בלוג

“עושר ואושר”

האם ידעתם שאתם כבר עכשיו, עשירים מאד ?… אז למה העושר הזה לא אצלכם וגם …איך תקבלו את העושר הזה שמחכה לכם ולאנושות כולה.

(הפוסט נכתב ביוני 2014)

האם ידעתם שאתם כבר עכשיו, עשירים מאד ?… אז למה העושר הזה לא אצלכם וגם …איך תקבלו את העושר הזה שמחכה לכם ולאנושות כולה.

האם שמעתם את המשפט הזה ???

AS ABOVE SO BELOW , AS BELOW SO ABOVE

ואם כן האם אתם יודעים באמת את משמעותו וכיצד הוא מנהל את חייכם ?

הפוסט הזה נכתב בגלל המון פניות של אנשים שבמכתביהם אליי פתחו את ליבם וסיפרו על מצבם הכלכלי הרעוע, או נערים ונערות שכותבים לי שהחלום שלהם זה להיות מפורסמים ועשירים….ובקשו לדעת כיצד לשפר את חייהם.

בעקבות דיון שהתחיל אתמול בלילה בין אנשים על נושא “עושר” ,על תמונה עם יאכטה ממונאקו שאצלי באלבום. החלטתי לחרוג ממנהגי ולעשות סדר לאנשים בנושא “עושר” מבחינה תודעתית , ולחשוף מעט מחוויות חיי האישיים. דבר שאני לא נוהגת לעשות, שכן לא הכותב הוא החשוב, אלא הידע, וגם לא באיזה גוף הפוסטים נכתבים.

לא פעם אני נתקלת במחקרים רבים שמתפרסמים במדיה ושבודקים האם ישנו מכנה משותף בין “אושר לבין עושר”.

דבר אחד, אני כבר יכולה להבטיח לכם , שהרבה נתונים שכתובים בפוסט זה, לעולם לא יגיעו למחקרים אלו, כי את זה צריכים לראות בשטח.


המון אנשים שואלים אותי במה אני עוסקת. להתחיל לספר מה אני עושה במשך 20 שנה בסתר, לא יספיק אפילו בספר.

נתחיל בזה שאני לא מאמנת אישית, אני לא קוצ’רית, ואני לא מתיימרת להיות. אין לי רכב, אין לי דירה, ואין לי שום חפץ חומרי שאני קשורה אליו. אני מגיעה מתחום המחשבים, הייתי בממר”מ, סיימתי את הצבא עם מגן הוקרה שניתן לי על ידי תת אלוף ועבדתי ביבמ כWEB MASTER-. אני לא באה לשנות אף אדם. אבל כן מביאה כלים לאדם עצמו להתפתח בתודעתו.

אם אני אתמצת את כל העוצמה הזו שכל כך הרבה ידע ומעשים בסתר של שנים טמונים בה…..

המשפט יהיה :AS ABOVE SO BELOW ” “מה שלמעלה כך זה למטה” … אני מוזמנת ברחבי העולם להסביר את המשמעות של המשפט הכל כך חשוב הזה, שאנשים לא מבינים את עוצמתו ואת השפעתו על התודעה שלהם. במילים אחרות : אני מלמדת מדוע כדור הארץ זועק בבכי חרישי לעזרה. וכמה הוא תלוי בתודעה שלכם שתהיה גבוהה… כי מה שאתם משדרים למעלה, חוזר למטה. כל חי, כל צומח, וכל דומם… מתחנן שתשתמשו במתנות הבריאה שנמצאות בתוככם ולא לימדו אתכם עליהן במוסדות הלימוד.


