בלוג

שם הכתבה

שואלים אותי כיצד הגעתי לעולם תודעת הנסתר, מהיכן כל הידע התודעתי , ויותר מזה, איך עד עכשיו אף אחד לא הוציא את זה החוצה לציבור הרחב. המסע שלי מתחיל עם עולם תודעת הנסתר

האם מספרים “רודפים” אחריכם? ואם כן מדוע? …
תכירו בבקשה את ההדרכה היקומית של סולם 33
תפיסות המציאות שעל התודעה שלכם לעבור

מחקרים מראים שלאדם היום יש תשומת לב יותר קצרה מלדג זהב. דג זהב מחזיק את תשומת ליבו על דבר אחד כ 9 שניות, והאדם הממוצע מחזיק את תשומת ליבו על דבר אחד 8 שניות… מובטח לכם שמי שרואה “מספרים רודפים” אחריו, לא נמצא בקטגוריה של האדם הממוצע.

לפני זמן מה התחלתי להבחין שמספר “33” רודף אחרי. אבל באמת רודף אחריי. זה היה מוזר לי ולכן החלטתי לעקב אחרי הנושא ולתעד מתי למעשה אני רואה את המספר 33. זה הופיע בצורה דיגטלית וזה קרה בדיוק כשנכנסתי למחשב והסתכלתי על השעון בלי שתכננתי בכלל. כאילו התפתחה הרגשה פנימית לא מודעת שלקחה את תשומת ליבי להכנס למחשב באותן שניות להביט בדיוק באותה דקת ה33 . בהתחלה זה היה בשעון של המחשב 0:33, אחר כך כשלקחתי ליד את הסלולרי , אחר כך כשנכנסתי לפייסבוק ומספר ההודעות שמחכות לי היו 33, אחר כך במספר התגובות שאנשים כתבו 33, אחר כך באחוז הסוללה שנשארה בסלולרי 33%, וכך הופיע לו המספר 33 כל פעם עם אותה הרגשה פנימית שמהדהדת ולוקחת את תשומת ליבי להסתכל לכיוון העולם הדיגיטלי.

אך זה לא נגמר בזה, פתאום המספר 33 התחיל להופיע לא רק בעולם האון ליין, הפעם זה עלה דרגה והופיע בעולם האוף ליין. הלכתי למסעדה, קיבלתי שולחן מספר 33, קבלתי חשבונית, הסכום היה 33, הוזמנתי למסיבת יום הולדת, הבחור גר בבית מספר 33, הלכתי לטייל ועל הקיר באחד הבתים בחוץ, הופיע ריבוע הקסם 33, קניתי פחית שתיה במטוס, ועל הפחית הופיע 33, ועוד ועוד ועוד… ה33 פשוט מככב בחיי.

התחלתי לנהל רשימות במשך חודשים, ולתעד מתי אני ו33 מתחברים, ומצאתי את המכנה המשותף. כל פעם שאני חושבת על נושא ספציפי, או מדברת על אותו נושא, או עושה פעילות כלשהי באותו נושא, תודעת האדם שלי “הובלה” להתבונן במספר 33.

כל פעם שהייתי במצב שקראתי לו “קדושה”. (אין קשר לדת), שהמחשבות והרגשות שלי של אותם רגעים היו מוקדשות/נעולות על הנושא הספציפי שהסתובבתי איתו בהרגשה פנימית ובתשומת לב רבה, כמעט יום ולילה, היקום התאים לתדר הזה את המספר 33.
אני כותבת את המילה “התאים”, כי מספר פעמים התדר ממש “הותאם”. בהתחלה חשבתי שאני הוזה, אבל זה קרה. לנגד עיניי, מספר פעמים ראיתי מספר שונה של אורך הודעת סאונד כ 24 שניות שנשלחה אליי, ולאחר שהאזנתי חזרתי להביט, פתאום ראיתי 33 , לפעמים מצאתי את עצמי במחשבה “רגע, לא היה שם מספר דיגיטלי אחר קודם”?…
אנשים מתעדים את התופעה הזו בפורומים שעוסקים בנושא,ברחבי האינטרנט:

” Omg I went through a speed radar at 45mph but it showed 33mph even after I let off the gas!”

” I typed in my DOB which for some reason changed too 19933 haha”

אני מודעת לתופעה של השעון האטומי, שמפספס בשניה אחת, כי המדענים רוצים לבדוק אם חוקי הפיסיקה משתנים עם חלוף הזמן . וכיום הניסוי הזה כבר נמצא ברב הטכנולוגיות, תוכלו לראות כיצד סרטונים של יוטיוב משתנים בשניה אחת, כיצד סרטונים שאתם מעבירים מאחד לשני, משתנים בשניה אחת וכו’… כנסו לגוגל, חפשו סרטון וידאו, תופתעו שבתוצאות חיפוש מספר השניות הוא שונה ממספר השניות שמופיע ביוטיוב.. בדיוק אותו אורך סרטון, אך לנגד עינכם תשתנה שניה 1 בלבד.. מ45 תקבלו 44, בגלל ניסוי שעושים.

