כח ה” אַיִן-בו” , והמסע האיזומורפי של תודעת האדם

כח ה” אַיִן-בו” , והמסע האיזומורפי של תודעת האדם

כח ה” אַיִן-בו” , והמסע האיזומורפי של תודעת האדם.
————————————————————————————
הערה: זהו לא פוסט, אלא שיעור תודעה כחלק “מפוסטים שיעורי תודעה גבוהה” .. ישנם מעל כמאה פוסטים ולכן רצוי לקרוא מתחילתם על מנת להשיג את הידע שמעל 10.000 איש קוראים כבר כשנה-שנתיים.
כאן מרוכזים שאלות ותשובות לפוסט זה https://www.facebook.com/oazisz/posts/1712638948952977

—————————————————————————
החודש התאבד חבר טוב של חברה טובה שלי. לצערי הרב, לא הכרתי אותו, כי אני בטוחה שאם הוא היה משלים עוד חלקים לפאזל של החיים הוא היה מבין למה לא כדאי לקחת את חייו ומה התכלית של כל נשמה בעולם הזה ..תכלית שנקראת “איזומורפיה” “השתוות הצורה” שפוסט זה יענה מהי התכלית ה”מוזרה” הזו.

אם אדם שמתאבד רק היה מבין את “המסלול האיזומורפי” שעל הנשמה שלו לצעוד.. הוא היה המאושר באדם, כי הוא היה מגלה שהוא “יהלום” שיש לו מטרת חיים, ותכלית “איזומורפית” .הוא גם היה מגלה שיש לו גם כלי עבודה “איזומורפיים” שהוא הגיע איתם ועליו להשתמש בהם. הוא היה מבין את הסיבות “לכאב” והיה הופך את ראיית החיים שלו מעצבות לשמחת חיים ואפילו תמידית…. ויותר מכל הוא היה מגלה שהוא לא לבד אף פעם, ומי ששלח את האדם לכאן, ידע מה הוא עושה ולכן צייד את האדם בכלים להצלחה שלו במסע הזה ואפילו עם אפשרות לקבל מדריכים שידריכו אותו כיצד להשתמש בכלים אילו. הוא רק היה צריך לדעת שזה קיים והיה מגלה עולם בעל אינטליגנציה אלוקית כל כך גבוהה שספקטרום חמשת החושים של האדם כל כך מצומצם מלהבין זאת ולהכיל זאת.

הפוסט הפעם יעסוק באחד מכוחות האיזומורפיה שנקרא ” אַיִן-בו” שדוד המלך הצפין במזמוריו” ומהי תכלית האדם בעולם הזה. אם רק הייתם יודעים כמה נאלצתי לקצר את הפוסט, כי הפייסבוק מוגבל. על הנושא הזה, אפשר לכתוב עשרה ספרים, אם מפרקים מילים שיש סביבן הסברי תהליכים. מי שעוקב אחרי הפוסטים , יודע שאת המחקר שלי שאני מרצה עליו ברחבי העולם מיקדתי בהצלבת ידע בין ספרי קדושה, תרבויות קדומות, מדעי התודעה והפיזיקה הקוונטית שלא מגלה שום דבר חדש ממה שתרבויות קדומות ידעו כבר. לכן מידי פעם אני מצטטת גם פסוקים מהתנ”ך.. ואין הכוונה כאן להחזיר אף אחד בתשובה והפוסטים לא עוסקים בדת כלשהי.
———————————————————————————

ראשית, לכל אילו שחושבים להתאבד ולהשאיר את כאבם מאחור.. וכבר הוזמנתי לקבוצות כאלו של אנשים שמדברים על התאבדויות, כי חושבים שהבעיות שלהם יפתרו…

אדם שמתאבד כי הוא חושב שבזה יגמר לו הסבל, טועה טעות ענקית…המוני אנשים שחוו מוות קליני , בעולם מדווח על שבעים מיליון איש שמתארים שהם נשארו אותם הם בדיוק, מה שהיה שונה זה העוצמות שהם הרגישו את מה שהיה בתוכם, ולא רק שהם חוו בעוצמות את מה שהם היו מודעים לו, שם אין תת מודע ומודע, גם את מה שהם לא היו מודעים לו הם חוו.

למעשה, מה שקורה בתהליך המוות הוא שבסך הכל התודעה היא זו שעוזבת את הגוף החומרי, הגוף חוזר לאדמה כי אין בו כבר חשמל שמפעיל אותו והוא “נרקב”.. אך התודעה נשארת באותו מצב שהיא היתה קודם..

אם האדם חווה כאבים, או כעס, או אהב, או פחד, וכו’… זה בדיוק מה שהוא יקח איתו כשהוא יעזוב את הגוף. כאן במימד החומר הרגשות והמחשבות נמצאים בגוף מצומצם וזה עוד נחשב טוב. שם בעולמות או במימדים השונים, תלוי לאן כל נשמה הצליחה להתאים את המבנה האיזומורפי שלה, רצוי לציין שהמידע שתראה נשמה כשהיא תהיה בעולם העליון, יהיה שונה בין נשמה לנשמה ..וזה תלוי במדרגת תודעה שהנשמה נמצאת בה.