כמו שלמדתם בפוסטים קודמים. רטט בדרגה מסויימת יכול להשפיע על דרגה נמוכה יותר של רטט אחר. זהו חוק פיזיקלי… לאילו שלא עוקבים אחרי הפוסטים שמתקדמים לפי דרגות תודעה…

כשאתם פורטים על כינור, בצד אחד של חדר, זה ישפיע על כינור בצד השני של החדר והוא “ינגן” לבד. או כשתשימו שעון סבא גדול שמתקתק לאט , ליד כמה שעונים קטנים שמתקתקים מהר, אחרי חצי שעה השעונים הקטנים ישוו את תקתוקם לשעון הסבא הגדול. לכן מעל התודעה שלכם, נמצאת תודעה אחרת שמשפיעה על האיזון של התודעה הגלובלית , שמשפיעה על התודעה היקומית והתוצאות הן מה שאנחנו רואים בעולם.

אם נשרפו עצי האמזונס, זה לא בגלל שמישהו שרף, אלא זה כתוצאה של חוקיות מחשבת הבריאה, הפועלת על פי חוק “עולם פנימי מקרין לעולם חיצוני” …

כשאדם כועס הוא מפעיל את מידת האש בעולם העליון, כאן בעולם הזה, בגלל שהוא כועס , וכעס זה מידת אש, על פי תודעת הנסתר ביהדות, על מנת לנקות את הכעס מהתודעה הקולקטיבית שאותו אדם שלח ליקום, אש מנקה אש, וכאן הוא יקבל יסורים של כוויה על גופו.  יסורים זה לא מלשון לייסר, אלא מלשון להסיר.

ישנה חוקיות רוחנית, שהיקום עובד על פיה. ואם לא נלמד עליה, לא נבין אף פעם מדוע מתרחשים סביבנו דברים. האמזונס נשרף, כי זה השתקפות של התודעה הקולקטיבית, של האנושות, ששולחת כעסים אחד על השני. לבסוף מגיע זמן שכלול התודעה הקולקטיבית, והנה נראה את האימוג’י, שמתקבל , כעולם פנימי מהתודעה הקולקטיבית, לעולם החיצוני, לעולם הגשמי.  אש מנקה אש, אבל אנחנו והטבע אילו שנסבול, אם לא נדע למגר את הכעס, והשפיטה ולשון הרע אחד על השני.

כשאני בעולם, אני מלמדת על אותה תודעה שגורמת את הנזק לכדור הארץ , וכיצד היא משפיעה על כל אחד מכם שמצטרף לסוג של רטט מסוים שהוא לא מודע לו וכמו מנטרה, מחזק את אותה תודעה עם רטט מאוד נמוך.

****מהי אותה “תודעה” ושל מי היא , ואיך היא משפיעה על שלכם.

בארבע שנים האחרונות, נשלחתי על ידי היקום להיות במצבים שלא חלמתי להיות בהם. סיימתי שני בתי ספר לשפות, גם ספרדית וגם גרמנית. וכל זאת למה ? כי חיכתה לי דרך להסביר את נפלאות הבריאה דווקא בסביבה שזרה לי. ולא רק שהיא זרה לי תרבותית, אלא גם דרגות תודעה שונות ודרגות של “שפע” שונות.

כל כמה חודשים אני עוברת בין מדינות. כשאני נמצאת בבוליביה , שם גרתי עשרים דקות מהאמזונס המדהים שבסכנה …עיניי רואות את היופי של הבריאה מהול בעוני מכפיר ואני מנסה לעזור שם בהעלאת התודעה אצל האנשים העשירים שיש להם חברות נפט, חברות גז.. גרים בארמונות , נוסעים במכוניות משוריינות ומידי פעם נותנים פה שם מטבע אחד לעני שבא לבקש.

כשאני נמצאת באירופה, עיניי רואות את העושר הבלתי נגמר של האנשים שהיקום שלח אותי להשתלב במחיצתם, באירועים, בשיחות אישיות, ובהעברת כלים לנשמתם שילמדו להעלות את תודעתם על מנת שיתחברו בחזרה לניצוץ האלוקי , כי רק משם צומחת התודעה שתרפא את מצבו של כדור הארץ והאנושות.

ללב שלי, זה היה קשה להכיל את ההבדלים הכל כך משמעותיים בין הבדלי המעמדות. היו פעמים שבכיתי שראיתי ילדים ישנים בתוך קרטון צמודים לאמא שלהם באותו קרטון.

