fbpx

סמינר בריא-אות תודעתית ותזונה רוחנית

על פי עץ החיים, ספר יצירה וספרי הקבלה הקדמונית
מאת אואזיס – עינת מים דביר ארי-אל

אנו חיים בעולם של תודעה. בעולם שפועלים כוחות רוחניים של סטרא דקדושה וסטרא אחרא. רוב בני האדם נולדו להיות בריאים ורואים במצבם הבריאותי שיקוף של התנהלות רוחנית נכונה. עם זאת, 'עודף' רוחניות, כלומר אור בלי כלים, אינו בריא מבחינת התודעה. לכן יש צורך לדעת לנהל נכון את זרימת האור הרוחני לתוך איברי הגוף של האדם.

אודות הסמינר

בשעה טובה ניפתח הרישום

לסמינר בריא-אות תודעתית ותזונה רוחנית

בימים אלה של בידוד וסגר עקב ה"מאקרונה", הסמינר הותאם ללימוד במתכונת וירטואלית המשלבת לימוד, תרגילים ואימון ביתי, אינטראקציה עם עינת מים (אואזיס) וצוות ההפקה במהלך השיעורים. זהו סמינר שיעלה אתכם, התלמידים, במעלה מדרגות התודעה ויחשוף אתכם לעולמם המופלא של המקובלים הקדמונים שהשאירו לעם ישראל אוצרות גנוזים. בסמינר נלמד חידושים שלא נלמדים באף מקום. התכנים הורכבו במיוחד עבור תלמידי סמינרי אואזיס.

הבהרה: על מנת לשמור על רצף ושפה קבועה של הלימוד, הרישום לסמינר יהיה בלעדי לתלמידים שעברו עם צוות אואזיס את המסע. הסמינר מיועד לתלמידים שלמדו בצורה פרונטלית או וירטואלית מהארץ ומחו"ל את מסלול הלימוד א'-ד', לבוגרי סמינר יסודות בכל מחזורי הלימוד ביערים, רמות, נווה אילן, ניר עציון ונתניה. תלמידים שלא מופיעים ברשימות הסמינרים לא יוכלו להירשם הפעם לסמינר בריא-אות תודעתית ותזונה רוחנית. הסמינר יתפרש על פני חצי שנה פעמיים בשבוע, ותלמידים שירצו יוכלו לרכוש עם הזמן ערכות לימוד עם מוצרים שפותחו במיוחד לסמינר.

כ- חצי שנה (24 שיעורי לימוד + 24 שיעורי תמיכה לשיעור הנלמד)
ימי ראשון - 20:00-21:30 שיעור במערכת לימוד מקוונת (ZOOM וובינר)
ימי שלישי - 20:00-21:00 מפגש ZOOM שאלות תשובות בנושא השיעור השבועי
מפגש הכנה לסמינר במערכת הזום: 26/10/2020 במפגש זה נסביר ונבהיר כיצד יתנהל תהליך הלימוד
מועד תחילת הסמינר: 1/11/2020
  • לימודי איכות ונוחות מהבית!
  • תוכנית לימוד ראשונית ,יחודית המהווה מדרגה תודעתית נוספת בתהליך ההתפתחות לתלמידי תודעת הנסתר .
  •  הסמינר יועבר בזמן אמת בהנחיית עינת מים ,אל תפספסו!
  •  לנרשם תהיה גישה לאזור אישי בו יוכל לצפות בכל השיעורים שהועברו גם בזמנו הפנוי במשך כל תקופת הסמינר, לאחר מכן הגישה לתכנים תיסגר
  •  מסלול זה מיועד לתהליך אישי בלבד, תלמיד שירשם מתחייב לא לעשות שימוש מסחרי עם תכני הלימוד.
  • הרישום לסמינר מותנה באישור ,להפקה תהיה אפשרות לבטל רישום בהתאם לשיקולה.