לא מצאתי קשר בין המספר הרודף, כמו שולחן מספר 33, או מספר בית 33 שאני מוזמנת אליו ואת הקשר לשעון האטומי ולניסוי שעושים איתו ברחבי הטכנולוגיה והמדיה ואתם לא מודעים שאתם חלק מזה, כי גוף האדם שבנוי מאטומים גם הוא, נשען על דיוק תודעתי של קצב יקומי.

האינטרנט מתמלא באנשים ובפורומים שעוסקים בתופעה הזו, בעיקר בתופעה שרודף אחריהם 11:11 ועוד במצבים שאנשים רואים מספרים כפולים או הפוכים וכו’…כולל אורי גלר שבעצמו כתב פוסט על הנושא וניסה לחקור גם הוא. אחד האנשים שהכי התעניין בנושא היה “קארל יונג”. אשר כתב ספר על הנושא וחקר אותו ביחד עם מדען לפיזיקה קוונטית.
הפוסט נכתב כי הגיע הזמן שאתם תדעו מה פשר ה33, או כל מספר אחר שאתם “נרדפים” על ידו. מעבר למה מתאר ה33 או כל מספר אחר שרודף אחריכם, יותר חשוב לדעת, מדוע התופעה קיימת וכיצד היא מתקיימת מבחינה תודעתית מדעית. נכנסתי למחקר קטן וגיליתי שלא רק אותי זה עיניין, אלא שכבר נעשו מחקרים משנת 1800 .

כן, כן, קראתי את כתבי קארל יונג שקרא לתופעה זו “סינכרוניות”, וכן קראתי גם על התקשורים שתפסו תאוצה בנושא של מלאכים שמעבירים מסרים, ניסויים שצרן עושים בשוויץ מתחת לאדמה ופותחים מימדים… הכל טוב ויפה , בכל דבר מצאתי משהו שנראה הגיוני, אך עדיין לא מצאתי משהו שישלים לי את התמונה או ההבנה של התופעה ולמה אני רואה 33 ואחרים רואים מספרים אחרים, והאם זה יכול להיות שמציאות משתנה לי מול העיניים ומותאמת באופן אישית אליי? יש שקוראים לזה מסרים ממלאכים.
ואז פניתי ל”נסתר”… אל הנסתר פונים על ידי החזקת שאלה לטובת כלל המערכת . הנסתר הוא זה שמוביל ומדריך את תודעת האדם על ידי חוויות צירופי מקרים שמשלימים לאדם את התשובה שהוא ביקש למצוא. (הנושא דורש פוסט בפני עצמו) אך דוגמה לתוצאה של תשובה מהנסתר לשאלה ששאלתי נמצאת בתמונות בפוסט זה.

מתברר שמה שאתם חווים הם חוקים רוחניים בין האור הרוחני שאמור להכנס לכלי התודעתי שלכם ולהפוך אתכם לכלי להשפעה, שהתודעה שלכם מכינה במסע שלה . חוקים רוחניים אילו אף הוטמעו בתורה עצמה וזה נקרא “גימטריה פילנדרומית”.

הנה כמה דוגמאות לחוקים רוחניים אילו:
1. אנשים רבים דיווחו שהם נרדפים על ידי מספר שספרותיו זהות 3 פעמים, כמו: “444”

בתורה תמצאו , חוק רוחני שחוזר במשפטים שלוש פעמים אחד אחרי השני : “וכַפְתֹּ֡ר תַּ֩חַת֩ שְׁנֵ֨י הַקָּנִ֜ים מִמֶּ֗נָּה, וְכַפְתֹּר֙ תַּ֣חַת שְׁנֵ֤י הַקָּנִים֙ מִמֶּ֔נָּה, וְכַפְתֹּ֕ר תַּחַת־שְׁנֵ֥י הַקָּנִ֖ים ממנה”

בגימטריה שווה כל משפט שחוזר על עצמו 3 פעמים : 444
וחוק רוחני זה מופיע בעוד מקומות כמו: “קדוש קדוש קדוש”=555 ירמיה – “ארץ ארץ ארץ”=11,11,11 (מספר מאסטר) יחזקאל – “עוה עוה עוה”=999, ירמיהו – “היכל ה’ היכל ה’ היכל ה ‘” =777

2. אנשים שרואים: 08:08, 06:06
בתורה תמצאו : קו לקו קו לקו=08:08 זעיר שם זעיר שם =06:06

3. אנשים שרואים מספרים הפוכים כמו: 21:12 , בשפת הנסתר זה נקרא: פלינדרום סימטרי

המילה הפלינדרומית הארוכה ביותר בתנ”ך היא “לאיתיאל”, המופיעה בספר משלי, פרק ל’, וניתן לקרוא אותה מימין לשמאל ומשמאל לימין.

4. אנשים מדווחים שהם רואים מספר קבוע כמו 575 שהוא גם פלינדרום סימטרי
תתפלאו אבל גם החוק הרוחני הזה מופיע בתורה וזה מתבטא בשם של מלך ששמו ושם אביו נותנים תוצאה שניתן לקרוא אותה מימין לשמאל ומשמאל לימין: דוד בן ישי= 575

ישנו גם חוקים רוחניים נוספים שגם להם יש השפעה על המציאות הגשמית כמו חוק רוחני שנסתר במילה אחת, שיש לה שני הופכים. כמו המילה ” “לברך” פירושה גם לקלל.”