על מנת לשרוד את תחלופת התודעה העוצמתית הזו מלמעלה למטה, מלמטה למעלה, החלטתי “להתבונן”. .. פשוט “להתבונן”, על תהליכי הבריאה שמתקיימים מול עייני. מראייה בעיניים, הדבר הפך להתבוננות מהלב.

האנשים באירופה, שאני “מידי פעם “נשלחת” אליהם על ידי היקום, עם מסר שיציצו לליבם. הינם אנשים שהמון אנשים בישראל ובעולם ,יהיו מוכנים להתחלף איתם. הם גרים בטירות אמיתיות באירופה, יש להם משרתים. הנשים נוסעות בפורש ובלמבורגיני, הגברים יושבים בבורד של בנקים מסויימים, חלקם בעלי עיתונים, חלקם שפים מפורסמים, לאחד מהם יש בית שכשאנג’לינה וברד פיט מגיעים לאותו אי, הם גרים אצליהם. חודש הבא אצטרך להיות בביתם ל10 ימים.. ולנסות מעט להשפיע על תודעות האנשים של אותם אילו שיגיעו לאירועים של אותו זוג. שאחד מהם תורם גדול למוזיאון ישראל.

לאדם אחר , יש אוסף של תחביב מאד יקר . הוא רוכש מכוניות מירוץ שמיכאל שומכאר ונהגי מירוץ אחרים נהגו בהם בתחרויות עולמיות.. ואיפה הוא מחזיק את האוסף הזה ?, אצלו במשרד האישי… שצריכים מעלית בשביל להגיע למשרד עם המכוניות… אף אחד לא נוסע בהן, מידי פעם, הוא ומישהו שאני מכירה לוקחים סיבוב אחת ל… וגם לבן שלו בן ה5 יש פרארי אמיתית לילדים. .

לא להאמין כמה “עושר” … ולא להאמין כמה הדברים לא מספקים את האנשים האלו, שהם צריכים לקנות ולרכוש ולהראות …. ובמקביל כדור הארץ זקוק לעזרתם.

תמיד שאני לידם , אני לא מוצאת את עצמי ומרגישה זרה ומתפללת לברוח למקום “נקי”. צריך הרבה “אומץ” להיות שם, יש להם קודים של לבוש, קודים של התנהגות, קודים של מותגים וקודים של חינוך לילדיהם. אך זה כבר שנים רבות, שאני מכירה את נפלאות הבריאה. לכן למדתי להיות ברמת ההתבוננות ולא לשפוט. אחרי הכל זוהי הבריאה שמתנסה בבריאותיה.

אנשים הם סוג של כלי לביטוי תודעה להוציא שמותיו , פעולותיו וכינויו של הקדוש ברוך הוא.

הלך הרוח שהאנשים מסתובבים איתו, ימשוך איזה רטט של רגשות, מחשבות, מילים , הם ישדרו “למעלה” לשדה המטריקס” ששם למעשה נבראים התוצאות שיוקרנו לאחד מכן, במימד הגשמי.

אין דבר כזה “לא טוב” או “כן טוב”. ישנו רק תהליך. לכל נשמה יש את הצינור שמתאים לסוג וכמות התודעה המסויימת שיכולה לזרום בו..התפקיד של האדם הוא להחליט האם רטט שלילי או חיובי יזרום בצינור זה.

בדרגת עושר שכזו, המושג “מרבה נכסים מרבה דאגה” , לא עובד… “אין” להם דאגות על כלום בעולם החומרי ויש להם הכל, הם בריאים, מצליחים, ויכולים גם להרשות לעצמם אפילו שאחרים ידאגו לנכסיהם.
הסוד הגדול בכל זה, שמאחורי כל החזות הזו מסתתרים סיפורי בריאה, של אנשים שהחומריות לא מצליחה להציל את ריקנות נשמתם , כי יש להם את ה”בור השחור” שהם יצרו לעצמם…