הכול בידי שמים חוץ מיראת שמים

על פי תודעת הנסתר ביהדות אדם שמתעמל, אוכל טוב ומטפל בעצמו היטב, אינו בהכרח בריא. אם נתבונן סביבנו נראה אנשים שנראים טוב, חסונים, שותים מיץ עשב, עושים הליכה או ריצה, אוכלים מאכלי אנרגיה ועוד. אך מתחת לכל זה, האיברים הרוחניים שלהם יכולים להיות חולים, מרוקנים ועייפים מאוד, חסרי אור אלוקי. אותם האנשים יגלו שהם אינם חסינים מפני מחלות, למרות כל טיפולי האנרגיה, טיפולי הניקיונות, טיפולי הקוסמטיקה והטיפולים הקונבנציונליים שהתמידו בהם כדי לשמור על גופם הגשמי.

נשמת האדם נמצאת בעולם הבריאה ומכאן המילה בריאות. שמירה על חוקי התודעה של האחדות תאפשר את החוקיות שלפיה עולם פנימי מקרין לעולם חיצוני. חוקיות זו תעצב את עולמנו הפנימי, והוא בתורו ישקף את מצבנו התודעתי על גופנו ועל סביבתנו.

לא ניתנה לנו בחירה חופשית בעולם הזה, ובכל זאת אנו מתבקשים: "ובחרת בחיים". הבחירה שניתנה לנו היא בין שותפות עם הבורא לבין מחשבה שאנו יודעים לבד את התשובות. האם נעבור את חיינו בדרך המרכבה או בדרך בראשית? עם מה נזדהה במסע שלנו? 

להזדהות עצמה יש השלכות על מהלך חיינו ועל בריאותנו. האדם מתקשר בערוצי גלים שנמצאים במרחב הקוונטי. ערוצים אלה הם, למעשה, אותיות שפת הקודש. התודעה מתחברת אל ערוצי גלי האור האלוקי דרך המיקרוטובולים במוח. לאחר מכן היא מעבדת את האור דרך הפפטידים, ובהתאם להזדהות האדם הפפטידים שולחים נוירו פפטידים לכל תא בגופנו. התאים מתעצבים לפי ההזדהות שבה בחרנו. 

האור האלוקי הזורם אל הישות האלוקית שאנחנו, משתלשל מהעולמות העליונים עד העולם הזה. אם הוא נתקע בשלב כלשהו מופיעה מחלה. הזדהות, התרחקות מהטבע הרוחני שלנו והתנתקות מהאחדות הפשוטה מפריעים לזרימת האור. 

הבורא ברא את הכל בסדר מופתי של אותיות, וקרא לזה ׳בריאה׳ מלשון ׳בריאות׳, אם נרצה להיות בריאים תודעתית/רוחנית עלינו לחזור לתחילת הבריאה ולבחון כיצד נברא הכול מבראשית, כיצד התחלקו העולמות בין הכוחות הרוחניים של הבריאה ואילו אלגוריתמים תודעתיים מנהלים גם את האדם. אז נבין מה השתבש בדרגת השורש ומקרין גם על הגוף שנקרא בתודעת הנסתר "המלבוש/הכלי". 

כאשר אדם מתאים את עצמו לאחדות ולאהבה ומתחיל לדבר נכון בשפת הקודש, הוא משפיע גם על גופו. שפת האדם מעידה על הבריאות הרוחנית שלו. כך גם נשמת נפטר שסיימה את החלק במסע הזמני בעולם הזה, כפי שטרח האדם לזכך את תודעתו ותכונותיו האלוקיות, כך נשמתו תחווה את התודעה שלה בעלייתה לעולם העליון וזה פירושו של הסוד מהגמרא:   "מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת". 

תודעת הנסתר ביהדות מלמדת אותנו שמבניות הבריאה נמשלת לפרי. בגוף האדם יש מלבוש גשמי של האיבר, שנמשל לקליפת הפרי, וישנה פנימיות האיבר. מבניות זו משכפלת את עצמה בכל העולמות. 

