בלוג

מהי תודעה? 

ואיך לא אתם מחליטים ולא אתם באמת בוחרים במשהו. “הכל כבר ידוע והרשות נתונה” … אז אם זה כך, מה זה העולם הזה ואיך מתנהלים בו.

נתבקשתי להכין פוסט מרוכז ומפורט ולהסביר על תודעת הנסתר ביהדות ותהליכיה… זהו פוסט שכדאי לחזור ולקרוא אותו מספר פעמים, כי כמה שאתם עושים מסע, הפוסטים יגלו לכם יותר ויותר מן הנסתר. כל פעם יפתח לכם עוד חלק בהבנה.

* הערה – לאילו שקבלו את המשקפת הוירטואלית בסמינר המתקדמים, כדאי מאד לפחות פעם בשבוע להמשיך להתבונן בה.. המטרה היא שלאט לאט המח שלכם יפתח סינפסה שתעזור לכם להגיע להתפשטות הגשמיות והמח יקלוט, אני במציאות רבודה. אני במציאות שהיא הקרנה… שימוש במשקפת הוירטואלית זה כלי נהדר, לשכנע את תת המודע וזה יעזור לכם מאד מאד במסע. כי להכרה האלוקית אין תבניות ואמונות שסוגרות אותה. היא אור אין סוף. אור שאין לו גבולות שסוגרות אותו במערכת אמונות. כדאי להשתמש בכל הכלים שאתם מקבלים בסמינרים. זה לא נועד ליופי ולא להסבר, אלא להורדת חסמים מתת המודע. אימון זה גם יביא אתכם למצב תודעתי שנקרא: “סינסתיזיה” שתוכלו לטעום ריחות, ולראות צלילים, ולהריח ויזואליה וכו’… ברגע שהתחלתם לחבר למוחא חדא (נלמד על זה בכיתות למתקדמים)

הפעם זהו שיעור ארוך, אז מי שיכול מוזמן להדפיס ולחזור אליו מתי שהוא יכול.

עולם התודעה…

עולם התודעה הוא עצום ומגוון ובתודעת הנסתר הוא נקרא: “עולם השפע”, והוא כולל שפע רוחני, שפע חומרי, שפע מחשבתי, שפע של כוחות על טבעיים, שפע של הבנות, שפע של חכמת חיצוניות, שפע של כיסי תודעה שיש שם אינפורמציה, שפע של ישויות מוארות ואפלות וכל ידע ואורות שההכרה האלוקית אמורה להתנסות בהם במסעה. על ידי זה שהיא מגלה אותו ומקיימת “ובחרת בחיים”. והכל נמצא בתוך האדם… מדרגת הנשיה/ שכחה שהוא לא זוכר, עד דרגת האין סוף בתודעת הבורא שנמצאת בתוך האדם.

תודעה זה אקט ההזדהות להתחברות אל השפע לפי המדרגות שהוא מפוזר בהן. כל פעם שהאדם מתחבר עם המודעות שלו למדרגה מסוימת, הוא ניזון מהשפע של אותה מדרגה. כשהאור נכנס אל הכלי, המחבר הזה שחיבר נקרא “תודעה”… ואז האדם נמצא בתודעה שאליה הוא התחבר.

מדוע מאפשרים לכם להתחבר לשפע ?

האדם נברא בצלמו של הבורא. מכיוון שהבורא לא צריך שום דבר כי הוא מלאות שרק משפיע, חלקיו שהם הנבראים שבונים את השלמות שלו על ידי זה שהם מוציאים מהכח אל הפועל, אמורים להיות בהשתוות הצורה לתכונות הבורא, אחרת אין בו שלמות. שלמות זה שהכח הפוטנציאל יצא אל הפועל. ולכן התכונה של הבורא היא רק “השפעה” והוא טוב ומיטיב…

טוב = גילוי 

רע = חשכה/ הסתרה/אין גילוי

מיטיב = ממשיך להשפיע ולהתגלות… 

כשכתוב: “וירא האור כי טוב” – וירא הכוונה ראיה/ גילוי… ואור = הארה רוחנית.

