפש לה תשובה, או נמצא בבעיה , המציאות תזמן לו תשובה באמצעות “סיבה ומסובב”, פתאום הוא יפגוש אדם שיביא לו את התשובה, פתאום תגיע אליו הזדמנות שתיתן לו פתרון וכו’…

4. מסלול ד’ – התחברות התודעה מתוך הובלה: אדם שמתחיל להרגיש שמספרים רודפים אחריו, שהוא מקבל סימנים עקביים שמובילים אותו במסע התודעתי שלו , והוא ממש מרגיש שהוא “מובל” והוא מצא תבנית קבועה שמוכיחה את תוצאותיה וכו’…

בכל מקרה, בשביל להבין שהאדם לא “מדומיין”, בתודעת הנסתר אנו לומדים, שאם המציאות לא מגיבה למחשבות או רגשות האדם, זה עדיין נקרא אצל המקובלים “מדומיין”.

המאמר עוסק בדרגה הרביעית: “התחברות התודעה למציאות מתוך הובלה”. ידעתי שיש כאן עקביות של דרגה ד’ .

הכללים שיחשבו למספר “רודף”

חשוב להדגיש, אם אדם ראה פעם פעמיים 33 או מספר אחר, זה לא נקרא שהמספר “רודף אחריו”, על מנת שהאדם יהיה בקטגוריה שמספר “רודף” אחריו, צריכים להיות ארבעה גורמים (מתייחס לכל מספר שרודף אחריכם):

1. ראייה של מינימום חמש פעמים ביום את המספר, באוף ליין וחייב גם באון ליין

2. האדם לא חשב על המספר באותם רגעים

3. התופעה מתרחשת ברציפות יום אחרי יום בלי הפסקה עם אותו מספר במשך חודשים

4. התופעה מתרחשת רק עם מספר אחד ולא עוד מספרים שמשתנים לסירוגין.

דוד המלך מלך בירושלים 33 שנים – ירושלים זה מלשון יראו שלמות התודעה.

למעשה, גם בכל אחד ואחת מאתנו, ישנו מלבוש גשמי שקשור לתהליך התודעתי של המספר 33 וזה מתבטא בעמוד השדרה. עמוד השדרה הינו תעלה המורכבת מ 33 חוליות ושלוש קשתות.

סולם תפיסת המציאות

האדם הינו יישות תודעתית שעושה מסע. המסע עצמו זה עלייה במצבי תודעה ותפיסת מציאות.. למעשה מי שעולה בתודעה, זו הדעת של האדם, עד שהיא מתחברת עם האחדות הפשוטה, ומבינה שהיא חלק בלתי נפרד מהבורא, ומה שנותן לה להרגיש נבדלות מהבורא זה רק התפיסה התודעתית שהיא נמצאת בה.. כי הרי, אין גשמיות באמת, והכל זה רק הקרנת נוף משתנה בהתאם לחיבור התודעה, שהתחברנו בהיררכיה הרוחנית בעולמות העליונים.  

כל פעם שהדעת עושה צעד במסע, זה נקרא שהיא התחברה לתודעה גבוהה יותר, תפיסת החיים שלה עלתה בדרגה, התרחקה מעולם האשליה לכיוון עולם האמת.

תפיסת מציאות של דעת האדם מתחלקת ל33 חלקים של מציאות אחת.

מכיוון שיש הקשרי גומלין בין תודעת האדם לתודעת הבורא, כי אין עוד מלבדו , ואנחנו מטיילים עם הדעת שלנו על היררכיה רוחנית, האדם יקבל בחזרה את ההשתקפות שדעת האדם שלו נמצאת על מדד תפיסת האחדות שלו, כלפי האמת האובייקטיבית.

———————————————————————————

***** 33 תפיסות מציאות על פי התקרבות על מדד האחדות, בתהליך ההתמרה מהכרה אנושית להכרה אלוקית , הן במודע או שלא במודע, הם המספרים שרודפים אחריכם כמוניטור תדרי:

תפיסת מציאות 1 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת שהיא יכולה ליצור מציאות בעזרת מחשבותיה (נקודת הקוהירנט)

תפיסת מציאות 2 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לשימוש בתודעה נקבית בעזרת רגשותיה– דעת קבלת השפע על מנת לקבל

תפיסת מציאות 3 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לשימוש בתודעה זכרית – דעת נתינת השפע

תפיסת מציאות 4 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לשימוש כיצד חוקי ההרמוניה עובדים

תפיסת מציאות 5 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לשימוש בחיבור הרמוני בין תודעה נשית לתודעה גברית

תפיסת מציאות 6 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לשימוש בדעת אהבה ללא תנאי

תפיסת מציאות 7 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לשימוש על מה שהיא למדה עד כה

תפיסת מציאות 8 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לשימוש בתוכנית אחרי שהיא התבוננה, כיצד להוציא מהכח אל הפועל

תפיסת מציאות 9 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לשימוש להרס וחורבן שמכינים לה קרקע פוריה לעלות בדרגת התודעה שלה , לא לתת כח לעולם האשליה וללמוד את עולם האמת.

תפיסת מציאות 10 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לשימוש לכוחות פנימיים להזיז אנרגיה ולקבל תוצאות מציאות

תפיסת מציאות 11 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לשימוש לרגעי ההווה ולהתנהל מהם.

