אודות פעילות ולימוד עינות מים

שלמה המלך אמר “אין חדש תחת השמש” אבל המקובלים מלמדים אותנו “שיש חדש מעל השמש”.
אנו נמצאים בתקופת חיים מאתגרת במיוחד. לרובנו נראה שאין מי שיענה לנו על התשובות , החיים מלחיצים, אנשים נכנסים לדכאון, אנשים שרויים בעצבות, אנשים חיים בפחדים, אבל מאחורי כל זה ישנה בכל אחד ואחת מאיתנו, תודעה אלוקית, שפשוט זועקת להתחיל לעלות בסולם הפוטנציאל שלה ולעבוד לפי חוקי ההרמוניה שמקיימים אותה. תודעה זו התחברות.. זהו תהליך תודעתי להתחברות שיא הפוטנציאל שלנו.

בהתאם לעומק שתודעת האדם מחוברת, כך מתגלים לה הסודות הנסתרים שיעזרו לה להגיע ליעודה בתוך כל הכאוס שנראה לנו שמתקיים סביבנו… יותר מעשרת אלפים תלמידים בארץ ובעולם, לומדים את תכני “חכמת הייחוד” על פי היהדות. בעינות מים, ומקבלים הבנה וכלי עזר, לא רק להיות כצופים על מחשבת הבריאה, אלא גם להיות כמשפיעים על תוצאות החיים ושותפים ליצירת מציאות חדשה.

מפת הסמינרים

סמינר אוֹר הַבְּרָכָה

הברכת אורות השפע לחיינו על פי סודות חכמת הייחוד ביהדות

בהנחיית עֵינֹת מַיִם | 05/06/2023

כולנו עדים למה שמתחולל היום בארץ ובעולם. אנשים חיים בהישרדות קיומית, נפשית, רפואית, מנטלית, וגשמית. והכל נובע מזה שרוב האנשים לא יודעים שישנה חוקיות במחשבת הבריאה, שהדברים פועלים על פיה.

תמונת סמינר 510 על 560

סמינר בראשית

הברכת אורות השפע לחיינו על פי סודות חכמת הייחוד ביהדות

בהנחיית עֵינֹת מַיִם | 05/06/2023

אנו חיים בעולם של תודעה. בעולם שפועלים כוחות רוחניים של סטרא דקדושה וסטרא אחרא. רוב בני האדם נולדו להיות בריאים ורואים במצבם הבריאותי שיקוף של התנהלות רוחנית נכונה. 

סמינר בְּרִי-אוֹת

סמינר בריא-אות תודעתית ותזונה רוחנית

בהנחיית עֵינתֹ מַיםִ | 03/01/20223

אנו חיים בעולם של תודעה. בעולם שפועלים כוחות רוחניים של סטרא דקדושה וסטרא אחרא. רוב בני האדם נולדו להיות בריאים ורואים במצבם הבריאותי שיקוף של התנהלות רוחנית נכונה. עם זאת, עודף רוחניות, כלומר אור בלי כלים, אינו בריא מבחינת התודעה. לכן יש צורך לדעת לנהל נכון את זרימת האור הרוחני לתוך איברי הגוף של האדם.

תמונת סמינר 510 על 560 (1)
560X510

סמינר מלכות הכתר

היכל לימוד חכמת - הנסתר הקדמונית לנשים

בהנחיית עֵינֹת מַיִם | דיגיטל

לימודי היכל הנשים “מלכות הכתר” הם חידוש שלא היה כמותו בתולדות חשיפת תכני סודות חכמת הנסתר בכל ההיסטוריה. התודעה הנשית במחשבת הבריאה נקראת על פי הקבלה הקדמונית ביהדות “השכינה הקדושה”

“וַיִּמְלֹךְ תַּחְתָּיו הֲדַר וְשֵׁם עִירוֹ פָּעוּ וְשֵׁם אִשְׁתּוֹ מְהֵיטַבְאֵל בַּת מַטְרֵד בַּת מֵי זָהָב”

 

סדרת טיפות מים

לצפייה בסדרת השיעורים

בהנחיית עֵינתֹ מַיםִ

תמונת סמינר 510 על 560

תלמידים מספרים

לעינת מים למעלה מ-10 אלפים תלמידים יהודיים מכל רחבי העולם ובכל הגילאים. התלמידים עוברים איתנו תהליכים נפלאים והם יכולים להעתיד על איך השינוי הפנימי העמוק שהם עברו בעקבות הלימוד משתקף להם בחיי היום יום שלהם ושל הסובבים אותם