אותם אנשים שחוו מוות קליני והחזירו אותם לספר לאחרים, הרגישו את האני שלהם כתודעה בלי גבולות ולכן הן חוו את אותו אני שלהם רק מועצם בהרגשת האין גבול בחושים.

ספרי המקובלים עוסקים בזה רבות שכן הם הגיעו לדרגה תודעתית שנקראת “עילוי נשמה” ותיעדו מה שפתחו להם לראות.

חברים, להיות במימד החומר זוהי זכות ענקית לכל נשמה שבאה לצעוד “מסע איזומורפי” שעל כך יורחב בהמשך.. כל אחד ואחת כאן, במבחן ולימוד אין סופי שאמור לרגש אותו/ה. אם רק תדעו כיצד נכון להסתכל על הדברים ואם רק תדעו שיש פתרונות בכלים שהם נמצאים וחבויים באני שלכם.. תהיו מאושרים כל הזמן.

בריחה מהגוף במימד החומר היא לא פתרון, כי יש לכל אדם תכלית נעלה שהוא אמור להגיע אליה.. וכידוע לקוראים, תודעה לא נעלמת היא רק משתנה. לכן, יש לקחת כל דבר שקורה בחייכם כאתגר מאתגר וללמוד כיצד להשתמש בכלים של הבריאה שציידה אתכם ושבעזרתם תגיעו לתכלית שלשמה היא בראה את הברואים שלה. מה לעשות…. לא מלמדים את הכלים האלו באוניברסיטה.. כי לא נולדה אוניברסיטה שיכולה להסביר על החיים כמו החיים עצמם.

כשהייתי בארץ, היתה לי “איתורית” שמחוברת למוקדי הצלה וביטחון.. לקחתי אותה לכל מקום.. וכל זמן קצר, היה נשמע הביפ שלה שמודיע לי על אירועים שקורים במדינה לפני בכלל שהתפרסם או עבר צנזורה. הביפ על ההתאבדויות שקרו בארץ, הרתיע אותי יותר מכל… והבנתי גם שלא מפרסמים זאת כלל במדיה.

למה אדם חושב להתאבד, שאלתי את עצמי? האם ידעתם שרק בישראל בשנה אחת, ישנם כ 10,000 ניסיונות של התאבדויות שלא מדווחות? ו500 התאבדויות שכן הצליחו.. ואותן נשמות… נשארו אותן תודעות בדיוק… שום כאב לא הסתלק מהן אלא רק התעצם וזה לפי דיווח של אנשים שחוו את זה.

בשלב מסויים, הבנתי שהביפר הזה… דוחף לייעודי וקורא לעשות משהו בנושא… כי אנשים צריכים לגלות את נפלאות הבריאה שמתחת לאף שלהם.

אחרי ששמעתי את סיפור ההתאבדות השבוע, התחלתי “במקרה” או ***שלא במקרה***,.. התחלתי להיות מוצפת גם בפניות אישיות של הקוראים בסגנון של: “אני לא מבינה מה עושים כאן” “אני מאוכזב מעצמי” “אני לא רוצה להיות כאן” “אני לא מבין למה באנו לסבול” “אני לא רוצה לחיות” ועוד ועוד… וזוהי הסיבה למעשה שהפוסט נכתב ונדחף לפני נושאים אחרים שבקשתם.

אז על מנת להבין מהו “מסע איזומורפי” שתודעת האדם עוברת במימד החומר, עליכם להבין קודם כל את המושג “איזומורפיזם” … נכון, נשמע מושג מבהיל.. אבל באמת שלא:] וכל ילד בן שנה מתנסה בזה באופן טבעי.

***** מהו איזומורפיזם

המושג “איזומורפיזם” זהו “השתוות הצורה” .. מקור המלה מיוונית: “איזוס “”שווה” ו”מורפֶה” מבנה.
בעברית ידידותית זוהי “העתקה של מבנה מסויים” בין שני גורמים נפרדים…

במתמטיקה, איזומורפיזם מתקבל אם אפשר להתאים בין שני מבנים באופן ששומר על המאפיינים המגדירים מבנה מסוים..

בכימיה, איזומרופיזם, מתקיים בין תרכובות שדומות בהרכבן , או קיומם של שני חומרים (או יותר) בעלי אותו מבנה גבישי.