****מהו “הבור השחור” שאותם אנשים יצרו לעצמם.

ה”בור השחור”, מופיע בחיי האנשים, שתמיד הסתכלו על מה שאין להם, במקום להסתכל על מה שיש להם… תהליך זה יוצר מבחינה תודעתית סוג של “בור תודעתי ללא תחתית” , המקום הכי עמוק, נקרא בתודעת הנסתר ביהדות “מנעולא”

אותם אנשים שנמצאים במקום תודעתי זה, כל הזמן ירגישו שאין להם ולכן הם יהיו עסוקים לרצות להשיג עוד ועוד, ולאחר שהם השיגו, הבור יפתח ויבלע את מה שהם השיגו, זהו תהליך מסוכן לנשמה, שכן היא לא מצליחה לצבור עוצמות שהיא תזדקק לאור שלה, גם לשלבים הבאים. ריקנות זו, הינה ה”בור השחור”.

אחד האנשים שהגורל זימן מפגש ביננו בשנת 2001, היה המנכ”ל העולמי של חברת AT&T … ביחד היינו כשבוע במפעלי רולס רויס ובעיירת סקי בצרפת, שם נפגשנו כמה אנשים מישראל ארה”ב וצרפת לפרויקט שרצה הגורל ושלח אותי להיות “נוכחת” בו. כבר אז, נכנסתי לעולם של “פאר” ופגישות עם בכירי העולם בעלי המסכות, כמו עם מנכ”ל אייר באס העולמית במטה בצרפת…

מתוך אותה קבוצה, רק אחד מהם התוודה בסודותיו האישיים ביותר ,ללא מסכות והיה זה אותו מנכ”ל AT&T …באותו פרויקט ישראל רצתה להיות זו שתיקח את הניהול.. בפגישה עצמה, ישראל לא קיבלה את ניהול הפרויקט בגלל שפחדו מאינתיפאדה, וכל החבר’ה, ירדו מאוכזבים מאד. פניתי לאיש האחראי על הצוות הישראלי, ושאלתי אותו אם זה כל כך חשוב. ראיתי בעיני כולם שכן… ישבתי על מדרגות הביניין. ולימדתי אותם איך לעבוד עם התודעה… הצוות חזר לארץ וקיבל טלפון שהם אילו שינהלו את הפרויקט. אני לא יכולה לספר על הפרויקט, אבל כשגופים כמו רולס רויס ואיירברס מטוסים מעורבים בו… זה לא פרויקט של מה בכך… וזה התקיים אחרי נפילת ביניין התאומים.

כשהסתיים זמני ל”היות” במחיצתם… סיימתי את המפגש היקומי הזה, בהפנמה, שאם האנושות מבקשת להינצל, השינוי צריך להתרחש במקביל לא רק אצל כל אחד מאתנו בפנים, אלא גם בראש הפירמידה עצמה. למה ? …. כי שם נבנה רטט תודעה נמוך שמשפיע על התודעה הגלובלית שמוזנת מהתודעה האישית של כל אחד מאתנו וגם משפיע עלינו אם אנחנו בתודעה נמוכה.  

אם בתודעה האישית של כל אחד מכם, אין רטט גבוה, כך נראית התודעה הגלובלית. וכל העוצמה בעלת הרטט הנמוך של אנשי העולם, משודרת לשדה התודעה ומשפיע על מצב כדור הארץ, מייצרת פחדים באנשים מקסימים, מייצרת לחץ בלתי מוסבר, גורמת לאנשים להיות זומבים ולא לצאת לשאול את השאלות הנכונות, גורמת להורים להסכים לתת תרופות פסיכיאטריות לילדים מדהימים בגלל שאותה “תודעה בעלת רטט נמוך” יצרה פחד דרך מערכת החינוך..