הנושא של אורות רוחניים, שנכנס לכלי התודעה שלכם הוא נושא עמוק. בקבלה מסבירים שהעולם נברא מאותיות… וקוראי הפוסטים למדו שמח האדם, הוא זה שמייצר ממשמעויות של מילים את התמונה שאתם קוראים לה “מציאות”. קוראי הפוסטים למדו שאם המח לא ידע את המשמעות או המילה “כסא”, לעולם לא תוכלו לראות כסא. אם ישנה משמעות שהמח לא מכיר אותה, הוא פשוט לא ייצר לכם את התמונה של הדבר, והדבר לא יקבל גם גשמיות בחייכם.

יחד עם האותיות נבראו גם המספרים, שעל פיהם מתנהלת הבריאה במימד הגשמי בנוסחה מדוייקת שנקראת “חתך הזהב” שקשורה לחוק הרוחני “ואהבת לרעך כמוך” . גם האותיות וגם המספרים נחשבים לצינורות רוחניים שמותמרים למלבושים בעולם הגשמי.

לפני שאתחיל להסביר על התופעה של החוקים הרוחניים, ישנם כמה כללים ומושגים שצריכים לדעת.

***** מהי סינכרוניות****

המילה “סינכרוניות” , נשמעת קצת מפחידה, אבל אין כמעט אדם שלא עובר את התהליך התודעתי הזה, במודע או שלא במודע. סינכרוניות , אילו רגעי מציאות שמופעלת עליכם הרגשה פנימית לא מודעת ופתאום אתם מגלים שצירופי מקרים מתרחשים, ואין להם הסבר.

בחרתי לחלק לכם ל4 דרגות סינכורניות שמשנות תוצאות חיים:

1. דרגה א’ – שינוי מציאות מתוך בחירה: אם תבחרו לחשוב על משהו תוכלו לראות זאת במציאות שלכם, לדוגמה: תבחרו לחשוב על צבע אדום, תתחילו לראות המון דברים אדומים סביבכם שלא ראיתם קודם, תבחרו לחשוב על צבע צהוב ותצאו לרחוב, תתחילו לראות מכונית צהובה, נער עם חולצה צהובה, שלט צהוב וכו’… אדם שבחר לחשוב על אדם אחר, פתאום האדם יתקשר אליו וכו’…….בדרגה זו, המציאות מתעצבת לפי בחירה

2. דרגה ב’ – שינוי מציאות מתוך סיטואציה קיימת: אשה שנמצאת בסיטואציה של הריון , תתחיל לראות המון נשים בהריון, או מוצרים לתינוקות וכו’… זוג שנמצא בסיטואציה של חתונה יתחיל לראות המון פרסומות שקשורות לחתונות, וכו’…

3. דרגה ג’ – שינוי מציאות מתוך שאלה: אדם שמסתובב עם שאלה מסויימת ומחפש לה תשובה, או נמצא בבעיה , המציאות תזמן לו תשובה באמצעות צירופי מקרים, פתאום הוא יפגוש אדם שיביא לו את התשובה, פתאום תגיע אליו הזדמנות שתיתן לו פתרון וכו’…

4. דרגה ד’ – שינוי מציאות מתוך הובלה: אדם שמתחיל להרגיש שמספרים רודפים אחריו, שהוא מקבל סימנים עקביים שמובילים אותו במסע התודעתי שלו , והוא ממש מרגיש שהוא “מובל” והוא מצא תבנית קבועה שמוכיחה את תוצאותיה וכו’…

אילו הן ארבעת הדרגות שלתודעה שלכם ישנה אפשרות להשתמש בזכות הבחירה מה היא תחווה, במימד הגשמי על מנת לשנות מציאות חייכם. והפוסט עוסק בדרגה הרביעית: “שינוי מציאות מתוך הובלה”. ידעתי שיש כאן עקביות של דרגה ד’ שתודעת האדם שלי משנה מציאות תוך כדי “הובלה”. הדבר הוביל אותי לבדוק את הנושא לעומק, עד כדי כך שמצאתי את עצמי אפילו שואלת קבליסט מהחסידות שעוסק בנסתר לפשר הדבר.. כן הוא ידע מה זה ה”33″ ביהדות הנסתרת, אבל נשאיר את זה לאחר כך…

***** הכללים שיחשבו למספר “רודף”****

חשוב להדגיש, אם אדם ראה פעם פעמיים 33 או מספר אחר, זה לא נקרא שהמספר “רודף אחריו”, על מנת שהאדם יהיה בקטגוריה שמספר “רודף” אחריו, צריכים להיות ארבעה גורמים (מתייחס לכל מספר שרודף אחריכם):
1. ראייה של מינימום חמש פעמים ביום את המספר, באוף ליין ובאון ליין
2. האדם לא חשב על המספר באותם רגעים
3. התופעה מתרחשת ברציפות יום אחרי יום בלי הפסקה עם אותו מספר במשך חודשים
4. התופעה מתרחשת רק עם מספר אחד ולא עוד מספרים שמשתנים לסירוגין.
מכיוון שמדובר בתודעה, החלטתי שזה תוכן חשוב לבדוק ולהתפרש ולנסות לעשות הצלבה במספר רבדים:

***** דתות****

עם הזמן מצאתי ש33 יש לו חשיבות גם בדתות ואחוות מיסטיות: ביהדות , דוד המלך מלך בירושלים 33 שנים,בעזרת ניזאר בוטו, Nizar Butto גיליתי שיש 33 חרוזים בשרשרת של הסופים , גם עבור הנוצרים, 33 זהו מספר מיסטי ביותר כי ישו מת בגיל 33 ועשה 33 ניסים , וכידוע הדרגה הגבוה ביותר באחווה של הבונים החופשיים,היא 33…אז מה הם יודעים ואתם לא?
למעשה, גם בכל אחד ואחת מכם, ישנו מלבוש גשמי שקשור לתהליך רוחני של המספר 33 וזה מתבטא בעמוד השדרה. עמוד השדרה הינו תעלה המורכבת בצעירותיכם מ 33 חוליות ושלוש קשתות. בעמוד השדרה עוברת אנרגיה , וכשאנרגיה זו מגיעה לחוליה 33 , מתפרצת האנרגיה הרוחנית המתפתלת בבסיס עמוד השדרה, שנראית כנחש מפותל , יש שקוראים לזה “קונדליני” .כשהקונדליני מתפרץ בעמוד השדרה ומתחבר עם בלוטת האיצטרובל במח, האדם מתחיל לחוות תופעות תודעתיות ולפתח יכולות מעבר לחמשת החושים.

***** נומרולוגיה Alon Lahat****
התחלתי לבדוק נתוני זהות שלי, רציתי לדעת אם יש קשר… על הדרך מצאתי שלעולם הגשמי הגעתי באמת עם שם זהות שמסתכם במספר 33 .
1. הגימטריה של שם פרטי+שם משפחה =33 (שם משפחה לפני החתונה)
2. תאריך הלידה שלי,(כפי שהוא נכתב ללא 1900) , 21.05.70 = 33

לא ידעתי אם יש לזה קשר, שהרי עוד אנשים מדווחים שהם רואים 33 והזהות שלהם לא מורכבת משם מלא, שהוא 33 …
אז המשכתי לחפש עוד קצוות על מנת לחבר לתמונה גדולה יותר… ופניתי לאדם יקר שהוא חבר טוב, הנומרלוג אלון להט שעוסק בנומרולוגיה על פי הקבלה שלאחר שהצגתי לו את סולם תפיסת המציאות התודעתי שנמצא בנסתר, לקח על עצמו לבדוק מבחינה נומרולגית אם יש הקבלה למה שידוע בנומרולוגיה וכמובן שנמצאה התאמה… למי שמתעניין מהיכן לקוח סולם תפיסת המציאות… הוא יוכל למצוא אותו מוצפן בתורה. (רזמים נשתלו בסולם עצמו בהמשך הפוסט)

מדגם של אנשים שחווים את התופעה עם הפרטים האישיים שלכם נאסף, אז תודה לכל מי שתרם לסטטיסטיקה הקטנה, על מנת לבדוק האם יש קשר מבחינה נומרולגית. ואלון היקר, אכן עלה על משהו שאולי הוא רק התחלתי ואולי דורש עוד הסתכלות. וזה מה שאלון להט הנומרולוג כתב:

“בפילוח מספרים לפי נושאים נומרולוגים בעלי השפעה ישירה שאינה ניתנת לשינוי כפועל יוצא של תאריך הלידה הופתענו לגלות מספר נתונים מעניינים. אחוז גדול מהאנשים שחווים את התופעה הם דווקא בעלי מספרים רציונאליים (1, 3, 5) ולא אמוציונאליים. כלומר בעלי נטייה גשמית חזקה יותר מאשר רוחנית.. בדיקה נוספת העלתה שכ 46% מהמדגם הינו בעל מספר תיקון קארמתי שלרוב הוא גשמי יותר מעצם מהותו “באתי לתקן בעולם הזה”.

או במילים אחרות “הגעתי למימד הגשמי בכדי ליצור כלים גשמיים שאוכל להוריד אליהם את הרוחניות. ביהדות קוראים לזה “הבורא רוצה לעבור דירה”. הרוח רוצה להכנס לחומר. ומהחומר לעלות בחזרה לרוח. והקבלה קוראת לזה “כלים דה השפעה”.