בחיים העסקיים/סוציולוגיה , ישנו “איזומורפיזם מוסדי״ – שמאפיין אותו תהליך חיקוי והידמות למבנה מוסדי אחר שרוצים להתנהג או להשיג תוצאות זהות כמו הארגון האחר שממנו מעתיקים…….בעולם היזמות, זה נקרא “אוקיינוס אדום” . דוגמה לאיזומורפיזם שתוכלו להבין.. ניתן למצוא בתעשיית המוסיקה הישראלית למשל.. כשהמוסיקה הישראלית גילתה את הקליפים שזמרים בינלאומיים עשו לשירים שלהם, כמו בערוץ האם טי וי… החליטו בארץ, להקים ערוץ מוסיקה ישראלית ולהעתיק את התנהלות הערוץ האמריקאי ולנסות להתאים לקהל הישראלי קליפים של זמרים ישראלים שישודרו בערוץ המוסיקה הישראלית… או הבאת אותו רעיון של אתר אינטרנט וכו… וכמובן למי שעלה רשתות של בתי קפה שהעתיקו קונספט וכו’…

בגוף האדם, ישנו “איזומורפיזם תבניתי”, ניתן לקחת את הדוגמה בין גוף האדם למזון שהבריאה בראה.. אם תאכלו מזון שיש בו חלבונים, הוא יקלט בגופכם כי הבריאה בראה שיהיה בגוף את הצורך/תבנית האיזומרפית שלו יש את המבנה המדוייק שמותאם לקלוט את החלבון. אך אם תאכלו מזון מהונדס שמבנה החלבון “מזוייף”ששונה על ידי מדענים, יהיה קשה לגוף להסתגל לזה והוא יכול לפתח אלרגיה.

עוד דוגמה מגוף האדם. אם תשמיעו באוזניות מוסיקה לאדם, באוזניה בצד ימין יהיה טון אחד ובאוזניה בצד שמאל יהיה טון שני… המח ייצר מהקומבינציה הזו טון שלישי…דוגמת מכשיר ה- “המי-סינק” של מכון מונרו, שמיועד למדיטציה ויכול אפילו לגרום לאדם לעבור חוויה חוץ גופית. כי המח בנוי מאיזומורפיה תבניתית שמסוגלת לקבל את שני הטונים שהמבנה של הסאונד שלהם זהה.. כי אילו הם שני גלי קול שיוצרים טון שלישי חדש.

איזומורפיה, כמה שהמילה הזו נשמעת מפוצצת.. זה אחד הדברים הראשוניים שתינוקות מתנסים בו כבר מגיל מאד קטן. תינוק לומד מהי “איזומורפיה” על ידי המשחק הפשוט שרובכם מכירים או קונים לתינוק בן שנה. אותו משחק שהתינוק צריך להתאים צורות לתוך חללי הצורות בתוך קוביית פלסטיק… כל שעליו לעשות זה להכניס את הצורה, עיגול, משולש,ריבוע וכו’… למקום הנכון בקוביית הפלסטיק, על מנת שהצורה תיקלט ותיכנס לקופסה. למה ? כי תכונות המבנה שוות.

במשפט אחד מסכם: איזומורפיה זה העתקת “תכונות” בגופים שונים על מנת שיוכלו לקבל אחד את השני… שני המבנים חולקים אותן תכונות, גם אם הם נקראים בשמות שונים.

ככה בנוי טבע החיים, אז למה אתם חושבים שאתם יוצאי דופן? .. להיפך, על בני האדם מוטלת התכלית האיזומורפית הכי חשובה בטבע.

******* מהו המסע האיזומורפי/ השתוות הצורה של התודעה שלכם.. ואת מי ומה היא צריכה “להעתיק”

על מנת שתבינו מהו המסע האיזומורפי שכל אדם אמור לעבור, בחרתי להמחיש לכם בצורה פשוטה של סיפור תהליך קצר שנקרא “נייר הפרגמנט”. סביר להניח שתצטרכו לחזור פעם נוספת על מנת להבין את המובן והלא מובן בתוך הסיפור.

*******נייר הפרגמנט*******

מכירים את זה, שאתם שמים נייר פרגמנט שקוף ומציירים את הציור שמתחת ? ..כך בדרך כלל ילדים עושים כשהם רוצים לצבוע משהו שהם לא יודעים איך לצייר אותו ., כך זה מתבטא בעולם הגשמי.. או שמי מכם לא זייף פעם את חתימת ההורה שלו למורה.. שמתם על החתימה של אמא או אבא והעתקתם.. ומה שהעתקם לא היה הציור עצמו, כי עבור המורה היא לא תמסגר את זה למזכרת, אלא העתקתם את הכח של התכונות של אבא או אמא, העתקתם את תכונת ההורה הסמכותי.

מה שאתם צריכים לדעת זה, שבדיוק אותו תהליך של העתקת התכונות שיש בציור מתחת לפרגמנט מתקיים גם בעולם התודעתי של הנשמה. תהליך זה נקרא “מסע איזומורפי”.. מסע חיים ולפעמים כמה גלגולים שבמהלכו צריכים להעתיק תכונות והשוואת צורה תודעתית. מי שלומד קבלה… יכיר את זה כ : השתוות הכלי לבוראו” … הצורה התודעתית היא למעשה “חליפת אור” למימד הרוחני במקום “חליפת עור האדם” במימד הגשמי.