על האדם להפוך למשפיע ולקיים ואהבת לרעך כמוך, ולכן האינטרס של הבורא זה להעניק שפע. שהאדם יהפוך לשותף שלו להשפעה. ואז זה נקרא “נחת ליוצרו”

אור זה כל מה שעתיד לצאת מהכח אל הפועל, ודעת האדם,אמורה לגלות , לקבל מהאורות ולהוציא אותם לפועל, הלכה למעשה.. כשאדם מוציא אור מהכח אל הפועל עד לעולם הזה, זה אומר שאותו אור קיבל “קומה שלמה”… זאת אומרת הוא השתלשל מעולם העליון ביותר עד לעולם הזה. ואז האדם יכול עם אותו אור של השפע, לעשות אפילו מניפסטיישן/התהוות לדברים גשמיים בחייו. הבורא נקרא “י.ה.ו.ה ” מלשון התהוות… התהווה (עבר) , הווה (כעת) ומתהווה (בעתיד), שלושת מצבי תודעה אילו מתקיימים בו זמנית. 

אין באמת זמן, אלא לאדם יש תחושה של זמן. כמו שיש לו תחושה שהוא נוגע במשהו והוא לא נוגע בכלום, כי האלקטרונים מסביב לאטום, דוחים אחד את השני, כמו מגנט הפוך, כך שיש לאדם רק תחושה שהוא נוגע במשהו…

אין זמן , בדיוק כמו שאתם חולמים חלום, וחושבים שעברה שעה ארוכה בחלום, מתעוררים ומגלים שעברו בסך הכל שתי דקות.

כל העולם מתהווה כל רגע ורגע, כי העולם הוא לא פיזיקאלי ומסה נבנית ונהרסת בו זמנית, לכן כל העולם, כולל אתם מהבהבים שלושים טריליון פעם בשניה. לפי המדע אתם מופיעים ונעלמים , מופיעים ונעלמים, רק שעין האדם לא קולטת מהירות כזו והיא קולטת רק 0.1 אחוז ממה שבאמת מתקיים על הספקטרום האלקטרו מגנטי, שאילו למעשה בין השאר גם העולמות העליונים שלא רואים אותם, כי זה כבר תודעה. .. לפי תודעת הנסתר ביהדות, אין כלל חומר וזו הקרנה, כמו בסרט מצוייר, מתמונה לתמונה שזזה וזה נראה סרט שיש בו תנועתיות. והזוהר עוסק בזה הרבה, וידע זה נשאר לנו בספרי הקודש , ולכן אין צורך ללכת לרעות בשדות זרים.

האדם לא בורא כלום, אלא מאפשרים לו לגלות שזה כבר מתקיים וזה מתגלה לו בהקרנה הגשמית, בנקודה הספציפית בחייו…יש שקוראים לזה “בריאה בכח המחשבה” אך לפי תודעת הנסתר ביהדות וגם מוזכר רבות על כך בזוהר, וכמו ששלמה המלך אמר אחרי שעשה עליה רוחנית, יציאה חוץ גופית: “אין חדש תחת השמש” … והכל הבל הבלים

לא המחשבה בוראת מציאות, כך רק מדברים ל”מתחילים”…אנחנו לומדים תודעה גבוהה ולכן הדיבור יהיה מעט יותר גבוה, לפי תודעת הנסתר, הדיבור ומתן התוקף באמונה שזה כבר מתקיים תחת השמש, זה מה שמגלה את המציאות הזו… מציאות זה מלשון “מצאי” … שזה כבודת האדם. כבודה כמו שבודקים בשדה תעופה את המזוודה / הכבודה שלכם ושוקלים אותה. 

כל אדם חווה את המציאות הסובייקטיבית שלו, לפי דרגות האינטרסים שלו, והגאוה שלו, הרצונות שלו ומערכת האמונות שלו… אך כפוף גם לתודעה הקולקטיבית שמתעצבת מאוסף של התודעות הפרטיות של הנבראים והשכלול של התדר של התודעה הקולקטיבית, יקבל גם הוא מציאות ששייכת לכולם. 