***** מדע ותודעת הנסתר****

במחקרים שנעשו, נמצא, שישנה אנרגיה אלקטרומגנטית המחוברת למחשבותיכם ורגשותיכם, ושהמחשבה שלכם מונעת על ידי הרגשות שלכם . בגלל שרגשותיכם הם גלי תדר, אתם למעשה “מגנטים מהלכים” ששולחים כל הזמן אורכי גל שונים של מגנטיות, וכל הזמן מושכים חזרה לתוך המימד הגשמי את התוצאה של מה ששלחתם.
לכן הגיע הזמן שתכירו שני מושגים בעולם התודעה:
1. “בינה רשתית תהודתית”.
2. “ניורון אמפתי”

***** מהי בינה רשתית תהודתית****

היקום מבוסס על חוקיות של תהודה שחוזרת על המבנה שלה מעולם קטן אין סוף כמו האטומים ועד עולם גדול עד אין סוף כמו הגלקסיות. כשמבינים את המבנה השכפולי ניתן לראות כיצד המחשבה האלוקית נבנתה לטובת מסעה של תודעת האדם שתוכל למצוא תשובות במימד הגשמי. התשובה תהיה תואמת לפי תפיסת המציאות שהאדם חי מתוכה. תודעת האדם תימשך למה שאתם מקרינים ומהדהדים, והתוצאות שתקבלו יתיישרו עם התפיסת מציאות התודעתית שתודעת האדם שלכם נמצאת בו, במידה ויש לה שיעור חיים להתנסות בו.

אך מה שאתם לא יודעים, שגם בין תודעת האדם שלכם לבין תודעת היקום ישנם קשרי גומלין. כשאתם מייצרים תהודה בתדר מסוים, היקום מגיב , בסיטואיציות ש”מקוטלגות” גם הן בתדר שאתם נמצאים בו.
היקום משדר כל העת אמפתיות לרגשותכים, מחשבותיכם ומעשיכם. והוא עושה זאת על ידי “ניורוני האמפתיה”.
על מנת להבין את התהודה שנוצרת בין תודעת האדם לבין תודעת היקום שמלווה כל אחד ואחד מכם בכל רגע ורגע, צריכים להבין ראשית כיצד נוצרת תהודה בין תודעת אדם לתודעת אדם.

*****ניורוני האמפתיה****

האם ידעתם שכאשר אתם מביטים במישהו שמושיט יד, לקחת לדוגמה: תפוח. בפעילות המוחית שלכם, ירשם מידע התנהגותי, כאילו אתם אילו שהושטתם יד לקחת את התפוח?

כן כן, רק בגלל שהסתכלתם על האדם שהושיט יד לקחת תפוח, אצלכם נרשם במח כאילו אתם אילו שלקחתם את התפוח.. ולא רק זה, מתברר שהנוירונים שלכם במח מעתיקים אחד לאחד ומאמצים תפיסת חיים של האדם שאתם מסתכלים עליו, מזדהים איתו רגשית, או אפילו רק חושבים עליו. החוק הרוחני “ואהבת לרעך כמוך”, הוטמע כהתנהגותו הטבעית של מח האדם. התנהגות זו של הנוירונים במח זכתה לכינוי “ניורוני האמפתיה”.

לנוירונים האלו יש את החוקיות הרוחנית של האמפתיה, אותם ניורונים יירו , רק אם תודעת האדם שלכם נמצאת במצב של הזדהות מקסימלית עם האדם שהיא צופה בו, או חושבת עליו. זאת אומרת, מתקיימת “נקודה קוהירנטית” של חיבור הלב עם המחשבה על אותו אדם. וזה עובד גם בהזדהות “דיסהרמונית” או הזדהות “הרמונית”. מה שאומר שאתם צריכים להיות מאד עירנים בחייכם ולבדוק עם איזה אדם אתם בוחרים להזדהות ברגשותכים ובמחשבותיכם.

גם פחדים זה סוג של הזדהות… הזדהתם עם רגשותיכם ועם מחשבותיכם עם אדם חולה, הזדהתם עם רגשותיכם ומחשבותיכם עם אדם מצליח, הזדהתם עם אדם מואר, הזדהתם עם אדם שיש לו תפיסת עולם מסויימת… המח יחשוב שזה קורה לכם וייצר לכם בסוף מציאות כזו בגשמיות.
(הקוראים למדו בפוסט קודם, שהמח לא מבחין בין דימיון למציאות). לכן מאד חשוב לשמוע ולהיות אוזן קשבתלאדם בצרה, אך בשום אופן לא לאפשר הזדהות עם מצב דיסהרמוני. עליכם רק להתבונן במצב בלי לתת לו השפעה עליכם.

חוקרים באיטליה בראשות המדען “ג’יאקומו ריזולאטי מצאו גם שיש נוירוני אמפתיה במח לא רק לפעולה, או הזדהות של מחשבה ורגשות, אלא גם למגע.
אם תראו אדם שמישהו נגע בו, ואתם נמצאים בהזדהות וחיבור איתו ברגשותיכם ומחשבותיכם, ממש כמו מראה, הפעילות שתרשם אצלכם במח תהיה כאילו האדם שנגעו בו זה אתם, והמח יחשוב שאדם מסוים נוגע בכם.
זאת אומרת, שיכול להיות מצב, שאנשים סיפרו לכם משהו שהם עברו או שראיתם שהם עברו, ובמח תרשם אצלכם פעילות ותיווצר לכם מחשבה כאילו שעשו את זה לכם כשהייתם קטנים.