מסע איזומורפי זהו מסע שתודעת האדם של כל אחד מכם צריכה לצאת אליו. ומי שלא יצא אליו נקרא “הערום הרדום” 

נייר הפרגמנט השקוף, מיועד על מנת שתשרטטו עליו העתק מדוייק אחד לאחד של חליפת האור של הנשמה הספציפית שלכם.. וזה נקרא “בלופרינט” או “ההוויה שלכם”. הדבר היחיד ששונה הוא שכאן בני האדם לובשים חליפת עור אדם חיצונית.. והשרטוט שקבלתם להעתיק אותו נועד לתפירה של חליפת אור פנימית.

כאן במימד הגשמי ירדתם להעתיק מנייר הפרגמנט את החליפה, ולראות כיצד היקום תופר לכם אותה לפי הבחירות שאתם אומרים לו מה לעשות. וניתנה לכם הזכות לראות כיצד החליפה התודעתית שלכם נראית בחומר בכדי שתוכלו לתקן לפי השרטוט שקבלתם. תחשבו על זה שאתם הגעתם למתפרה של היקום , ואתם אילו שנותנים את ההוראות כיצד לתפור לכם את החליפה.

בפועל החליפה נתפרת על ידי זה שהתודעה והנפש אמורות לעבוד יחדיו ולצייר על הפרגמנט את מידות הנפש ותכונות ההשפעה שיש שלבסוף הן יהיו מרכיבי החליפה בעצמה. מרכיבי החליפה הם מן קוד של רזוננס/ויברציה…והקוד הזה נבנה מויברציה של מחשבות, של דיבורים ומעשים… וצריכה להתקבל החתימה המיוחדת שלכם שאמורה להשתוות בצורתה לחתימה של כח עליון יותר.

החליפה מיועדת לניצוץ הנשמתי שלכם, שחלק ממנו נמצא בעולם העליון ומחכה להתחבר עם החלק התודעתי שהוא שלח למטה על מנת לייצר לו את “חליפת האור”.. שיוכל להתלבש בה, על מנת לדעת לאיזה חלק הוא שייך בפאזל של הבריאה. כאן במימד החומר, זה התהליך… לאחר מכן יש בירור ולאחר מכן, “שיבוץ” . כמו הקבצות בבתי ספר. ולפי ההתאמה ממשיכים ללמוד לאחר מכן, אבל מידת הצמצום של התודעה שחווה את זה משתנה .

לכן רצוי שכל אחד מכם, ילמד מהם “מלבושים רוחניים לנשמה” … כי אנשים שחוו מוות קליני שהתודעה שלהם עלתה ללא מלבושי אור, או היו עליה כתמים רבים, מספרים על הבושה שהיתה להם, ולרובם זו היתה הסיבה שהם בחרו לרדת בחזרה למימד הגשמי. רק שתהיינה להם עוד ועוד הזדמנויות “לאסוף” עוד חלקי מלבושי אור.

מי שתופרות ואמורות לגלות את השרטוט של החליפה של הנשמה , אילו הם :
1. תודעת האדם
2. הנפש.

תודעת האדם, היא זו שאמורה לשרטט את קווי המתאר אחד לאחד שתתקבל חליפת אור יפה לנשמה, ונפש האדם, אחראית למצוא את הצבעים הנכונים שיש לצבוע את ציור החליפה המועתק. התודעה אחראית על קווי המתאר של החליפה והנפש אחראית על בחירת מציאת הצבעים וגם תכונותיהם.

כל פעם שהתודעה תגלה קו מתאר, היא תעלה בדרגה תודעתית שתאפשר לה ידע נוסף למצוא חלקים נוספים של החליפה. כל פעם שהנפש תגלה תכונה אחרת של צבע מסויים היא תבנה לעצמה את אחת התכונות שהיא מצאה.

עד כאן הכל נשמע מאד פשוט… לוקחים פרגמנט ועוברים על הציור וצובעים כמו הצבעים שיש בציור שמעתיקים ממנו…

רק יש דבר אחד, התודעה ונפש האדם.. נמצאות כעת בגן ילדים . התודעה בשלב שהיא רק מתחילה ללמוד כיצד להחזיק עיפרון .. ונפש האדם בשלב שהיא מתחילה ללמוד איך לצבוע ולא לצאת מהקווים .

לכן הבריאה, התחשבה במצב הזה ואת הציור של החליפה שצריך להעתיק.. הבריאה החליטה שלא צריך לדעת ישר כיצד להעתיק.. אלא הוא יתגלה אוטומטי כל פעם על ידי “חוש המישוש” … חושי הנגיעה. כל פעם שתודעת האדם תיגע בקווי הציור, קווי המתאר יצטיירו להם בחלק קטן מהציור. כל פעם שהנפש תגלה צבע זהה שקיים בציור שמתחת והיא רק תיגע בו… הצבע יצבע אוטומטי.