אנשים רדומים, תקועים מול מקלטי הטלוויזיה, תוכניות ריאלטי וריכולים. את הבכי של כדור הארץ עם דמעות הדם שלו האדומות שזורמות בנחלים, ימים, אגמים ונהרות בעולם, לא יראו לכם בחדשות, לא בעיתונים, לא במגזינים ולא באף ערוץ טלוויזיה… למה ? כי כל הערוצים מנוהלים על ידי תודעה נמוכה שלא רוצה שתראו, שגומרים לנו את המים, הנחלים, הימים, והאגמים , שעוד מעט לא יהיה אוויר ונצטרך לשלם “מס אוויר נשימה” … אותה תודעה לא רוצה שתראו את הדבורים שנעלמו , לא רוצה שתשמעו את בכיים של הדולפינים ששוחים לכיוון החוף , ואנשים טובים עוזרים למשוך אותם בחזרה למים..

אם ישנו יונק שהכי מחובר לבני האדם זהו הדולפין. הדולפין מסוגל לקלוט את מחשבות בני האדם, כי רטט המחשבות של האדם ורטט הדולפין זהים. לא פעם תשמעו סיפורים על דולפינים שהצילו אנשים בים.
כאן תראו דוגמה מקסימה כיצד דופלינים מצילים בני אדם https://www.youtube.com/watch?v=T3pXhU5vzas
כאן תראו מה קורה לדולפינים בגלל מעשי רטט נמוך שמשפיעה על תודעת האדם
https://www.youtube.com/watch?v=ekmMD8oYtJ0

עם המחשבה שהשינוי צריך להתקיים גם בראש הפירמידה . מצאתי את עצמי בשנתיים אחרונות , קרובה לעולם של שושלות האצולה. שם אני מכירה אנשים משושלות אירופאיות של מאות שנים ולצערי גם את סיפוריהם על הטקסים המאגיים , בתודעת הנסתר זה נקרא “סתרא אחרא” . כפי שלמדתם בפוסט קודם , המילה “מאגיה” מגיעה מהמשמעות, “מגנטיות” … שם בשושלות האצולה, יש להם תחביב.. וזה נקרא “ידע נסתר” אצלינו זה נקרא “קבלה” , אצל ההודים זה נקרא “וודה” אצל המוסלמים זה נקרא “סופי” , אך למעשה זהו אותו ידע שתרבויות קדומות השתמשו בו..

אדם סיפר לי עם דמעות שהוא לא יודע מה לעשות והוא מודע שזה לא בסדר, אך הם חונכו בדרך שהעולם לא חשוף לה. אתם לא תצליחו להבין, אבל אנשים בדרגות כאלו של עושר, ואני בכוונה לא משתמשת במילה “שפע” .. אילו אנשים שיש עליהם מסכה של מאות דורות עד כדי כך שמסכתם נהפכה לפנים שלהם ואי אפשר להפריד אותה כי זה עובר בגנים שלהם. הם גם נישאים בין אחד לשני, דבר שיוצר …בלשון המעטה … אנשים לא כל כך יציבים..

הילדים של אותן שושלות ,נולדים לעולם של טירות ומשרתים … אסור להם לדבר עם “האנשים הפשוטים” ,”העשירים בישראל, גם נחשבים אנשים פשוטים”, כי אין להם “דם כחול” .. כך הסביר לי אותו אדם בן 50 ומשהו, שישב איתי עם דמעות והסביר לי שהוא היה רוצה להוציא את ילדיו משם ושחלק מהאנשים במשפחתו מודעים שמשהו לא בסדר ולא יודעים איך לתקן את התודעה שנוצרה, כי זה “עוול” של שנים רבות. הוא ביקש עיצה כיצד ומה לעשות.

יום אחרי, הגיע אדם שיש לו תפקיד בכיר ממשלתי, אדם באמת מקסים עם עיניים טובות, שאיך שהוא אחרי שיחה עמוקה נפתח וירדו לו דמעות.. אנשים אילו מסכימים ב”ידיעה”, שהם יצטרכו להתפשט רוחנית מכל המסכות.. כאילו נשמתם זועקת לכך.., רצתה הבריאה ושלחה אותם להבין תשובות יותר עמוקות. ….למה ? …..כי הם התחילו לשאול את השאלות הנכונות וכנראה עם רגש נכון .. אילו אנשים שבאים לחפש תשובות כיצד להתקרב לעולם המקסים שאנחנו בעלי המזל ,חיים בו ולא יודעים להעריך את הפשטות הנפלאה שיש לנו. כי הגאונות היא בפשטות.