***** מדוע אתם לא מרגישים כאילו מישהו באמת נוגע בכם? ****

התשובה היא: שמה שמפריד בין אדם לאדם, זה רק דבר אחד “העור שלו”. על עור האדם ישנם קולטנים שאחראים להעביר מסרים. ברגע שיורידו לכם את העור , ותסתכלו על מישהו אחר שנוגעים בו, אתם כן תרגישו כאילו נוגעים בכם.

***** היקום כולו מבוסס על קשרי אמפתיה*****

כמו שמודל האמפתיה, “ואהבת לרעך כמוך” , עובד בין תודעת אדם לתודעת אדם, כך אותו מודל של אמפתיה עובד בין תודעת האדם לתודעה הגלובלית, תודעת האדם היקומית ותודעת הבורא.
רואים? אתם לעולם לא לבד, ותמיד תודעת האדם שלכם מקבלת הכוונה הדרכה ושמירה בהיותכם במסע על סולם תפיסת המציאות.

***** סולם תפיסת המציאות******

קוראי הפוסטים למדו שהאדם הינו יישות תודעתית שעושה מסע. המסע עצמו זה עלייה במצבי תודעה ותפיסת מציאות.. למעשה מי שעולה בתודעה, זו ההכרה של האדם, עד שהיא מתחברת עם ההכרה של הבורא, ומבינה שהיא חלק בלתי נפרד מהבורא, ומה שנותן לה להרגיש נבדלות מהבורא זה רק התפיסה התודעתית שהיא נמצאת בה.. כי הרי, אין גשמיות באמת, והכל זה רק שדה תודעה שהמח הוא האחראי לתרגם לאדם את הנבדלות וליצר אשלייה של חלקים חלקים מופרדים.. אך זה רק “תפיסת מציאות במח” שמייצרת חלקים חלקים נפרדים.. במציאות הכל מחובר, כל דבר גשמי בנוי מאטומים, וכל אטום מורכב מ99.999 אחוז חלל ריק… המח הוא זה שנותן לתודעת האדם את האשליה. התפקיד של ההכרה של האדם, זה לשנות את התפיסה ולהבין שהיא חלק בלתי נפרד מהאחד הזה שלעולם לא הופרד, וההפרדה היא רק במחשבות.

כל פעם שההכרה עושה צעד במסע, זה נקרא שהיא התחברה לתודעה גבוהה יותר, תפיסת החיים שלה עלתה בדרגה, התרחקה מעולם האשלייה לכיוון עולם האמת.

תפיסת מציאות של תודעת האדם מתחלקת ל33 חלקים של מציאות אחת. אך הם מפוזרים על 4 דרגות של הכרה:

1. הכרת אדם – “אדם בודד מייצר עם מחשבותיו מציאות אישית”

2. הכרה גלובלית – “מסה של אנשים מייצרים עם מחשבותיהם מציאות גלובלית, ההכרה מתחילה לקחת אחריות על מצבי התודעה הדיסהרמוניים שהיא שולחת לשדה התודעה הכללי, כי היא מודעת שהם מצטרפים לתודעה הגלובלית ומקבלים התהוות כמלחמות, תאונות דרכים, שנאה בין אחד לשני, הרס כדור הארץ וכו’…”

3. הכרה יקומית – “חיבור מסה של הכרות אדם, עם עולמות נוספים, מייצרים מציאות יקומית- ההכרה מתחילה להשתמש בכוחות ההשפעה על כדור הארץ, מאורות השמיים ועולמות עליונים”

4. הכרה האחד. – “חיבור לתודעת האחד ניהול חיי העולם הגשמי מהמימד הרוחני והשורשי.

המושג תודעה מתייחס למצבי תודעת האדם שהכרת האדם מתחברת אליהם. הכרת אדם יכולה להיות בתודעת כעס, כועסת כל היום, תודעת שמחה, שמחה כל היום, תודעת עצלנות, וכו’… כל מצב כזה, נקרא מצב תודעתי שהכרת האדם חווה ומתנסה. כל מצב תודעתי שכזה, מהדהד את התדר לשדה תודעת היקום ומייצר מציאות שחוזרת כהשתקפות לתודעת האדם.

בין ארבעת דרגות ההכרה, מתפרסות להם על 33 תפיסות מציאות תודעתיות. כל פעם שההכרה נמצאת על תפיסת מציאות מסוימת, היא עוברת עוד שלב של התקדמות לחזור להיות מהכרת אדם להכרה אלוקית והיא מהדהדת עם רגשותיה ומחשבותיה שתואמים לתפיסה שתודעת האדם שלה מתנסה בה, ובהתאם לכך נשלחים לה ניסיונות חיים.