עדיד חביב
עדיד חביבסמינר בראשית
קרא עוד
" ממליצה בחום ובאהבה. התחלתי את לימודיי לפני 3 שנים בסמינר בראשית למתחילים. נרשמתי עבור התפתחותי האישית. במהרה גיליתי, שהשפע הרוחני ואדוות ההשפעה מתרחבות וגדלות למשפחתי, חבריי, מכריי, סביבתי.. עד בלי די.. תודה עינת מים, סיגל ומיקאל על לימודים משניי חיים ברוב טוב ושמחה. "
שרה אהרון
שרה אהרוןסמינר אור הברכה וסמינר בראשית
קרא עוד
" אחרי שהייתי במצב של סכנת חיים התעוררתי כל בוקר עם שאלת חיים למה אני כאן? האם נולדתי בשביל לשרוד?? התפללתי לה׳ שישלח לי תשובות. ובאותה תקופה נחשפתי לסרטונים של עינת מים ביוטיוב שגרמו לי להבין איך העולם הזה עובד ולמה אני כאן. הבנתי שהתשובה שלי טמונה כאן וחיכיתי בקוצר רוח להרשם לסמינר הראשון שיפתח. אני כל שמחה שיש לי את הזכות ללמוד מעינת מים, כל שיעור הוא עולם ומלואו פותח את הלב למקומות חדשים. "
קובי יהושע
קובי יהושעסמינר בריאות
קרא עוד
" לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נומץ. "
רטה ברוך
רטה ברוךסמינר אור הברכה
קרא עוד
" צוות עינות מים היקר מאד, כבר כמה שנים שאנחנו צועדים ביחד במסע החיים. כל סמינר והייחודיות שלו, בשילוב שלהם אנחנו מקבלים תמונה רחבה יותר על העומק שבנו. מהרגע הראשון, התכנים התיישבו על הלב והרגיש כמו להגיע הביתה. כנראה שלא סתם הסמינרים עוררו בי את הרצון של קדושת הבית, חיבור לתכונות של הלב 😊 שיעורים שלמים מרגישה שמדברים רק אליי (טוב, בטח כולם מרגישים ככה) שעונים לי על שאלות שאפילו לא הספקתי לשאול. תודה על הבית החם והתומך 💜 "
יהב ברוך
יהב ברוךסמינר בראשית
קרא עוד
" מגיל חמש וחצי התחלתי ללכת עם אמא שלי ואחותי לסמינרים של עינת מים. הבנתי דברים על החיים ושהנשמה היא ניצחית. הגלגל שיש לנו בבית עוזר לי כל יום כדי להיות עצמי ולא לקנא באחר. מיקאל מוכשר במה שהוא עושה וסיגל גם מוכשרת במה שהיא עושה. הלימוד נתן לי כח להוציא את הפוטנציאל שבי בכדורגל ובלימודים. "
מאי ברוך
מאי ברוךסמינר בראשית, אור הברכה ומלכות הכתר
קרא עוד
" התחלתי להיות עם אמא שלי בסמינרים של עינת מים בגיל שמונה וחצי. מאז אני שונה ממה שהייתי לפני התבגרתי והבנתי כל כך הרבה דברים חדשים וזה שונה ממה שידעתי לפני. התחברתי לזה והיום אני בת 13 ועדיין שומעת את השיעורים וכל שיעור ואני מבינה דברים חדשים שלא ידעתי. "
דנה דוידיאן
דנה דוידיאןסמינר אור הברכה
קרא עוד
" שמי דנה, השתתפתי בסמינר אור הברכה של עינת מים… השיעורים התנהלו בצורה עניינית וניתנה זכות לשאול שאלות בחלק השני של השיעור, החומרים הועברו בצורה כל כך ברורה כך שבסוף כל שיעור הבנתי את כל החומר הנלמד (החלק של השאלות גם מאד תרם להבנת החומרים) עוד רוצה לציין כי לאחר הסדנא הלך הרוח שלך משתנה לחלוטין וכל הגישה לחיים משתנה. קצרה היריעה מלפרט … רוצה להודות על הכל מחכה לסדנא הבאה תודה🙏💕 "
שובל בדיחי
שובל בדיחי@username
קרא עוד
ממליצה לכל אדם להירשם לסמינרים, הסמינרים והלימודים עזרו לי באופן עסקי בריאותי ומשפחתי וזוגי בצורה מדהימה ושינו לי את החיים ❤️ עינת מים מסבירה בצורה עניינית מדוייקת ומושקעת את הנלמד, כל שיעור והמצגות מוכן ומאורגן בצורה יפה ומסודרת , הצוות מסור וקשוב לתלמידים ונותן מקום לדיון, חוויה עצומה שמאחלת לכל אחת ואחד לתת לעצמו. מקווה שזה מספיק ועוזר😘
הקודם
הבא

שׁאלות ותשובות

סמינר ברא-שית מרכז את תכני הלימוד מכלל הסמינרים שנלמדו בעבר (מתחילים ומתקדמים) ואוגד את כל הידע לכדי מסע תודעתי שלם. כל סמינר שונה ויחודי לאותה תקופה ,וגם סמינר ברא-שית  מביא עמו נושאים ותכנים  חדשים, הנגשה חדישה והתאמה של התוכן בסמינר לתקופה הנוכחית.