“ויאמר ויהי”… כח הדיבור, מפעיל את הגילוי של אחת האפשרויות שכבר מתקיימת..ותפילה בתודעת הנסתר נקראת: “מתן תוקף” …על ידי תפילות מסוימות, התודעה של האדם נכנסת למעלית ומגיעה למציאות ששם מתקיימת הסיטואציה שאתם צריכים בחייכם… לכן כתוב שגם הבורא מתפלל, כי הוא פשוט נותן מתן תוקף לבריאה כולה כל רגע ורגע. (נדייק את זה יותר בכיתות המתחילים כשנלמד כיצד לבחור משלל מציאויות שמתקיימות בו זמנית והמדע קורא לזה “סופרפוזיציה”)

לא הרבה יודעים אך התפילות ביהדות שנכתבו על ידי אנשים גבוהים מאד מבחינה תודעתית, בנויות בצורה של הורדת אורות תוך כדי התפילה. התפילות ממש משמשות כמעלית לדרגות תודעה בעולמות העליונים ומקובלים מסוגלים לראות מסוף העולם ועד סופו ולדעת אפילו מה יהיה עד סוף השנה. רק שרב המתפללים עושים זאת על אוטומט ולא מכוונים בכלל… במילים אחרות, לא לוחצים בכלל על כפתור המעלית. (ידע זה לומדים בכולל של מקובלים)

תפילה נוספת, היא פשוט לדבר בקול רם עם הקדוש ברוך הוא. למעשה כל מה שאנו עוברים בחיינו, נועד בכדי להגיע לדבקות, ולפתח את מידת האינטימיות עם הקדוש ברוך הוא, שזה הכל אין עוד מלבדו. ולכן, דיבור בקול רם, ישבור את חרדת האינטימיות מול הקדוש ברוך הוא. אנשים שמדברים בקול רם, יחוו שינוי בעולמם הפנימי וזה ישתקף לעולם החיצוני. אין שני עולמות, אלא זה כמו שהעולם הפנימי, שם המציאות נמצאת, מסתכל במראה שמקבלת “אימוג’י” .

חמשת דרגות תודעות השפע. (למתקדמים)

1. תודעת דרגת נפש – הנפש נופשת ומאד עצלנית, לא רוצה לקבל שינויים (בדרך כלל הבורא יגלגל את המלבושים שלו האילו להיות דומם שלא זז, או צומח שמתאים לו משהו ולא יזיזו אותו, רק מזה הוא צומח וגדל בתחום אחד בחייו ולא משלים מידות אלוקיות) 

בדרגת תודעת נפש, אין באמת שפע יותר מידי רוחני וגם לא כל כך גשמי, כי האדם נמצא בתודעת חסרון, הנפש עצלנית להוריד אורות. ולכן בדרך כלל החיבור של אילו שלא עושים מסע בתודעה, ולא מודעים שהם אלוקיים, כפוף לחוקי עולם הדואליזם, שהם מביאים איתם שיעורים של טוב ורע, ויותר נמוך גם עולם האופל. שם החוקים עובדים על פי יסורים, מלשון להסיר בעל כורכו של האדם את הלכלוך מהנקיות של הנשמה, ועצבות מלשון לעצב ולהעמיק את האדם לשאול שאלות קיומיות כמו :למה זה קורה לי, מי אני, למה אני כאן ולאן אני הולך… הבורא כל הזמן דואג שכל חלקיו יקיימו את האלוקות, בידיעה או בלי ידיעה. אילו שלא יודעים, פשוט מתנסים בחשכה בתחומי חייהם, חשוך להם כי אין להם אורות של הבנה על העולם הזה.. עולם זה מלשון “העלם”.

2. תודעת דרגת רוח – הנפש ברווחה – מתחברת לידע אלוקי ספציפי שנמצא במדרגות של תודעה זו וגם כפופה לחוקי האקסיומה שפועלים שם. כאן שיעורי הנשמה עוסקים בלמידה על האחדות

3. תודעת דרגת נשמה – הנפש במצב של שמאות – הערכה , מתחברת לידע אלוקי ספציפי שנמצא במדרגות של תודעה זו וגם כפופה לחוקי האקסיומה שפועלים שם. כאן שיעורי הנשמה עוסקים במימוש האחדות ועצמותה.

4. תודעה דרגת חיה – כאן כבר האדם השיג נשמה, עד עכשיו היה רק בדרגת נפש, עדיין לא קיבל את נשמתו – השפע הוא מאד רוחני ואלוקי . כאן שיעורי הנשמה כבר גבוהים ומתאפשר לה להיות שותף לבורא ממש, עד כדי כך שהוא יכול להתווכח עם הבורא עם גורל של אדם כזה או כזה, ועוד שזה לא המקום לפתוח כאן …

5. תודעה דרגת יחידה… זה לא בדיוק דרגה, אלא הישג שההכרה האלוקית חולשת ומחברת את ארבעת מדרגות התודעה בקדושה…וזה נקרא “סינסתיזיה”.