רגע…זה נשמע מאוד פשוט נכון? ואפילו נשמע שכל תינוק יכול לנגוע והחליפה תצטייר אוטומטית. אז למה זה לא פשוט כמו שזה מתואר בחיי האדם ?

והתשובה היא בגלל שהבריאה בראה להם חבר שלישי שיש לו כוחות שהוא שולח תדרים, שקוראים לו “אגו”.. וזאת בגלל שהבריאה היא זו שיודעת מתי החליפה צריכה להגיע בדיוק בזמן שצריך אותה.. ואם היא תגיע מהר, לא יהיה מי שילבש אותה והיא תשב במחסן… לכן היא בראה גם את אגו… שכל מה שהוא יודע ורוצה, זה תשומת לב מהחברות שלו: מהתודעה ומהנפש..

אגו שרצה המון תשומת לב כי הוא הרגיש שהוא לבד ואין לו מה לעשות.. החליט שהוא גם רוצה לצייר.. אבל הוא נולד רק עם יכולת לשלוח תדרים … אז הוא החליט להשתמש בתדרים שהוא יצר לעצמו ושלח אותם על נייר הפרגמנט. בגלל שאגו היה עדיין צעיר מאד ושובב, הוא שלח את התדרים שלו שקשקשו ועשו כתמים על ההעתק של הפרגמנט…

כל פעם שהתודעה רצתה לנגוע בקו מתאר של הציור שמתחת, בכדי שזה יצטייר אוטומטי.. היא גילתה שהחבר שלה “אגו”, שלח תדרים של כתמים, או קשקש ספירלות, צייר לבבות שבורים, כתב מילים של רגשות עצובים, צייר בלוני מחשבות מוזרות וכו’… … וכך יצא שעבודת התודעה, כל הזמן נתקלה בקשיים.. והציור של חליפת האור שצריכים להעתיק אותו בפרגמנט, לא מצטייר. כי התודעה נוגעת במכשולים.

כל פעם שהנפש רצתה לנגוע בצבע מסויים בשביל לגלות את התכונה שלו… היא גם נגעה בקשקושים של התדרים שפיזר אגו על החלקים שהיא צריכה לגלות . וכך יוצא שציור החליפה לא מצטייר לו בעצמו.

אופס, גם התודעה בבעיה וגם הנפש בבעיה… מה עושים? הם שאלו אחת את השניה…

החליטו להיפגש ולדון בנושא.

כל אחת סיפרה את הבעיה שיש לה עם אגו.

התודעה אמרה: כל פעם שאני רוצה לגלות מדרגה תודעתית, אגו בא ומפריע לי ושולח לי תדר שעומד לי בדיוק לפני המדרגה שאני יכולה לטפס עליה בנייר הפרגמנט, בשביל שאוכל לראות מלמעלה מה קורה בנייר הפרגמנט למטה והיכן אני צריכה לתקן.

הנפש אמרה: כל פעם שאני רוצה לגלות תכונה נפשית נוספת, אגו בא ושולח לי תדר שמזכיר לי תכונות שאין לי בהן כבר שימוש ואני לא יכולה לחליף לתכונה החדשה.

החליטו שתיהן לעשות מעשה… כשהן הבינו שזה כל כך פשוט להעתיק את השרטוט של חליפת האור, כי רק צריך לגעת וזה קורה אוטומטי … הם החליטו שהם מכבדות את “אגו” והן יסבירו לו כמה זה חשוב העבודה שהם עושות… אבל עליהן למצוא עבורו “פתרון” שהוא יקבל ממנו תשומת לב ולא יפריע לשתיהן כי הוא יהיה עסוק.

חשבו וחשבו וחשבו.. מה התפקיד שהן יכולות לתת לאגו שיהיה עסוק ולא יפריע להן? ומצאו..

הן זימנו את אגו לפגישה… נתנו לו שוקולד, פיצות, קוקה קולה, גלידות, ואפילו ליטפו לאגו את האגו.. לבסוף אמרו:

אגו יקר, אתה חשוב לנו ואנחנו שמחות שאתה איתנו.. כי לפעמים בלעדך אנחנו מרגישות לא מוגנות.. אבל יש דבר אחד שאתה חייב להבין.. לך יש את התפקיד שלך ולנו יש את התפקיד שלנו… והתפקיד שלך זה להגן עלינו שלא יבואו אגואים של אנשים אחרים ויפריעו לנו בעבודה החשובה.. אבל אתה בעצמך, אסור לך להפריע לנו. כי אנחנו צריכות לגלות את מרכיבי החליפה שיבנו את הקוד של רזוננס/ויברציה…והויברציה של המחשבות והויברציה של הדיבורים והויברציה של המעשים, מתגלים לנו רק דרך נייר הפרגמנט שאנחנו צריכות לגלות בעצמינו.

