הזדמנות להרשם למסלול לימוד יחודי וחד פעמי שלא היה כמותו ולא יהיה - סמינר שיתקיים למשך שנה

בשעה טובה ניפתח הרישום  למחזור 3 של סמינר בריא-אות 

 

 

סמינר בריא-אות תודעתית ותזונה רוחנית

על פי עץ החיים, ספר יצירה וספרי הקבלה הקדמונית
מאת אואזיס – עינת מים דביר ארי-אל

אנו חיים בעולם של תודעה. בעולם שפועלים כוחות רוחניים של סטרא דקדושה וסטרא אחרא. רוב בני האדם נולדו להיות בריאים ורואים במצבם הבריאותי שיקוף של התנהלות רוחנית נכונה. עם זאת, עודף רוחניות, כלומר אור בלי כלים, אינו בריא מבחינת התודעה. לכן יש צורך לדעת לנהל נכון את זרימת האור הרוחני לתוך איברי הגוף של האדם.

אודות הסמינר

בימים אלה הסמינר הותאם ללימוד במתכונת וירטואלית המשלבת לימוד, תרגילים ואימון ביתי, אינטראקציה עם עינת מים (אואזיס) וצוות ההפקה במהלך השיעורים. זהו סמינר שיעלה אתכם, התלמידים, במעלה מדרגות התודעה ויחשוף אתכם לעולמם המופלא של המקובלים הקדמונים שהשאירו לעם ישראל אוצרות גנוזים. בסמינר נלמד חידושים שלא נלמדים באף מקום. התכנים הורכבו במיוחד עבור תלמידי סמינרי עינות מים

למי מיועד הסמינר?

סמינר בריא-אות תודעתית הינו סמינר מתקדמים לתלמידי תודעת הנסתר ביהדות במסלולי הלימוד מאת עינת מים  והרישום אליו מותנה בקיום סמינר בראשית או סמינר אחר המופיע בהבהרה.

(הבהרה: על מנת לשמור על רצף שפה קבועה של הלימוד ותהליך התפתחות מובנה הרישום לסמינר זה יהיה בלעדי ומיועד לתלמידים   שלמדו בצורה פרונטלית או וירטואלית מהארץ ומחו”ל את סמינר בראשית, מסלול הלימוד א’-ד’, בוגרי סמינר יסודות בכל מחזורי הלימוד ביערים, רמות, נווה אילן, ניר עציון ונתניה. מתענינים שלא מופיעים ברשימות הסמינרים לא יוכלו להירשם לסמינר בריא-אות תודעתית ותזונה רוחנית ויהיו מוזמנים להצטרף לסמינר בראשית שהינו סמינר היסודות שיחל במקביל)

איך זה עובד?


התוכנית מועברת בלימודי אונליין ישירות לצפייה מהמסך הביתי בנוחות מקסימלית מביתך .

במשך 12 חודשים, כל שבוע ביום קבוע יתקיים לימוד שבועי, פעמים בחודש בימי ג' ישודר השיעור השבועי לכלל המשתתפים בסמינר. השיעור הינו שיעור מוקלט שהועבר כבר והמשתתפים יעלו בשעה קבועה לצפייה משותפת.
לאחר הצפייה המשותפת, השיעור יעלה לאתר הלימודים הפרטי של התלמיד לצפייה חוזרת כך שלא מפספסים אף שיעור!

בנוסף, פעמיים בחודש יתקיים שיעור לייב -שאלות תשובות עם המרצה עינת מים (אואזיס).
השיעור מהווה אימון הלכה למעשה בתכני הלימוד ומאפשר אינטראקציה במהלך תוכנית הלימוד עם המרצה והמשתתפים.
ימי שלישי (ג') - 22:00-20:00
השיעורים עצמם יכולים להיות בין שעה וחצי לשעתיים.
סה"כ 4 שיעורים בחודש : 2 שיעורים ו 2 מפגשי שאלות תשובות

