"מלכות הכתר"

לימוד חכמת הנסתר לנשים

מדיניות שימוש בתכני הלימוד, הסכם סודיות וביטולים
ברוך הצטרפותך ללימודי "מלכות הכתר". הרישום למסלול הלימוד מותנה בהסכמה וחתימה על תנאי השתתפות אלה:
מדיניות שימוש בתכנים:
  1. חומרי הלימוד הינם בזכויות יוצרים של יונייטד דריימס ועינות מים.
  2. אין להעתיק, לשכפל, להעביר או להשתמש בהם לצורכי מסחר והם מיועדים רק לתהליך אישי עבורך.
  3. אין להעביר את הגישה או תכני הלימוד לאדם אחר, במידה ויעשה כך הדבר יחשב כגזל.
  4. הסמינר יועבר בלימוד פרונטאלי  ובאון ליין. תתאפשר גישה לתכני הלימוד לצפייה חוזרת בתקופה הלימודים ובסיומה תיסגר האפשרות לגשת לתכנים.  אני מאשר/ת כי קראתי וכי רכישת השתתפות  במסלול הלימוד “מלכות הכתר” אינה מקנה לי זכויות על חומרי הלימוד שיינתנו במהלך הלימוד(וידאו, מצגות, שיעורי זום)
מדיניות ביטולים:
  1. במידה ותלמידה תחליט לבטל את השתתפותה במסלול הלימוד יש להודיע על כך חודש מראש.
  2. תלמידה שנרשמה למסלול פרוטאלי  וביקשה לבטל במהלך הלימוד יחול עליה דמי ביטול של 300 ש”ח.
  3. לא יתאפשר החזר כספי בגין אי שימוש או צפייה בתכנים.
אחריות אישית לתהליך אישי:
  1. בהצטרפותי ללימודי היכל הנשים “מלכות הכתר” אני מאשרת באופן מודע שרכשתי את הלימוד על דעת עצמי ואני לוקח אחריות על מצבי הנפשי, גופני בידיעה שתכני הלימוד יכולים לעורר תחושות/רגשות/השפעות גופניות ומנטליות ואני מנדבת עצמי להשתתף בהם מתוך החלטה עצמית. ידוע לי שתכני הלימוד הינם תכני העשרה בלבד ואינם מחליפים טיפול רפואי, נפשי או  פסיכיאטרי ואין בתכני הלימוד בהכרח לשנות מצב תודעתי .
  2. אין להפקה או למרצה אחריות ישירה ו\או עקיפה על חווית המשתתף והוא מצהיר כי בחר להשתתף וללמוד מבחירה אישית שלו ולוקח אחריות על תכני הלימוד להם נחשף.
  3. אני מצהירה כי בדקתי היטב לפני הרישום את החלטתי וקיבלתי אותה בדעה צלולה.
  4. ברישום ובהזמנת הלימוד אני מצהירה כי אין לי רקע בהתקפים פסיכיאטרים ובמידה ויש אני לוקחת אחריות על כל היבט הקשור לכך.
הסכם סודיות:
  1. הנני מצהירה שידוע לי ,שהסמינר מיועד למסע האישי שלי בלבד או לעזור ליקירי ומטופליי. אך בשום אופן לא אשתמש בתכני הסמינרים של עינות מים, לגניבת דעת, גזל העתקה, הפצה, שילוב תכנים שלמדתי במסגרת פעילות עינות מים, אצלי או אצל גוף אחר אשר מעביר קורסים, הרצאות, סרטוני וידאו, פוסטים, כתבים, ספרים, שיטות אחרות, מוצרים ועוד.
  2. חל איסור מפורש, להעתיק או להשתמש בתכנים אילו ללא קבלת אישור בכתב מצוות ההפקה של פעילות עינות מים.
  3. ההפקה יכולה בכל שלב לבטל השתתפות ורישום גם בשלב מתקדם בלימוד וזאת על פי שיקול דעתה.
הצהרת פעילות עינת מים
  1. פעילות עינת מים  בדרך כלל מאשרים את שימוש התכנים לצרכי מקצוע, לימוד, כתבות, אומנויות, יצירתיות, טיפול ואפילו מלווים לא מעט מהתלמידים שמבקשים הכוונה איך לשלב את התכנים . אך לא ינתן אישור מפאת הקדושה, על שילוב במערכי לימוד אחרים, שחלילה לא ייווצר “לא תשים מכשול בפני עיוור” ונשמה אחרת תוטעה, ותחשוב שיש לאותו אדם שמלמד את הידע וההשגות הרוחניות של תודעת הנסתר/תורת הנסתר.
  2. מוטלת על צוות פעילות – עינות מים אחריות עצומה כלפי תכנים סודיים אילו, שלא יצאו לציבור הרחב. עם הזמן גילינו שבסמינרים נכחו המון מורים רוחניים ומטפלים בכל מיני שיטות, שלאחר שסיימו את הסמינר ואפילו בו זמנית שעשו את הסמינר , יצאו בהצהרה שהם מלמדים את תודעת הנסתר/תורת הנסתר ואף הקימו קבוצות שאלות, איגדו את התכנים לתוך הסמינרים שלהם והוליכו שולל תודעות של תלמידים רבים. תופעת המטפלים והמורים הרוחניים שמכריזים על עצמם כמלמדי תורת הסוד, גואה כיום בארץ וזה מאד מבלבל אנשים מי באמת מורה/מטפל רוחני, שיש לו “המלצת כשרות” ללמד זאת.