כל אדם בעל הכרה אלוקית חולש על חמשת המצבים, רק שההכרה האלוקית לא נמצאת עדיין במודעות על זה. המסע היא רק להיות מודע ולעשות עבודת בירורים עם מה הוא מזדהה.

המודעות מתקיימת עם פיתוח והשגת מידת הענוה ומידת האמת…רב האנשים שקרנים, לא ישרים עם עצמם ולא עם אחרים, אך זה בעיקר היכולת שלהם להיפרד מעולם האשליה ולהבין שיש רק אמת אחת, כל השאר שקרים וכל אדם בנה לו אמת סובייקטיבית שלו… אמת שהכל זה רק אין עוד מלבדו ואין רשויות נוספת. יש רק ישות אחת שצריכה להיות מודעת לעצמה.. כל אדם שאתם מסתכלים עליו זה הבורא בכבודו ובעצמו שמקבל תצורה של הפרשי פוטנציאליים… לכן כשאומרים ואהבת לרעך כמוך, זו כל התורה כולה.. זו הכוונה… למילה “כמוך”, זה אומר שהאדם שלידך כמוך ממש כי הוא הבורא בכבודו ובעצמו, פושט צורה ולובש צורה. האדם הוא לא הבורא אבל הבורא הוא האדם. ועד שאדם לא יהיה עצמות הדבר, שהוא יודע שכשהוא כועס על אדם אחר, על סיטואציה בחייו, על העולם כולו, הוא למעשה כועס על “אין עוד מלבדו” … שנמצא בתחפושות , אם אפשר להגיד… הוא לא ישיג את מידת הענוה. שזו יכולת להסתגל לאמת האחת בלבד. האמת של תודעת הבורא ולא של מודעות האדם.

נקודת ההתחלה של המסע התודעתי

על כל אדם שמתחיל במסע תודעתי עליו לצעוד מהנקודה ההתחלתית של ההבנה שנשמת האדם היא נצחית וכעת היא במסע בתוך סטטוסים שונים של תודעת הבורא. אחרת אין מצב שיתנו לכם להתקרב לשפע רוחני אלוקי שההכרה שלכם זקוקה לו. .

בעולם העליון עולמות שנקראים גן עדן מלשון הגנה על העדנות, ואדם בעל מידות גסות לא מסוגל להתקיים שם ובטח לא יתנו לו לעשות עליות רוחניות גבוהות לקבל משפע אלוקי שכזה. אנשים שחוו מוות קליני, לא רצו לחזור בכלל לסטטוס התודעתי של העולם הזה. אפילו שהיה להם ילדים, משפחה, שם בעולם העליון, זה כאילו כמו שהתעוררתם מסטטוס של חלום שאנו בסך הכל חווים אותו כאן.

שם יש רק אחדות. כי הכל זה נשמה אחת בלבד שבנויה מחלקיה.

צורות ההתחברות של התודעה למדרגות השפע

תודעה זהו המצב שמתרחש בזמן שדעת האדם, מתחברת אל השפע . בתודעה יש המון צורות התחברות אל מדרגות של שפע שונות שנמצאות בסטטוסים שונים של אורות / הארות רוחניות והארות תודעתיות שהם “מקופסלים”/ נסתרים, או “סתומים” (בלשון המקובלים). כשאומרים בתודעת הנסתר, “מוסתר”, “סודות” “סתום” אין הכוונה שמסתירים את זה מהאדם בכוונה, אלא שזה נמצא בעמקי תודעת האדם ורק על ידי המסע זה יתגלה לו. להיפך, הבורא כל כך מחכה שההכרה האלוקית שבאדם תגיע ותגלה את הפוטנציאל שלה כיישות אלוקית ואת האמת האובייקטיבית שהיא מלאת מתנות.

המטרה של נשמת האדם, היא להגיע למצב שנקרא: “קומה שלמה” בכל התכונות האלוקיות שבה וכך היא הופכת ליישות אלוקית מה שמקנה לה גם יכולות אלוקיות, אפילו עד התערבות באיתני הטבע.