שימו לב: זהו סמינר שמתקיים און ליין לאחר סיומו הגישה לתכנים נסגרת

מועד תחילת הסמינר: 03/01/2023
  • לימודי איכות ונוחות מהבית!
  • תוכנית לימוד מקורית! יחודית! המהווה מדרגת התפתחות תודעתית נוספת בתהליכי האימון לתלמידי תודעת הנסתר ביהדות .
  •  לנרשם תהיה גישה לאזור אישי בו יוכל לצפות בכל השיעורים שהועברו גם בזמנו הפנוי במשך כל תקופת הסמינר, (לאחר מכן הגישה לתכנים תיסגר)
  • בתום הסמינר תתאפשר גישה לגיהוץ תכני הסמינר במסלול מנוי מתקדם לתלמידים פעילים  בעלות חודשית .
  •  מסלול זה מיועד לתהליך אישי בלבד, תלמיד שירשם מתחייב לא לעשות שימוש מסחרי עם תכני הלימוד.
  • הרישום לסמינר מותנה באישור, להפקה תהיה אפשרות לבטל רישום בהתאם לשיקולה

מה הערך?

  • קבוצת פייסבוק סגורה לתלמידים בה המרצה מגיבה לשאלות התלמידים.
  • בונוס ! קבלת הטבה, בתום התוכנית גישה לתכנים נוספים באתר המנויים ללא עלות נוספת ברכישת המנוי המתקדם.
  •  התחברות לרקמת התלמידים ליצירת שיתופי פעולה דרך אתר “מתפרנסים זה מזה”
  • 48 שיעורים  למשך 12  חודשים
  • 100 שעות לימוד

עלות סמינר: 1880 ש”ח 

ניתן לחלק עד 12  תשלומים שווים (156 ש”ח לחודש)

הכול בידי שמים חוץ מיראת שמים

על פי תודעת הנסתר ביהדות אדם שמתעמל, אוכל טוב ומטפל בעצמו היטב, אינו בהכרח בריא. אם נתבונן סביבנו נראה אנשים שנראים טוב, חסונים, שותים מיץ עשב, עושים הליכה או ריצה, אוכלים מאכלי אנרגיה ועוד. אך מתחת לכל זה, האיברים הרוחניים שלהם יכולים להיות חולים, מרוקנים ועייפים מאוד, חסרי אור אלוקי. אותם האנשים יגלו שהם אינם חסינים מפני מחלות, למרות כל טיפולי האנרגיה, טיפולי הניקיונות, טיפולי הקוסמטיקה והטיפולים הקונבנציונליים שהתמידו בהם כדי לשמור על גופם הגשמי.

נשמת האדם נמצאת בעולם הבריאה ומכאן המילה בריאות. שמירה על חוקי התודעה של האחדות תאפשר את החוקיות שלפיה עולם פנימי מקרין לעולם חיצוני. חוקיות זו תעצב את עולמנו הפנימי, והוא בתורו ישקף את מצבנו התודעתי על גופנו ועל סביבתנו.

לא ניתנה לנו בחירה חופשית בעולם הזה, ובכל זאת אנו מתבקשים: “ובחרת בחיים”. הבחירה שניתנה לנו היא בין שותפות עם הבורא לבין מחשבה שאנו יודעים לבד את התשובות. האם נעבור את חיינו בדרך המרכבה או בדרך בראשית? עם מה נזדהה במסע שלנו? 

להזדהות עצמה יש השלכות על מהלך חיינו ועל בריאותנו. האדם מתקשר בערוצי גלים שנמצאים במרחב הקוונטי. ערוצים אלה הם, למעשה, אותיות שפת הקודש. התודעה מתחברת אל ערוצי גלי האור האלוקי דרך המיקרוטובולים במוח. לאחר מכן היא מעבדת את האור דרך הפפטידים, ובהתאם להזדהות האדם הפפטידים שולחים נוירו פפטידים לכל תא בגופנו. התאים מתעצבים לפי ההזדהות שבה בחרנו. 

האור האלוקי הזורם אל הישות האלוקית שאנחנו, משתלשל מהעולמות העליונים עד העולם הזה. אם הוא נתקע בשלב כלשהו מופיעה מחלה. הזדהות, התרחקות מהטבע הרוחני שלנו והתנתקות מהאחדות הפשוטה מפריעים לזרימת האור. 