  3. אנו יוצאים בקריאה להיזהר מאד, מאותם אנשים שמכריזים שהם מלמדים את תודעת הנסתר/תורת הנסתר, כי ישנם בודדים בלבד שיש להם את ההשגות והמידעים האלו וקבלו “כשרות” ללמד זאת.
  4. בעולם סודות הנסתר, מקפידים מאד על נתינת “כשרויות” למורים רוחניים ומטפלים כלשהם.
  5. תודעת הנסתר עוסקת בתכני התורה הקדושה ומאד מקפידים שלא יהיה רום זולות חס וחלילה, תכנים אילו יש ללמדם אך ורק מתוך ידיעה עמוקה, שכן אנו עוסקים בעולם שמגיב למציאות הפנימית של האדם וקובע גורלות. לכן כל אדם שלומדים אצלו, התלמיד מתחבר לתודעה של מורהו. חס וחלילה אם התודעה של אותו אדם לא מזוככת, או שיש לו מחשבה אגוצנטרית אפילו אחת על עצמו, זה אומר שעדיין הוא לא הגיע להשגה רוחנית והוא לא כשר ללמד את תודעת הנסתר. זהו נושא מאד עדין כיוון שתודעת התלמיד מושפעת מהתודעה הקלוקלת והטמאה של המורה שממנו הוא יונק.
  6. במידה ותרצו לדעת מי מורה שיש לו/לה השגות רוחניות ושיוצא/ת בהצהרה בסמינרים שלו/ה בסרטוני הוידאו, שהוא/היא מורה רוחני/ת , “מקובל/ת”, “קבליסט/ית” ,”מטפל/ת” בשיטה שקשורה לנסתר, “מלמד/ת” יכולות על טבעיות שוזר/ת תכנים של תודעת הנסתר/תורת הנסתר, לרבות בפוסטים, ובכלל משתמש/ת על לשונו/ה במושגים אילו, מקובל מאד בעולם תכני הקדושה, להציג או לבקש אישור “המלצת כשרות”, הן בעל פה והן בכתב, ממקובלים/צדיקי אמת/ רבנים שנותנים לרבנים אחרים את אישורם ברבים כמו שנהוג לקבל לאחר הוצאת ספרי קבלה.
  7. במידה ואותו אדם/מורה/מטפל/ת, או אפילו רב, הוא בעל השגות רוחניות ושהוא ראוי ללמד אחרים את תודעת הנסתר/תורת הנסתר, הוא יוכל להציג לכם בשמחה “המלצת כשרות” זו מרב או מקובל,ואם זה רב שיוצא בכל מיני סרטוני וידאו, תשאלו אותו מי גדול הדור שהסמיך אותו ללמד את תודעת הנסתר וכתבי קבלה. אם אין לאותו אדם אישור “המלצת כשרות” ללמד תכנים אילו, או לכתוב על תכנים אילו, דעו שהוא “מתחזה” או כמו שהמקובלים קוראים לו “מדומיין”, כי לא נפתחו לו השגות רוחניות של קדושה והוא מחובר לסטרא אחרא, לכן בעולם הנסתר מאד מקפידים על הצגת “המלצת כשרות” במידה והמידע יוצא לציבור הרחב , במיוחד לקהל חילוני שם הנושא מאד פרוץ, וכל אדם שני מציג את עצמו מלמד תודעה גבוהה.
  8. נתבקשנו לשמור מכל משמר על תכני הסמינרים בפעילויות עינות מים. וכתב סודיות זה, מהווה אישור מטעמך לא להפיץ ולהשתמש במידה ואת/ה מתכוון/ת ללמד זאת אחרים כפי שמוזכר בסעיף 1.
  9. יתכנו שינוים בזמנים בשל התערבות כוח עליון (רעידת אדמה, מלחמה, סגר וכל אירוע שאינו תלוי בצוות ההפקה. ההפקה תעדכו מראש על כל שינוי הזמני הלימוד 
  10. מקרונה – במידה ונגיף המקרונה ו או כל  נגיף אחר  יתפשט וכתוצאה מכך  בכלי התקשורת ו או  מתאם המקום המארח (בית משען)  יוחלט לא לאפשר לזרים (זרים הכוונה מי שלא מתגורר בבית משען)  לא להיות נוכח  בעקבות סגר  או הנחיות למען  שמירת בריאות הציבור  אזי  הלימודים  ימשכו  במתכונת האון ליין ויהיו מונגשים לכן  באזור האישי.
  11. ההפקה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את תוכנית הלימוד בכל שלב בהתאם לשיקול דעתה. 
  12. התשלום עבור הלימוד היחנו תשלום חודשי ובמידה ויפסק הלימוד יופסק בהתאם החיוב החודשי . 
לאחר אישור על הסכם הסודיות, תועברי לרישום ללימודי מלכות הכתר . עינת מים
שם מלא:
כתובת מייל:
תעודת זהות:
חתימת הסכמה (חתמו במלבן הלבן):
Get a better browser, bro.
חובה למלא את כל השדות ולחתום בכתב ידכם!
קיימת תקלה במערכת, נא לפנות לתמיכה!
תודה! אתם מועברים לדף תשלום...