כל פעם שאנו מנסות לגלות, את הדרך הנכונה, אנחנו מקבלות זבנג מתדר שלילי שפזרת בכל מקום על נייר הפרגמנט וזה מעיף אותנו מהריכוז ומהיכולות שלנו ..

חשבנו רבות מה לעשות והחלטנו לתת לך את התפקיד הכי חשוב.
כידוע לך, על נייר הפרגמנט צריכים לעבוד והוא הרבה פעמים מזיז אותנו מהצעדים שאנחנו נמצאים עליו. לפעמים ,נייר הפרגמנט יכול לזוז קיצוני ימינה או קיצוני שמאלה או קיצוני למעלה או קיצוני למטה. וקיצוניות זה אף פעם לא טוב. לכן אתה תהיה זה שיחזיק את נייר הפרגמנט כל פעם שיזוז , אתה תדאג שנייר הפרגמנט לא יתקמט וישאר מתוח.

וכך הצליחו נפש,תודעה ואגו לעבוד בהרמוניה ולהנות כל פעם מעוד מהארה תודעתית שהתגלתה להם. כי תכלית הנשמה היא לנסות כמה שיותר להיות במבנה איזומרפי לתכונות של השפעה.

גם הבורא וגם הנשמה רוצים להתאחד אך על מנת שזה יקרה, צריך להשתוות במבנה התכונות.

כל עוד האדם נמצא בתכונה שהוא לוקח לעצמו מתוך אגו, הוא לא יכול להיות בתכונת הבורא שרק מעניק ולא לוקח. הטבע רק מעניק ולא לוקח, זהו תהליך שעל נשמת האדם להגיע, כי היא חלק בלתי נפרד מהטבע..

לפעמים זה פשוט כשיורד האסימון ולפעמים צריך גלגולים כי האדם חי בהישרדות והדבר הראשון זה.. “אני צריך”, “אני רוצה” וכו’….

זה פשוט, כי יש גם דרך לקבל וגם דרך להעניק. ולא מדובר כאן על חומר, אלא על מידות. מידה= תכונת נפש. ועל האדם למצוא את האיזון בין תכונות הנפש על מנת לתת איתן לאחרים, בזה שהוא מבטל את הרצון שלו לעצמו…

****** עוד דוגמה מהחיים האישיים שלי*******

עבודה על נייר הפרגמנט היא מיוחדת לכל אדם, כי כל אדם יש לו את החליפה שלו… אבל על מנת להבין כיצד לנקות ולתקן מידות….

אני אתן לכם דוגמה מחיי האישיים… ותיקון המידות הוא כמעט אין סופי לכל אדם… אבל הנה דוגמה מאד אישית ואינטימית וכל דוגמה או מילה או משפט, נבחר בכוונה תחילה …. על מנת להבין את עומק הדברים, אני משתפת דבר אישי….

קניתי סבון רחצה אורגני … למדתי היטב על מרכיביו שאין בו מתכות…לסבון יש ריח , לא מוכר לי , לא מצליחה לתאר אותו מן ערבוביה של צמחים ושמנים והגעתי למסקנה שאני רוצה את הסבון הקודם שאני יותר מתחברת אליו …. וכאן עלתה לי השאלה.. רגע אם אני עובדת על מידות הרצון האגואיסטי שלי…ולא מדובר כאן בכלל שזה יעשה טוב לאחרים , כי זה עוסק בהרגשה אישית . רק המחשבה שישנה האופציה של השימוש בישן מציקה… אחרי הכל, אדם שצריך נוחות ירצה את הנוחות שלו….

ואז התחלתי למדוד את מידת הרצון… יש לי מן סכמה טבלה כזו בדימיון שמורכבת מעשרת הדברות… שאם תרצו אני אכתוב עליה פוסט בנפרד.. ואני מודדת את מידת הרצון… אני שמה אותה במעגל ובודקת לפי אותה “טבלה” … לבסוף אחרי שבדקתי לפי המידות… שאלתי את עצמי…. למה בכלל אני רוצה ריח אחר… והתשובה שעלתה לי היא: בכדי שאהיה מרוכזת בחומרי התודעה, כי כל פעם שהריח פתאום באוויר, ישר האגו מפריע.. “אולי כדאי לחזור לקודם”….. לקחתי ובחנתי את התשובה שוב… האם זה למען ההרגשה שלי או למען התרכזות בחומרי התודעה… התשובה שיצאה “שתי התשובות” …כי אם אדם מרגיש טוב בסביבה שלו, יש לו גם מוזה… ואז הגעתי למסקנה שעדיף שלא אתפתה לרצונות “האגו” האישי שלי, כי יבוא יום ולא יהיה את המותרות האלו ואולי תנאים פחות מפנקים , ואוי ואבוי אם אני אפתח תלות בסביבה שתביא לי מוזה.