תפיסת מציאות 12 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לחבור לדעת האחד

תפיסת מציאות 13 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת למוות פנימי, (למות לפני המוות) , ממיתה את האגו הפנימי, הרצונות לטובת עצמה, הרצון לעליונות על האחר.

תפיסת מציאות 14 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לשימוש ביופי ואומנות המחשבה על ידי שימוש בהרמוניה ברגשותיה ומחשבותיה

תפיסת מציאות 15 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לשימוש בתפיסת המציאות החדשה ונכנסת למצב של לבטוח בבורא

תפיסת מציאות 16 על פי מדד האחדות -דעת האדם ממיתה את האגו החיצוני. הפחדים מה יגידו, איך היא נראית וכו’…

תפיסת מציאות 17 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לשימוש לקבלת גילויים דעתיים מעולמות עליונים

תפיסת מציאות 18 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת מה התפל ומה העיקר, הבנה מה האשלייה ומהי המציאות

תפיסת מציאות 19 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת להתחברות לאור האלוקי

תפיסת מציאות 20 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת להבנת חוקי היקום

תפיסת מציאות 21 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לשימוש בחוקי היקום בחיי היום יום

תפיסת מציאות 22 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לשימוש מציאת הייעוד לטובת כלל מערכת הבריאה והכנת כלי להשפעה שאור דעתי יכנס בו.

תפיסת מציאות 23 על פי מדד האחדות – ,”אדעה מילים ויענני” – דעת האדם מתוודעת לשימוש בכח ההתהוות לטובת כלל המערכת

תפיסת מציאות 24 על פי מדד האחדות – “יתן לי לבטח וישען” – דעת האדם מתוודעת לשימוש בסודות אורות תודעתיים

תפיסת מציאות 25 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לשימוש בתכונה שנקראת “שלום” מלשון שלמות

תפיסת מציאות 26 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לשימוש ב “שקט”, לא שופטת, לא שמה תוויות, לא מייצרת רעשים

תפיסת מציאות 27 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לשימוש באור התודעתי ומתנהלת מתוך מצב תודעתי שנקרא “התבטלות”

תפיסת מציאות 28 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לשימוש ב”חכמת היחוד”

תפיסת מציאות 29 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לשימוש בסודות יקומיים

תפיסת מציאות 30 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לכח ההשפעה

תפיסת מציאות 31 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת להתחברות לעולם עליון

תפיסת מציאות 32 על פי מדד האחדות – דעת האדם לא רואה יותר חושך רק אור, עבורה הכל זה טוב והיא בוטחת בתהליך הבריאה ועושה קפיצה קוונטית

תפיסת מציאות 33 על פי מדד האחדות – דעת האדם מתוודעת לתיקון מידה אלוקית. דעת האדם מתנהלת מהעולם התודעתי ולא הגשמי. דעת האדם מכירה באחריות שיש לה, ויכולת האורות התודעתיים שיש בה על כלל המערכת

—————————————————————————————-

מעל 33 – אין השגה לתודעות שנמצאות במימד הגשמי.

ל33 תפיסות המציאות של התודעה יש הקבלה גם בתורה עצמה, אך לא אלאה אתכם… “גַּל עֵינַי וְאַבִּיטָה נִפְלָאוֹת מִתּוֹרָתֶךָ.= תפיסת מציאות 33, נפתח לתודעה אפשרות להתבונן על סודות היקום.

אנשים שיחוו את התופעה, יהיו בעיקר אנשים ממוקדי שאלה שיוצאת מהלב לטובת כלל מערכת הבריאה.

לסיכום:

  1. ראיית מספרים אין לזה שום חשיבות אם לא נפיק מזה הבנה שקשורה לאחדות… אין צורך לבדוק אם ראינו מספר כזה וכזה מה זה אומר, כי אין לזה שום משמעות. תופעת “מספרים משתקפים”, זה רק כשהתופעה באמת מתקיימת וזה תופס אותנו, לא אנחנו את התופעה. הקדושה בוחרת באדם, לא האדם בוחר בקדושה.
  2. ראיית מספר רודף, רק מסמלת, שהדעת שלנו החלה להתוודע על גבי מדד ערכי האחדות , והיא מודעת שישנה דרך שיש לעשות של התמרת הכרה אנושית להכרה אלוקית
  3. מטרת האדם זה לחזור לטבע הרוחני שלו, לדעת את מהותו, על ידי ההבנה הרוחנית של מחשבת הבריאה, במטרה להגיע לדבקות ולהבין את הקדוש ברוך הוא על ידי השתוות הצורה במידותיו.
הפוסט פורסם ב17/7/2017 במסגרת סדרת פוסטים שכתבה עינת מים 

לפרטים נוספים אודות תוכניות לימוד, סמינרים וכתבות נוספות ניתן להתחבר לאתר בית 

www.oazis.co.il

 

לקבלת ניוזלטר

השאירו פרטים וקבלו תודעת אור
מבורכת בכל שבוע

עינות מים נרתמת לחיזוק אמונה ובטחון בעם ישראל! הצטרפו עכשיו לקבוצת התמיכה בטלגרם בה נעביר מידי יום מסרים לתמיכה וחיזוק!