אילו אנשים שכיום לא יכולים ולא מסוגלים כבר לרדת אל הפשטות.

ה”בור השחור”, הוא סוג של “מבחן שמעט אנשים יוכלו לשרוד אותו” , אילו שקיבלו התמודדות עם עוצמה כזו של עושר, תפקיד בכיר בינלאומי, או זכו בלוטו, אך הנשמה שלהם לא היתה מוכנה כצינור שיכול להכיל תודעה עוצמתית שכזו, התאבדו, או חייהם נהרסו. לאנשים אילו, זהו “בור שחור” שאין דרך למלא אותו כמעט…


אילו לא אנשים שטיפסו על עץ גבוה מידי, לאלה עוד ניתן לעזור תודעתי עם כלים מדהימים שמונגשים לנו בתודעת הנסתר ביהדות. אילו הם אנשים שהם עצמם כרו תעלה מסביב לאי …בלי אף חיות או ציוץ ציפורים. לבד לבד רק עם פעימות לבם . מסביב לאי , נחפרה תעלה , דבר אשר לא מאפשר להם אפילו לשוט בספינה כי אין מים. אפשר רק ליפול לתוך הבור השחור והעמוק הזה למעמקי האדמה. ולא רק זה שהם לא יכולים לצאת משם , מרחוק רחוק, הם גם מסוגלים לראות אנשים אחרים שעוד לא הגיעו לבור השחור הזה, ולקנא בהם שהם יכולים להסתובב חופשי איפה שבא להם. ……זהו בדיוק ה”בור השחור” שאנשים אילו נמצאים.

עולם העושר שאתם מדמיינים לכם שהיה יכול להציל את מצבכם, היה יכול להיות יפה מאד אם הצינור שהאנשים השיגו במהלך נשמתם, היה מכיל תודעה בעלת רטט חיובי. אך האגו של האני שלהם שמורכב מרטט נמוך רודף אותם ואת ילדיהם לדורי דורות.. הקליפות שהן צריכים בעידן זה לקלף , הן בדרגת חוזק של מה שעוטף אותם ובנה אותם. קליפות זהב ויהלומים… אילו חומרים מאד קשים אפילו לחיתוך. אילו אנשים שתמיד הסתכלו על מה שאין להם במקום להסתכל על מה שיש להם…

*****לכל מעשה שלנו, לכל מחשבה שלנו ולכל כוונה שלנו יש מחיר.


עבורי לבקר בעולם הזה, נדרשת הכנה מנטלית רבה…והכנה תודעתית. אבל אף אחד מהם לא שונה מאתנו. אילו הם בני אדם כמונו ואין שום הבדל. ההבדל היחיד הוא שכנראה עשיתם משהו טוב מתישהו בחייכם.

אז במה אתם כבר עשירים אתם בטח שואלים ? בזה שהבריאה מעניקה לכם מתנה להישאר דווקא באמצע האיזון של המשוואה. ועושר כזה, כשהאור תואם לכלי ואין לאדם שבירת הכלי חס וחלילה, עושה את האדם לא רק מעושר, אלא גם מאושר.


פוסט זה הינו רק חלק מיומנה של עינת מים, שמשתפת על מסעותיה בעולם התודעה. ישנם עוד פוסטים נוספים…

עוד על הכנסת שפע לחייכם דרך סודות תודעת הנסתר ביהדות, אפשר ללמוד בסמינר בראשית

פרטים באתר הבית http://oazis.co.il

לקבלת ניוזלטר

השאירו פרטים וקבלו תודעת אור
מבורכת בכל שבוע

עינות מים נרתמת לחיזוק אמונה ובטחון בעם ישראל! הצטרפו עכשיו לקבוצת התמיכה בטלגרם בה נעביר מידי יום מסרים לתמיכה וחיזוק!