הבורא ברא את הכל בסדר מופתי של אותיות, וקרא לזה ׳בריאה׳ מלשון ׳בריאות׳, אם נרצה להיות בריאים תודעתית/רוחנית עלינו לחזור לתחילת הבריאה ולבחון כיצד נברא הכול מבראשית, כיצד התחלקו העולמות בין הכוחות הרוחניים של הבריאה ואילו אלגוריתמים תודעתיים מנהלים גם את האדם. אז נבין מה השתבש בדרגת השורש ומקרין גם על הגוף שנקרא בתודעת הנסתר “המלבוש/הכלי”. 

כאשר אדם מתאים את עצמו לאחדות ולאהבה ומתחיל לדבר נכון בשפת הקודש, הוא משפיע גם על גופו. שפת האדם מעידה על הבריאות הרוחנית שלו. כך גם נשמת נפטר שסיימה את החלק במסע הזמני בעולם הזה, כפי שטרח האדם לזכך את תודעתו ותכונותיו האלוקיות, כך נשמתו תחווה את התודעה שלה בעלייתה לעולם העליון וזה פירושו של הסוד מהגמרא:   “מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת”. 

תודעת הנסתר ביהדות מלמדת אותנו שמבניות הבריאה נמשלת לפרי. בגוף האדם יש מלבוש גשמי של האיבר, שנמשל לקליפת הפרי, וישנה פנימיות האיבר. מבניות זו משכפלת את עצמה בכל העולמות. 

מבניות האדם נחלקת לשניים: איבריו הרוחניים הפנימיים של האדם שנקראים “כתונת אור” והמלבושים החיצוניים הגשמיים הנקראים “כתונת עור” ואותם אנחנו מכנים “גוף האדם”.  אך למעשה, גוף האדם הוא מצב צבירה של האור. מצב צבירה זה נקרא ‘הקרשה’. ההקרשה היא שלב נוסף בתהליך השתלשלות האור למציאות הרבודה שאנו חווים. 

כמו שאדים וקרח הם מצבי צבירה שונים של אותו חומר הגלם, H2O, כך גוף האדם הגשמי והנשמה הם מצבי צבירה שונים של אותו חומר הגלם, האור הרוחני. 

החולאים שאנו רואים ברובד הגוף הם רק סימפטומים להפרה של חוקי התודעה של האחדות הפשוטה. לכן רפואה סימפטומטית לא מתקנת את הדברים בשורשם. הסמינר יאפשר לתלמידים לעלות אל עולם הבריאה ולהגיע לשורשי הבעיות שיוצרות את אותם החולאים בתודעת האדם, שמוקרנת על מצב גופו הגשמי

סיליבוס הסמינר

הסמינר ישלב מדע, תודעה קדמונית ותהליכי הגות. בסמינר נלמד בין השאר על תזונה רוחנית,  פעילות תודעתית, תוספי אור מיוחדים, ניקוי מחשבה קלוקלת, נעבור עיסוי פנימי עמוק של גלי האותיות מהם נבראנו וניגמל מהרגלים.

נלמד לקבל השגות בהתנהגות התודעה כמו למשל זריזות תודעתית- ניצול חלונות זמן רוחניים שנפתחים ונסגרים, שניות, דקות, שעות, ימים ומועדים. נלמד מהי שעת רצון– זמנים מדויקים שבהם הבורא מאפשר לנו לתקן, לרפא ולטפל בגופנו הרוחני ובמצבי חיינו על ידי התבטלות באורו של הבורא. נלמד להגיע לחריצות תודעתית: נלמד על ניקיון תודעתי של הבית שלנו, של המראה שלנו, נעקוב אחר מדדים משתנים, נלמד להבדיל בין דימיון למציאות, נתרגל עבודה עם חומרי הגלם של התודעה ונלמד להגיע להשתוות הצורה לבורא בעזרת עץ החיים.