מבניות האדם נחלקת לשניים: איבריו הרוחניים הפנימיים של האדם שנקראים "כתונת אור" והמלבושים החיצוניים הגשמיים הנקראים "כתונת עור" ואותם אנחנו מכנים "גוף האדם".  אך למעשה, גוף האדם הוא מצב צבירה של האור. מצב צבירה זה נקרא 'הקרשה'. ההקרשה היא שלב נוסף בתהליך השתלשלות האור למציאות הרבודה שאנו חווים. 

כמו שאדים וקרח הם מצבי צבירה שונים של אותו חומר הגלם, H2O, כך גוף האדם הגשמי והנשמה הם מצבי צבירה שונים של אותו חומר הגלם, האור הרוחני. 

החולאים שאנו רואים ברובד הגוף הם רק סימפטומים להפרה של חוקי התודעה של האחדות הפשוטה. לכן רפואה סימפטומטית לא מתקנת את הדברים בשורשם. הסמינר יאפשר לתלמידים לעלות אל עולם הבריאה ולהגיע לשורשי הבעיות שיוצרות את אותם החולאים בתודעת האדם, שמוקרנת על מצב גופו הגשמי

מה נלמד בסמינר

הסמינר ישלב מדע, תודעה קדמונית ותהליכי הגות. בסמינר נלמד בין השאר על תזונה רוחנית,  פעילות תודעתית, תוספי אור מיוחדים, ניקוי מחשבה קלוקלת, נעבור עיסוי פנימי עמוק של גלי האותיות מהם נבראנו וניגמל מהרגלים.

נלמד לקבל השגות בהתנהגות התודעה כמו למשל זריזות תודעתית- ניצול חלונות זמן רוחניים שנפתחים ונסגרים, שניות, דקות, שעות, ימים ומועדים. נלמד מהי שעת רצון– זמנים מדויקים שבהם הבורא מאפשר לנו לתקן, לרפא ולטפל בגופנו הרוחני ובמצבי חיינו על ידי התבטלות באורו של הבורא. נלמד להגיע לחריצות תודעתית: נלמד על ניקיון תודעתי של הבית שלנו, של המראה שלנו, נעקוב אחר מדדים משתנים, נלמד להבדיל בין דימיון למציאות, נתרגל עבודה עם חומרי הגלם של התודעה ונלמד להגיע להשתוות הצורה לבורא בעזרת עץ החיים.

ניתן תשומת לב לאיברים השונים בגוף האדם, להלך הרוח הכללי של האיברים הרוחניים ונלמד מהם הורסי בריאות ובוני בריאות.  בנוסף, התלמידים ילמדו כיצד לייחד ייחודים וכוונות לעבר האחדות.

האדם נברא מתודעה שאין לה גבול וסוף, תודעה שהושמה בתוך תבניות הקרויות ׳אותיות לשון הקודש׳. את לשון הקודש ברא הבורא בעצמו. בסמינר נלמד לראות שהבורא הוא עצם עצמותם של כל הדברים, כי אין עוד מלבדו  והוא המצע שעליו מתקיימת הבריאות שלנו, כמו שכתוב: "הוא מקומו של עולם ואין העולם מקומו".

לפי ספר יצירה, כל איבר קשור לאות מסוימת. אם נרצה לתקן את האיבר יהיה עלינו לתקן את השימוש באות שקשורה אליו, ואם נפגעו מספר מערכות יהיה עלינו לתקן את האותיות של כל האיברים, שמרכיבות מילה שאף אותה יש לתקן.

המילים בשפת הקודש מורכבות משורש רוחני בעל שלוש אותיות וכוח רוחני בעל שתי אותיות. כל מילה היא תבנית שאליה נכנס האור האלוקי ומיתרגם לפעולות בעולם העשייה.  נלמד ליישם פעולות אלה, נתרגל אותן בבית ונאמץ אותם לשגרת חיינו.

איבריו של האדם הם איברים רוחניים, לכן מקור הקלקול ברובד הרוחני ולא ברובד המלבושים שלו. כשנתעלה למהותנו ומקורנו ונבין כמה התרחקנו משם, השורש יבריא ונוכל לצפות לביטוי של ההבראה בעולם המלבושים ובמציאות הנגלית.