מכיוון שיש הקשרי גומלין בין תודעת האדם לתודעת הבורא, האדם יקבל בחזרה את האקו שתודעת האדם שלו נמצאת בה משדה תודעת האדם בתצורה של מספר, שהשורש המספר, הוא אור רוחני, ומח האדם שקולט את אותו אור, יציג לו את הפירוש במימד הגשמי כמספר מסוים “שרודף אחריו”. אותו מספר יותאם בהתאם לתפיסת המציאות שההכרה התבייתה עליו בתקופת חיים מסוימת וכעת היא עוברת את ניסיונות הלימוד שלה בתפיסת המציאות הספציפית.
———————————————————————————
***** 33 תפיסות מציאות בתהליך ההתמרה מהכרת אדם להכרה אלוקית, הן במודע או שלא במודע, הם המספרים שרודפים אחריכם כמוניטור תדרי:

******* הכרת אדם *********

תפיסת מציאות 1 – תודעת האדם מגלה שהיא יכולה ליצור מציאות בעזרת מחשבותיה (נקודת הקוהירנט)
תפיסת מציאות 2 – תודעת האדם מתנסה בשימוש באנרגיה נשית בעזרת רגשותיה– אנרגית קבלת השפע
תפיסת מציאות 3 – תודעת האדם מתנסה באנרגיה גברית – אנרגית נתינת השפע
תפיסת מציאות 4 – תודעת האדם מבינה כיצד חוקי ההרמוניה עובדים
תפיסת מציאות 5 – תודעת האדם מתנסה בחיבור הרמוני בין אנרגיה נשית לאנרגיה גברית
תפיסת מציאות 6 – תודעת האדם מתנסה באנרגית אהבה ללא תנאי
תפיסת מציאות 7 – תודעת האדם עוצרת להתבונן על מה שהיא למדה עד כה
תפיסת מציאות 8 – תודעת האדם עושה תוכנית אחרי שהיא התבוננה, כיצד להוציא מהכח אל הפועל
תפיסת מציאות 9 – תודעת האדם מתחילה לחוות הרס וחורבן שמכינים לה קרקע פוריה לעלות בדרגת התודעה שלה , לא לתת כח לעולם האשליה וללמוד את עולם האמת.

.******* הכרה גלובלית *********

תפיסת מציאות 10 – תודעת האדם משתמשת בכוחות פנימיים להזיז אנרגיה ולקבל תוצאות מציאות
תפיסת מציאות 11 –תודעת האדם לומדת לחוות את רגעי ההווה ולהתנהל מהם.

תפיסת מציאות 12 – תודעת האדם לומדת על הצורך להתחבר לתודעת האחד
תפיסת מציאות 13 – תודעת האדם עוברת מוות פנימי, (למות לפני המוות) , ממיתה את האגו הפנימי, הרצונות לטובת עצמה, הרצון לעליונות על האחר.
תפיסת מציאות 14 – תודעת האדם מתנסה ביופי ואומנות המחשבה על ידי שימוש בהרמוניה ברגשותיה ומחשבותיה
תפיסת מציאות 15 – תודעת האדם משתמשת בתפיסת המציאות החדשה ונכנסת למצב של לבטוח בבורא
תפיסת מציאות 16- תודעת האדם ממיתה את האגו החיצוני. הפחדים מה יגידו, איך היא נראית וכו’…
תפיסת מציאות 17 – הכנת תודעת האדם לקבלת גילויים תודעתיים מעולמות עליונים
תפיסת מציאות 18 – הבנה מה התפל ומה העיקר, הבנה מה האשלייה ומהי המציאות
תפיסת מציאות 19 – להתחבר לאור האלוקי

******* הכרה יקומית *********

תפיסת מציאות 20 – הבנת חוקי היקום
תפיסת מציאות 21 – שימוש בחוקי היקום בחיי היום יום
תפיסת מציאות 22 – מציאת הייעוד לטובת כלל מערכת הבריאה והכנת כלי להשפעה שאור רוחני יכנס בו.
תפיסת מציאות 23 – ,אדעה מילים ויענני” – תודעת האדם מתחילה להשתמש בכח ההתהוות לטובת כלל המערכת
תפיסת מציאות 24 – יתן לי לבטח וישען – תודעת האדם מובלת על ידי אורות רוחניים
תפיסת מציאות 25 תודעת האדם נמצאת במצב תודעתי שנקרא “שלום”
תפיסת מציאות 26 – תודעת האדם נמצאת במצב תודעתי שנקרא “שקט”, לא שופטת, לא שמה תוויות, לא מייצרת רעשים
תפיסת מציאות 27 – תודעת האדם מזהה מהו המלבוש שמתקבל מהאור הרוחני ומתנהלת מתוך מצב תודעתי שנקרא “התבטלות”
תפיסת מציאות 28 – תודעת האדם נמצאת במצב תודעתי שנקרא “חוכמה”
תפיסת מציאות 29 – תודעת האדם נחשפת לסודות יקומיים

******* הכרת האחד *********

תפיסת מציאות 30 – תודעת האדם במצב תודעתי של השפעה – אינטריינמנט
תפיסת מציאות 31 – תודעת האדם מחוברת לעולם עליון
תפיסת מציאות 32 – תודעת האדם לא רואה יותר חושך רק אור, עבורה הכל זה טוב והיא בוטחת בתהליך הבריאה ועושה קפיצה קוונטית
תפיסת מציאות 33 – תודעת האדם השיגה את אחת התכונות של הבורא על ידי תיקון המידה. תודעת האדם מתנהלת מהעולם הרוחני ולא הגשמי. תודעת האדם מכירה באחריות שיש לה, ויכולת האורות הרוחניים שיש בה על כלל המערכת
—————————————————————————————-
מעל 33 – אין השגה לתודעות שנמצאות במימד הגשמי.
ל33 תפיסות המציאות של התודעה יש הקבלה גם בתורה עצמה, אך לא אלאה אתכם… אגלה לכם שהמקובל שפניתי אליו… ואמרתי לו “המספר 33 רודף אחריי” , לא נתן לי לסיים את המשפט וישר אמר לי את הפירוש של 33: “גַּל עֵינַי וְאַבִּיטָה נִפְלָאוֹת מִתּוֹרָתֶךָ.= תפיסת מציאות 33, נפתח לתודעה אפשרות להתבונן על סודות היקום.