אסור בשום אופן לתת כח להנאות האגו לשלוט… אחרת נפתחת “סינפסה” במח שתהפוך להרגל לא בריא של “תלות” במשהו…. והגעתי למסקנה שאני אפילו בהודו בסירחון הכי גדול, הייתי עוסקת בתכני התודעה ולא עוזבת אותם… לכן.. הבנתי שהרצון שרציתי כל כך הגיע מהאגו , לקבל לעצמי ולא בשביל המערכת כולה… אוי ואבוי אם המערכת הכללית היתה תלויה ב”אשליה”  …. מיד השתמשתי בסבון… וראה ופלא… מה שהפריע לי נעלם כלא היה… הבנתי שהניסיון הזה , היה מהאני שלי ששם לי “מסך” על מנת לעלות בעוד דרגה של ניקיון האגו. .ואז “התגאתי בעצמי על ההישג .. ואופס… האגו שוב קפץ… מה עושים ? הפעם מידת הגאווה הופיעה… מיד.. העלתי את זה לדרגה שנקראת “יראת שמיים” הורדתי את ההתלהבות שעמדתי במבחן של עצמי והבנתי שאם לא הייתי עושה כך… זה אומר שאני לא מבינה את המציאות וזה בושה לאני שלי, אז אין מה להתגאות בכלל… וגם הגאווה הסתלקה לה…. .לא רק שנשארתי עם אותו סבון… נתתי לו גם תפקיד.. שברגע שאני משתמשת בו, הוא גם יזכיר לי לעבוד על המידות . וכך מנקים מידות. “תרתי משמע” 

בדיוק כמו שיהלום אי אפשר לחתוך אלא רק עם יהלום אחר. כך הבריאה בנויה. וזה המסע של האדם כאן במימד החומר. להפוך למשפיע. ויש דרגות של השפעה כמובן, לפי הישג ההארות התודעתיות שהאדם משיג כל פעם שהוא התקדם בדרגות ההשפעה שהוא עשה למען המערכת ולא למען עצמו. לא למען עצמו נקרא “להתבטל” כמו שלמדתם בפוסטים קודמים.

אחת מההארות התודעתיות שהצטיירה על נייר הפרגמנט הפתיעה ביותר את נפש , תודעה ואגו. הם פתאום גילו עד כמה הבריאה אוהבת ודואגת לבני האדם . היה זה : כח ה” אַיִן-בו” . זהו כח שעובד תמיד בחייכם, אך אתם לא מודעים כמעט לקיומו. בדיוק כמו ש”מובן מאיליו” שאם תלחצו על כפתורים במקלדת הם יקלידו לכם.. כך הכח הזה עובד…כ”מובן מאיליו” בחייכם… ועד עתה לא עשיתם כלום.

***** מהו כח האין בו

אתם מכירים את הכח הזה בשם הלטיני שלו שלקוח מתהילים של דוד המלך אך האקדמיה ללשון קראה לפלצבו ” אֵינְבּוֹ – אין בו,”

תכירו בבקשה את הכח הייקומי המופיע במזמור “שיר המעלות”. זהו כח ייקומי המופיע במשפט “”מֵאַיִן, יָבֹא עֶזְרִי”…” … רב האנשים שקוראים את השורה הזו מתרגמים אותה בפשט “מאין= “מהיכן” תבוא העזרה שלי” ..

אך האמת היא שזה לא הפירוש מהיכן, אלא כמו שזה נשמע ” מֵאַיִן – מאין שום דבר, מהאפס מהכלום, יבוא עזרי. והכוונה היא , ברגע שאני לא אתערב עם האגו שלי בעבודת היקום..אז התודעה האלוקית תתגלם ותעזור לי… את התגלמות התודעה האלוקית רואים כנותנים לחולה כדור דמה שאין בו שום דבר כמו שיש בתרופה והחולה מבריא… איך זה ? זהו כח ה מֵאַיִן… אין בו שום דבר.. ובכל זה יש-בו, יש בו את תודעת החיים. .

בלטינית המילה: Placebo, פרושה “אשביע רצון”, והמשפט הוא: “Placebo Domino in regione vivorum”, הוא תרגום של עברית ללטינית, גם הוא מספר תהילים של דוד המלך ופירושו “אֲרַצֶּה את אלוהים בארצות החיים”. כשהפירוש הוא “אני ארצה את הכח העליון שעובד במימד החיים”

****** מהו המשפט : “מֵאַיִן, יָבֹא עֶזְרִי”..עזרי מעם ה’, עשה שמים וארץ.”

המשפט הזה מתאר.. שלב שהאדם צריך להגיע אליו על ידי זה שהוא התבטל לחלוטין ונהיה כלי ריק=. “כלי אַיִן” . על מנת להגיע לדרגה הזו, שהתודעה האלוקית תזרום ותרפא/תדר מצבי חיים… החבר “אגו” , של תודעה ונפש.. צריך להיות מאד עסוק…