כתלמידי תודעה, חשוב לזכור שאין באמת בני אדם אלא ישויות אלוקיות שמתנסות בגוף של בן אדם לזמן שהוקצב באופן אינדיבידואלי לכל נשמה. הנשמה היא נצחית, ועל כך מעידים מעל שבעים מיליון איש שחוו מוות קליני. רבים מהם מתארים חוויה דומה: "נשארתי אותו 'אני' רק בלי הגוף שאיתו ביצעתי פעולות גשמיות. אם הייתי כאן עצוב, הייתי  "אור העצבות" בעולם העליון. אם הייתי אדם כועס, הייתי בעצמי "אור הכעס" בעולם העליון…". אנחנו ישויות של אור אהבה, ובאנו להתנסות וללמוד על המהות האמיתית שלנו, הפועלת על פי טבלה של אמת אוניברסלית. כשאדם ילמד לשמור על נפשו וגופו המשמש אותו כאן במסע, הוא יוכל להגיע גם לייעוד שלשמו נשלח לעולם.

מבחינה בריאותית, אנשים נוטים לראות את החיים כתהליך ביולוגי שבו טבעי להזדקן ולחלות, בעוד שתהליכים אלה פסחו על הצדיקים. אין הכוונה דווקא חיצונית, אלא שמהותם כה עוצמתית שהם יכולים לשלוט בתבנית שמייצרת את הקרנתם הגשמית לפה.
הם נפטרים בגלל השותפות שיש להם עם הבורא בתפקידם בעולם, אבל הם התוודעו לנצחיותם. הם גילו שיש סדר אותיות לבריאה, שמהן הם ברואים, וסידרו את אבני הבניין שלהם בהתאם לבריאה, על פי האותיות, ולמעשה הם שותפים לבריאתם שלהם עצמם.

מה מטרת הסמינר?

המטרה הסופית של הסמינר היא סוד שישאר סוד גם אחרי שאגיד לכם אותו עכשיו כי זו כותרת שיש בתוכה המון תוכן והיא ש-אדם= יוד הא ואו הא׳ וברגע שנגיע לזה הכל יבריא ונקבל פקיחת עיניים למציאות האמיתית.

בסמינר, אנחנו הולכים לברוא את האדם מחדש באמצעות ספר יצירה עץ החיים ומידע נוסף מספרות המקובלים הקדמונים…

גלילה לראש העמוד

על מנת לשמור על רצף ושפה קבועה של הלימוד, לסמינר בריא-אות תודעתית , לא יוכלו להירשם הפעם אילו שלא נמנים עם התלמידים המופיעים ברשימות הסמינרים.

סמינרים המהווים תנאי הכרחי להרשמה:
סמינר יערים/רמות/נתניה/נווה אילן/ניר עציון, סמינר און ליין שלב א'-ב'-ג' ו-ד'


פרטיך לא נמצאו במאגר התלמידים!

התנאי ההכרחי לקיום סמינר זה הוא השתתפות בסמינר יערים/רמות/נתניה/נווה אילן/ניר עציון או סמינר און ליין שלב א'-ב'-ג' ו-ד'. במידה והשתתפת באחת מתוכניות אלו, יש ליצור קשר עם ההפקה.
סיגל – 052-3347026
מיקאל – 054-2431990

במידה ולא השתתפת באחת מתוכניות אלו, באפשרותך להצטרף למסלול לימודי היסודות על-ידי לחיצה כאן.

את/ה זכאים לרישום! אבל רגע לפני…

הרישום לסמינר מותנה בהסכמה וחתימה על תנאי השתתפות אלה:

מדיניות שימוש בתכנים:

  1. חומרי הלימוד הינם בזכויות יוצרים של יונייטד דריימס ועינת מים (אואזיס).
  2. אין להעתיק, לשכפל, להעביר או להשתמש בהם לצורכי מסחר והם מיועדים רק לתהליך אישי עבורך.
  3. אין להעביר את הגישה או תכני הלימוד לאדם אחר, במידה ויעשה כך הדבר יחשב גזל.
  4. הסמינר יועבר בלימודי און ליין, תתאפשר לתלמידים גישה לתכני הסמינר לצפייה חוזרת בתקופה הלימודים ובסיומה תיסגר האפשרות לגשת לתכנים. אני מאשר/ת כי רכישת הסמינר אינה מקנה לי זכויות על חומרי הלימוד שיינתנו במהלך הלימוד(וידאו, מצגות, שיעורי זום)

מדיניות ביטולים:

  1. לא ניתן להקפיא את הסמינר למועד עתידי – זוהי תוכנית מיוחדת לזמנים אלו.
  2. לא יתאפשר החזר כספי בגין אי שימוש או צפייה בתכנים.