ה”אור” במצב הבראשיתי שלו, (המילה בראשית היא לא “התחלה” אלא בראשית זה “מחשבה” – בראש יתברא, ויש לה שבעים פירושים, בכיתות המתקדמים נלמד על עשרים ושתים מהם, מפאת קוצר הזמן) 

אותו אור, הוא למעשה סוג של מחשבה אין סופית, שבתוכה יש את כל האורות שיכולים להתקיים ולהתפרט ולצאת מכח אל הפועל. מאותו אור אחד, אותה מחשבה, מתחילה לקבל סינון דרך סוג של “מנסרה” וכמו צבעי הקשת שעוברים דרך משולש המנסרה, כך מתחיל אותו האור להיות גם הוא מחולק ומסונן, רק שזה נעשה בין מקום בתודעה אחד למקום בתודעה אחר… עד שהוא משתלשל לעולם הזה. מהלב עד המח.

האור משתלשל ומסונן מעולם המחשבות, לעולם ההרגשים ואז לעולם הרגשות עד שאותו אור, מקבל “הגסה” .. מלשון גסות , בגלל זה אנחנו יכולים לראות, אנשים שגסים אחד לשני, מדברים בגסות אחד לשני, יחסים אינטימיים שאמורים להיות בקדושת האורות האלוקיים כששתי ישויות אלוקיות מקיימות “תשמיש” (מלשון שמש, שפע אורי) , הופכים לזולות וגסות ופריצות שאין לתאר, וזה נקרא “עריות”, שישות אלוקית הפכה להיות זהות אנושית בלי מעט מן הקדושה שהיא עצמה כזו .. מחשבות גסות, דיבורים גסים, עד אפילו אור שמתקבל להיות חומר גס, והמדע קורא לו “אור קפוא” . חומר הוא למעשה הקרנה להכרה האנושית שמקבלת בסך הכל תרגום שיש משהו שמפריד את הרקמה האחדותית שמתקיימת בשלמותה. 

שימו לב, ההרגשה עצמה/התרגום שהמח מקבל הם אילו שגורמים לאשליה שיש נפרדות, וגם על זה הקוראים למדו, שמה שנותן לנו תחושת אשליה של הנפרדות, זה האנטנות הקטנות שיש על עור האדם שקולטות את המידע השפע הקוונטי/האלוקי ואחראיות לשדר למח את המידע. לאחר שידור מהאנטנות, המח מתחיל לקטלג את המידע, יוצר נפרדות לחמשת החושים, ולאחר שהמח יצר נפרדות הוא גם מתרגם סוג של “הולוגרמה” מציאותית שלא באמת מתקיימת, אך בגלל שיש לנו את חמשת החושים, אז כאילו אנו חשים משהו, אך גם זה זה רק תרגום קוונטי… אך בפועל אנחנו רואים כאילו יש לנו משהו מחוץ לגוף. אך אם נוריד את העור לכל בני האדם ואני אגע באדם אחד, כולם ירגישו שאני נוגעת גם בהם. כך הנפרדות זו רק אשליה של הרגשים ותרגומים.

כמו מציאות מדומה, מציאות רבודה, או חלום שאתם בטוחים בתוך החלום שאתם חווים, נרדפים, מפחדים, שמחים וכו’… עד כדי כך שאם תתעוררו מהחלום, תראו שהגוף שלכם חווה משהו אמיתי… כאשר בפועל זה רק תרגום אשלייתי שבאמת עפתם לכם, ונכנסתם לבית ומים הציפו את כולכם. (תפקידו של החלום הוא לעצב את התנועות התודעתיות שההכרה האלוקית חווה ביום יום ולעשות בהן סדר )

בתודעת הנסתר ביהדות לומדים שיש שני צידי מוח, מח שמאל ומח ימין ונכתב על תפקידם פוסטים בעבר, בינהם יש את כפיס המח, אותו המחבר שמחבר בין שני הצדדים, בתודעת הנסתר הוא נקרא: “הדעת” שתפקידו לחבר בין המח הרגשי למח האנליטי ואז תתרחש כניסה לעולמות עליונים דרך הלב… בתודעת הנסתר לומדים ששם עוברים “לב’ נתיבות”.

המח הימני מחובר לחלק הרוחני והנשמתי של האדם, שם אין פרטים ואין קטלוגים, והמח השמאלי מחובר לגוף.