וזה מה שקורה אצל אנשים שהבריאו באפקט ה מֵאַיִן, כי הם לא התערבו והם ייצרו כלי ריק על ידי זה שהם רצו משהו, כמו להבריא.. אבל הם שמו את האגו שלהם בצד, על ידי זה שהגיעו לתחתית של התחתית אבל עדיין נשארו עם תקווה… ונתנו לתודעה שלהם לחוות את הידיעה שיש בגלולות דמה שנותנים להם משהו חדש שיגרום להם להבריא.. עד כדי כך הם היו משוכנעים , שהתודעה שלהם האמינה בזה… הגוף שלהם הפעיל את בית המרקחת הפרטית שהוא מגיע איתו. מצויד הוראות ועיבוד נתונים ליצירת תרופות ותהליכים ביוכימיים ומותאם למה שהאדם יזדקק יום אחד..המח נותן הוראות ומייצר בעצמו את התהליך.

בגלל אורך הפוסט… יכתב פוסט בנפרד על כח הפלצבו …אך אני משתמשת בכח ה מֵאַיִן- כמעט כל רגע בחיי… עם הבנה שלקבל אותו מהבריאה זה בכלל לא מובן מאיליו ולכן יש להודות על אפשרות השימוש בו. כי הפלצבו זה לא רק כח שמיועד להחליף תרופות.. אלא גם לדברים/התנהגויות/התמכרויות/ואפילו תדמית ובטחון עצמי שאתם רוצים לשפר בחייכם. מחקרים שנערכו על ילדים שסובלים מהפרעות קשב וריכוז , וקבלו תרופות דמה, הוכיחו שטיפול האין בו .. הראה תוצאות של כאילו הילדים קיבלו תרופות…

עוד מקום שכח הפלצבו מוצפן ,זה גם בספר דברים במשפט ” שְׂבַע רָצוֹן וּמָלֵא בִּרְכַּת יְהֹוָה” … וזו דרגה תודעתית שיורחב עליה בפוסט הבא. כי ברגע שהאדם נמצא בדרגת השביעות רצון רק מהיותו קיים ונושם בלי שום קשר לחומר בחייו.. הוא זוכה לאושר תמידי מהתגלויות.

בינתיים אתם מוזמנים לצפות ולהבין על הכח והמתנה הנפלאה שאתם קבלתם מהיקום. כח ה” אַיִן-בו”
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4698002,00.html
וכאן הסרט הדוקמנטרי המלא
https://www.youtube.com/watch?v=qTuiQlzbVls

***** לסיכום

כמו שלמדתם בעבר, דוד המלך הגיע לדרגה איזומורפית גבוהה מאד. הכלי התודעתי של דוד המלך השתווה בתכונותיו , במחשבותיו, בדיבוריו ובמעשיו והפך מאגואיסט לאלטרואיסט. בדרגה תודעתית כל כך גבוהה שהוא הצליח לשחרר את הרוח מהחומר ולהעלות אותה לעליונים ולהוריד את הרוח אל החומר.בעולמות תחתונים על מנת שהחומר יקבל קדושה…. ובגלל שדוד המלך הגיעה לדרגה גבוהה באיזומורפיה תודעתית של הבנת חוקי היקום וכיצד עובדים איתם, הוא הצפין את חוקי האיזומורפיה היקומיים בתוך מזמוריו שמלמדים את האדם כיצד להגיע מהדרגה התודעתית הנמוכה ביותר והגשמית לדרגה התודעתית הגבוהה ביותר שנקראת “השתוות הצורה” שנקראת “קדושה” ..

קדושה , זוהי דרגה שתודעת האדם, מושכת כלים מעולם הרוח/ העולם העליון/חוקי הטבע אל עולם החומר ומקדשת אותו . קידוש זוהי פעולה תודעתית שמרוכזת רק בדבר אחד ובתכלית אחת.. וקוראי הפוסטים למדו שההבדל בין קודש לחולין.. זה שחולין, זה מהמילה חול.. וגרגרי חול מפוזרים בכל מקום, לעומת זאת “קידוש” זה ריכוז תודעתי למטרה אחת בלבד ונעלה.

כל אחד מבני האדם צריכים להגיע לדרגה כזו.. למעשה, כולם יגיעו לזה יום אחד, כל שעליכם להבין זה שכאן.. זה רק התחלת המסע המדהים והמרגש. הכל תלוי מי הוא המזיז להתחיל במסע הזה…היקום שמזיז ביסורים את אילו שלא זזים, או אתם את עצמכם בהנאה ובהבנה שאין לשפוט לא אתכם ולא אחרים, כי לכל נשמה יש את הקצב והמסע שלה ואת שלושת החברים שהם בדרגות שונות אחד מהשני.

בתמונות:
1. אני בודקת עם משקפיים חסינות מכשיר תדרי אור.

**** למי ששואל אם ניתן לשתף את הפוסט.. אז כרגיל התשובה היא : בשמחה.****

 

השארת תגובה