אחריות אישית לתהליך אישי:

  1. ברכישת הסמינר אני מאשר/ת באופן מודע שרכשתי את הלימוד על דעת עצמי ואני לוקח/ת אחריות על מצבי הנפשי, גופני בידיעה שתכני הלימוד יכולים לעורר תחושות/רגשות/השפעות גופניות ומנטליות ואני מנדב /ת עצמי להשתתף בהם מתוך החלטה עצמית. ידוע לי שתכני הלימוד  הינם תכני העשרה בלבד ואינם מחליפים טיפול רפואי, נפשי או  פסיכיאטרי ואין בתכני הלימוד בהכרח לשנות מצב תודעתי .
  2. אין להפקה או למרצה אחריות ישירה או עקיפה על חווית המשתתף והוא מצהיר כי בחר להגיע ללמוד מבחירה אישית שלו ולוקח אחריות על תכני הלימוד להם נחשף.
  3. אני מצהיר/ה כי בדקתי היטב לפני הרישום את החלטתי וקיבלתי אותה בדעה צלולה.
  4. ברישום ובהזמנת הלימוד אני מצהיר/ה כי אין לי רקע בהתקפים פסיכיאטרים ובמידה ויש אני לוקח/ת אחריות על כל הביט הקשור לכך.

הסכם סודיות:

  1. הנני מצהיר/ה שידוע לי ,שהסמינר מיועד למסע האישי שלי בלבד או לעזור ליקירי ומטופליי. אך בשום אופן לא אשתמש בתכני הסמינרים של אואזיס, לגניבת דעת, גזל העתקה, הפצה, שילוב תכנים שלמדתי במסגרת פעילות אואזיס, אצלי או אצל גוף אחר אשר מעביר קורסים, הרצאות, סרטוני וידאו, פוסטים, כתבים, ספרים, שיטות אחרות, מוצרים ועוד.
  2. חל איסור מפורש, להעתיק או להשתמש בתכנים אילו ללא קבלת אישור בכתב מצוות ההפקה של פעילות אואזיס – עינת מים.
  3. אנו בדרך כלל מאשרים את שימוש התכנים לצרכי מקצוע, לימוד, כתבות, אומנויות, יצירתיות, טיפול ואפילו מלווים לא מעט מהתלמידים שמבקשים הכוונה איך לשלב את התכנים . אך לא ינתן אישור מפאת הקדושה, על שילוב במערכי לימוד אחרים, שחלילה לא ייווצר "לא תשים מכשול בפני עיוור ונשמה אחרת תוטעה, ותחשוב שיש לאותו אדם שמלמד את הידע וההשגות הרוחניות של תודעת הנסתר/תורת הנסתר.
  4. מוטלת על צוות פעילות אואזיס – עינת מים, אחריות עצומה כלפי תכנים סודיים אילו, שלא יצאו לציבור הרחב. עם הזמן גילינו שבסמינרים נכחו המון מורים רוחניים ומטפלים בכל מיני שיטות, שלאחר שסיימו את הסמינר ואפילו בו זמנית שעשו את הסמינר , יצאו בהצהרה שהם מלמדים את תודעת הנסתר/תורת הנסתר ואף הקימו קבוצות שאלות, איגדו את התכנים לתוך הסמינרים שלהם והוליכו שולל תודעות של תלמידים רבים. תופעת המטפלים והמורים הרוחניים שמכריזים על עצמם כמלמדי תורת הסוד, גואה כיום בארץ וזה מאד מבלבל אנשים מי באמת מורה/מטפל רוחני, שיש לו "המלצת כשרות" ללמד זאת.
  5. אנו יוצאים בקריאה להיזהר מאד, מאותם אנשים שמכריזים שהם מלמדים את תודעת הנסתר/תורת הנסתר, כי ישנם בודדים בלבד שיש להם את ההשגות והמידעים האלו וקבלו "כשרות" ללמד זאת.
  6. בעולם סודות הנסתר, מקפידים מאד על נתינת "כשרויות" למורים רוחניים ומטפלים כלשהם.
  7. תודעת הנסתר עוסקת בתכני התורה הקדושה ומאד מקפידים שלא יהיה רום זולות חס וחלילה, תכנים אילו יש ללמדם אך ורק מתוך ידיעה עמוקה, שכן אנו עוסקים בעולם שמגיב למציאות הפנימית של האדם וקובע גורלות. לכן כל אדם שלומדים אצלו, התלמיד מתחבר לתודעה של מורהו. חס וחלילה אם התודעה של אותו אדם לא מזוככת, או שיש לו מחשבה אגוצנטרית אפילו אחת על עצמו, זה אומר שעדיין הוא לא הגיע להשגה רוחנית והוא לא כשר ללמד את תודעת הנסתר. זהו נושא מאד עדין כיוון שתודעת התלמיד מושפעת מהתודעה הקלוקלת והטמאה של המורה שממנו הוא יונק.
  8. במידה ותרצו לדעת מי מורה שיש לו/לה השגות רוחניות ושיוצא/ת בהצהרה בסמינרים שלו/ה בסרטוני הוידאו, שהוא/היא מורה רוחני/ת , "מקובל/ת", "קבליסט/ית" ,"מטפל/ת" בשיטה שקשורה לנסתר, "מלמד/ת" יכולות על טבעיות שוזר/ת תכנים של תודעת הנסתר/תורת הנסתר, לרבות בפוסטים, ובכלל משתמש/ת על לשונו/ה במושגים אילו, מקובל מאד בעולם תכני הקדושה, להציג או לבקש אישור "המלצת כשרות", הן בעל פה והן בכתב, ממקובלים/צדיקי אמת/ רבנים שנותנים לרבנים אחרים את אישורם ברבים כמו שנהוג לקבל לאחר הוצאת ספרי קבלה.
  9. במידה ואותו אדם/מורה/מטפל/ת, או אפילו רב, הוא בעל השגות רוחניות ושהוא ראוי ללמד אחרים את תודעת הנסתר/תורת הנסתר, הוא יוכל להציג לכם בשמחה "המלצת כשרות" זו מרב או מקובל,ואם זה רב שיוצא בכל מיני סרטוני וידאו, תשאלו אותו מי גדול הדור שהסמיך אותו ללמד את תודעת הנסתר וכתבי קבלה. אם אין לאותו אדם אישור "המלצת כשרות" ללמד תכנים אילו, או לכתוב על תכנים אילו, דעו שהוא "מתחזה" או כמו שהמקובלים קוראים לו "מדומיין", כי לא נפתחו לו השגות רוחניות של קדושה והוא מחובר לסטרא אחרא, לכן בעולם הנסתר מאד מקפידים על הצגת "המלצת כשרות" במידה והמידע יוצא לציבור הרחב , במיוחד לקהל חילוני שם הנושא מאד פרוץ, וכל אדם שני מציג את עצמו מלמד תודעה גבוהה.
  10. נתבקשנו לשמור מכל משמר על תכני הסמינרים בפעילויות אואזיס. וכתב סודיות זה, מהווה אישור מטעמך לא להפיץ ולהשתמש במידה ואת/ה מתכוון/ת ללמד זאת אחרים כפי שמוזכר בסעיף 1.

 

לאחר אישור כל הסכם הסודיות, תועבר/י לרישום לסמינר בריא-אות תודעתית ותזונה רוחנית.

בלחיצה על סימון כפתור האישור, אני מאשר/ת שאני מסכימה לתנאי הלימוד.

דילוג לתוכן