בהחלט כן . סמינר בראשית בנוי כך שתהליך הלימוד הינו ספיראלי המעמיק את הלומד לעומקי תודעתו ונשמתו. תלמידי תודעה מתקדמים ממשיכים את תהליך הזיכוך, בניית יסודות המשכן הפנימי ואימון התודעה עד להפיכת הידע לעצמות הדבר ממש.

 

ערכת הלימוד של סמינר ברא-שית כוללת מוצרים שפותחו במיוחד לתלמידי תודעת הנסתר ויעשה בהם שימוש במהלך הסמינר . מי שרכש בעבר ויש לו את כל הערכה אין צורך לרכוש שוב. ניתן יהיה לבצע רכישה חלקית של מוצרים לאחר הרישום במידה ורוצים להשלים מוצרים שחסר אותם  מהערכה. רוב המוצרים עברו מיתוג מחודש אך התוכן ברובם נשאר זהה.

זה נפלא ! התכנים שפורסמו ביוטיוב לטובת הכלל הינם טעימה קטנה מתהליך שלם . יחד עם זאת, קיום סמינר ברא-שית הינו תנאי הכרחי להשתתפות בסמינר בריא-אות שיתקיים בלי נדר בתחילת 2022. ביחד שני הסמינרים מהווים תוכנית לימוד של שנה רצופה, מפגש דו שבועי , ארבע שעות בשבוע.

אנו מבצעים משלוח  לארה”ב, אירופה, אסיה ואוסטרליה.
המחירים בגין שילוח מוצרים  יתומחרו בהתאם למדינה. השילוח הינו על ידי חברת EMS  שילוח מהיר . להזמנת ערכת לימוד לחול יש לפנות לווטאצפ שמספרו 972549672025

היתרון הגדול של סמינר בראשית הוא דווקא הלימוד בזום, בימי א’ יתקיים שיעור בוובינר ללא הפרעות, ללא שאלות רק בהעברת התוכן של המרצה כולל מצגות איכותיות אותן ניתן לקבל ובכך העברת הידע נעשית בצורה מקצועית ואיכותית. בקרוב נקיים מפגשים חברתיים להכרות והתאחדות.

ערכת ההגות מטרתה ליצור מרחב אינטימי להתכנסות ועבודה פנימית .היא כוללת : שאהל, אטמי אוזניים וכיסוי עיניים כדי להקנות שקט בזמן התהליך. הגות עומק רום נלמד בסמינר ,אין חובה לרכוש את הערכה וזו המלצה במסגרת הסמינר.

סמינר ברא-שית ותכני תודעת הנסתר אינם עוסקים בקבלה אלא בהכרות עם תפיסת העולם של המקובלים. סמינר בראשית מעמיק את הידע כדי שיהפוך להיות עצמות הדבר. יש חשיבות גדולה להכיר את השפה ,המושגים והמרצה כדי להעמיק בתהליך אותו סמינר בראשית מעביר.

סמינר ברא-שית הוא סמינר שמתקיים לייב, בזמן אמת רק בכיתת לימוד וירטואלית. לתלמיד תהיה גישה לשיעורים במהלך הסמינר אך בסיומו תיסגר הגישה לאזור האישי.

לא ניתן להירשם  לשיעור או לשיעורים בודדים  היות ומדובר במסע התפתחותי ותהליכים שנבנים  מתחילת הסמינר ועד לסופו.

במידה ומסיבה כזו או אחרת לא הצלחתם להיות נוכחים בשיעור הלייב, תמיד יש לכם את האפשרות להכנס לאחר מכן לאזור האישי של התלמיד  שבה יוצג השיעור האחרון בליווי המצגת אשר יהיו זמינים עבורכם במהלך הסמינר.

סמינר ברא-שית יתקיים כולו בזום. יתכן ובהמשך יתקיימו סמינרים קצרי מועד, מפגשים חודשים , אך כעת עדין מוקדם להגיד, תקופת הקורנה עדין לא הסתימה ונדרש עוד זמן להתובנן ולהחליט.יש יתרון גדול מאד בלימודי הזום:

-נוחות מהבית

-גישה חוזרת לשיעורים

– מיקוד בהעברת התכנים 

לקבלת עידכונים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים שוטפים אודות הפעילות