ניתן תשומת לב לאיברים השונים בגוף האדם, להלך הרוח הכללי של האיברים הרוחניים ונלמד מהם הורסי בריאות ובוני בריאות.  בנוסף, התלמידים ילמדו כיצד לייחד ייחודים וכוונות לעבר האחדות.

האדם נברא מתודעה שאין לה גבול וסוף, תודעה שהושמה בתוך תבניות הקרויות ׳אותיות לשון הקודש׳. את לשון הקודש ברא הבורא בעצמו. בסמינר נלמד לראות שהבורא הוא עצם עצמותם של כל הדברים, כי אין עוד מלבדו  והוא המצע שעליו מתקיימת הבריאות שלנו, כמו שכתוב: “הוא מקומו של עולם ואין העולם מקומו”.

לפי ספר יצירה, כל איבר קשור לאות מסוימת. אם נרצה לתקן את האיבר יהיה עלינו לתקן את השימוש באות שקשורה אליו, ואם נפגעו מספר מערכות יהיה עלינו לתקן את האותיות של כל האיברים, שמרכיבות מילה שאף אותה יש לתקן.

המילים בשפת הקודש מורכבות משורש רוחני בעל שלוש אותיות וכוח רוחני בעל שתי אותיות. כל מילה היא תבנית שאליה נכנס האור האלוקי ומיתרגם לפעולות בעולם העשייה.  נלמד ליישם פעולות אלה, נתרגל אותן בבית ונאמץ אותם לשגרת חיינו.

איבריו של האדם הם איברים רוחניים, לכן מקור הקלקול ברובד הרוחני ולא ברובד המלבושים שלו. כשנתעלה למהותנו ומקורנו ונבין כמה התרחקנו משם, השורש יבריא ונוכל לצפות לביטוי של ההבראה בעולם המלבושים ובמציאות הנגלית.

כתלמידי תודעה, חשוב לזכור שאין באמת בני אדם אלא ישויות אלוקיות שמתנסות בגוף של בן אדם לזמן שהוקצב באופן אינדיבידואלי לכל נשמה. הנשמה היא נצחית, ועל כך מעידים מעל שבעים מיליון איש שחוו מוות קליני. רבים מהם מתארים חוויה דומה: “נשארתי אותו ‘אני’ רק בלי הגוף שאיתו ביצעתי פעולות גשמיות. אם הייתי כאן עצוב, הייתי  “אור העצבות” בעולם העליון. אם הייתי אדם כועס, הייתי בעצמי “אור הכעס” בעולם העליון…”. אנחנו ישויות של אור אהבה, ובאנו להתנסות וללמוד על המהות האמיתית שלנו, הפועלת על פי טבלה של אמת אוניברסלית. כשאדם ילמד לשמור על נפשו וגופו המשמש אותו כאן במסע, הוא יוכל להגיע גם לייעוד שלשמו נשלח לעולם.

מבחינה בריאותית, אנשים נוטים לראות את החיים כתהליך ביולוגי שבו טבעי להזדקן ולחלות, בעוד שתהליכים אלה פסחו על הצדיקים. אין הכוונה דווקא חיצונית, אלא שמהותם כה עוצמתית שהם יכולים לשלוט בתבנית שמייצרת את הקרנתם הגשמית לפה.
הם נפטרים בגלל השותפות שיש להם עם הבורא בתפקידם בעולם, אבל הם התוודעו לנצחיותם. הם גילו שיש סדר אותיות לבריאה, שמהן הם ברואים, וסידרו את אבני הבניין שלהם בהתאם לבריאה, על פי האותיות, ולמעשה הם שותפים לבריאתם שלהם עצמם.

מה מטרת הסמינר?

המטרה הסופית של הסמינר היא סוד שישאר סוד גם אחרי שאגיד לכם אותו עכשיו כי זו כותרת שיש בתוכה המון תוכן והיא ש-אדם= יוד הא ואו הא׳ וברגע שנגיע לזה הכל יבריא ונקבל פקיחת עיניים למציאות האמיתית.

בסמינר, אנחנו הולכים לברוא את האדם מחדש באמצעות ספר יצירה עץ החיים ומידע נוסף מספרות המקובלים הקדמונים…