*****לסיכום:******
תודעות האדם בנויות לקשרי גומלין עם הבריאה בכל עת. הקשרי אמפתיה נמצאים בין תודעת אדם לאדם ומה שמפריד בינהם זה “שכבת העור”, הקשרי אמפתיה נמצאים גם בין תודעת האדם לתודעת הבורא, ומה שמפריד בינהם זה “שכבת האור”.

תודעת אדם שהתחילה לשאול שאלות יקומיות מהותיות למסע שלה, כמו: מי אני?, למה אני כאן? ולאן אני הולכת? תהיה פתוחה יותר ומוכנה יותר לחוות את ההדרכה היקומית. אנו נמצאים בעידן תודעתי מרגש שלתודעות שלא הגיעו לדרגות מקובלים, מתאפשר להן להתאחד סימולטנית עם העולם הגשמי והאור הרוחני. הזמן נהיה מהיר יותר ולכן , מחשבה שלכם שמחוברת עם רגש עוצמתי, יכולה לקבל מניפסטיישן במהירות. לרע ולטוב, תלוי בסוג המחשבות והרגשות שאתם מסתובבים איתם.

אנשים שיחוו את התופעה, יהיו בעיקר אנשים ממוקדי שאלה שיוצאת מהלב לטובת כלל מערכת הבריאה.

כל פעם שאתם רואים מספר רודף אחריכם, זהו סימן של “השתוות הצורה” בין תודעת האדם לתודעת היקום שמעבירה לכם הדרכה שאתם נמצאים בתדר שאתם צריכים להיות עליו ברגעים אילו, ומציגה לכם “חיצים מספריים” שמובילים אתכם ליעודכם. מומלץ לכל תודעה “להתעורר ולהתאורר” ולחוות את הבורא ברגעי ההווה אשר מדריך את התודעה כיצד לעבור את המסע, בכדי שהיא תשוב אליו בהשתוות הצורה. על התודעה לעבור את 33 סוגי תפיסת המציאות ולהתקדם בסולם.

אם אתם מבחינים שאתם קופצים בין מספר למספר לפי התנאים שנחשבים “מספר רודף”, זה מעיד שהתודעה שלכם חווה קפיצות בין תפיסות מציאות, ואתם ממש יכולים לדמיין שאם היה לכם מוניטור, הייתם רואים בגרף את הקפיצות שעוברת התודעה שלכם. אין סדר מסוים לתודעה לחוות את שלבי תפיסת המציאות, אך יש חשיבות שהתודעה תשלים את הידע שיש בכל השלבים.

בתמונות:
1. דוגמאות למספר 33 שרודף

2. שתי התמונות האחרות הן דוגמה כיצד “הנסתר” מדריך תודעה שנמצאת בתפיסת מציאות 33:
הסבר:
בימים אלו אני מפתחת שיטה עבור הסמינר למתקדמים.. לרב החומרים אני מחכה לקבל אישור הדרכתי מהנסתר… הנסתר עובד בצורות שונות, ומתקשר דרך כל אמצעי במדיה,
(אולי יום אחד אכתוב על כך פוסט). התהלכתי עם השאלה האם להמשיך עם ה”שיטה”… קבלתי מהנסתר מילה מחשבתית שהייתי צריכה לחפש את המילה במדיה, במקרה זה “גוגל”. האתר שהגיע הייתי צריכה ללחוץ ולראות את התשובה שהנסתר שלח…
התמונה שיש בה ריבוע אדום… הגיע עם המספר 3333 , שאין כמובן קשר לתוצאת החיפוש
התמונה השניה, היא אותו לינק שהגיע ולחצתי, הופיע הדף הזה, מודגש בצהוב בשפת הקודש עם המילים:
“והלכתא באמצע שיטה דווקא”. שהתרגום היום יומי “להמשיך באמצעות השיטה ששאלתי עליה”.

הנושא מרתק בפני עצמו, ותודעה שנמצאת בתפיסת מציאות 33, חווה הרבה הרבה מסתורין, הנסתר מדבר בשפת הקודש וצריכים ללמוד כיצד לקבל את הגילויים הרוחניים.. יש הרבה מה לחכות.

***** כרגיל, למי ששואל אם ניתן לשתף את הפוסט… בשמחה*****

לקבלת ניוזלטר

השאירו פרטים וקבלו תודעת אור
מבורכת בכל שבוע

עינות מים נרתמת לחיזוק אמונה ובטחון בעם ישראל! הצטרפו עכשיו לקבוצת התמיכה בטלגרם בה נעביר מידי יום מסרים לתמיכה וחיזוק!