גשמיות בתודעת הנסתר נחשב כל מה שחמשת החושים יכולים לקלוט.

המטרה של האדם בחיים האלו היא לעבור שחלוף מהכרה אנושית שמקבלת את המילוי שלה מדברים חיצוניים וגשמיים להכרה אלוקית שמקבלת את המילוי שלה מדברים פנימיים והשגות רוחניות.

אחרי שהנשמה יוצאת מהגוף, היא מגלה פתאום כמה מילוי היא השיגה כיישות אלוקית. מי שניזון רק ממילוי גשמי חיצוני, כמו תואר, כסף, בגדים, מזון, בילויים, מותרות, טכנולוגיות ולא היה לו שום אמונת קדושה כהכרה אלוקית, יסבול מאד שכן התודעה שהתעצבה לו, ממשיכה איתו הלאה במסע גם אחרי שהוא היה כאן, והתודעה שלו תחפש את אותו מילוי חיצוני שהיא התעצבה בו, ותגלה שאין בעולם העליון , לא תואר, לא כסף, לא בגדים, לא בילויים, לא טכנולגיות שהיא התמכרה להם וכו’… והיא תהפוך למצב שנקרא בתודעה הנסתר “נשמה ארטילאית” …

וכשדעת האדם מצליחה להתחבר למדרגה של תודעה מסויימת, פשוט נשפך עליה כל האור. האדם יכול להיות הכי טיפש בעולם, בלי שום ידע בכלום, ולהתחיל לעשות מסע תודעתי בתוך עצמו ולגלות את עצמותו והוא יכול להגיע עד לדרגה של הרגשת העולם אפילו עד להרגיש הרגש של חיידק על מחוש של דבורה. להסתכל על אדם, ולהריח את הנשמה שלו, ולדעת את הצלילים שממנה היא בנויה ולאן הכיוון של אותה נשמה. אם האדם יצליח או יכשל, אם האדם נמצא עם בת זוגו האנדרוגינית או שלא… ועד ממש התערבות בעולמות העליונים להיות שותף בניתוב המציאות עבור אדם אחר אם פותחים לו משמים לעוד מדרגות תודעתיות גבוהות יותר, ששם השפע הוא רוחני והאדם מקבל יכולות על טבעיות. ספר מעניין שכתב המקובל עדס, יצא בימים אילו וניתן לקרוא בו ורק להתפעם. ההתחברות למדרגות השפע תלוי בדרגת הענוה של האדם , שזוהי יכולת האדם להסתגל לאמת האובייקטיבית של הבריאה ולא האמת הסובייקטיבית של אדם… ואין שום קשר להשכלה אקדמאית של האדם, כמה ידע הוא צבר מעולם האשליה, אלא כמה רוח הקודש הוא צבר בעליה שלו בסולם התודעה בדרכי ההתחברות.

כל מה שיש במדרגה הזו , האדם זוכה לה. ההבנות והידע של אותה מדרגה. . כל מה שיש באותה מדרגת תודעה, זה של האדם שהתחבר אליה ואז הוא מתחיל לטפס בסולם התודעה ומקבל משפע המדרגה שאליה הוא מחובר

כאן הנשמה רק שולחת את חלקיה להתנקות, להזדכך וללמוד להיות במודעות על כך עד העולם הזה. כי אור הבורא צריך להתפרט עד לעולם ההגסה, אך חייב להיות קודם כל בכלים של קדושה.

חלום ותודעה 

חלום הוא רק סטטוס של תודעה. גם בחלום התודעה שלכם והנפש שלכם מתעצבת ומזדככת, במידה והיא לא השלימה את מה שנכתב לה לעבור בזמן הערות שלה. בחלום היא עפה, רודפים אחריה, טובעת, שמחה, עצובה, מקבלת סמלים… זה הכל תנועות תודעתיות לעצב את נפש האדם ורב הנסתר על הגלוי. אין טעם אפילו לפרש חלום לפי הפשט, כי זה ממש לא תואם את התנועות התודעתיות ואת המסרים שלהם… כי אם אדם רואה “כסא” בחלום, אז זו תנועה תודעתית של התכנסות התודעה שלו, ואם אדם רואה שולחן בחלום זו תנועה תודעתית של שילוח אורות מהתודעה שלו, ואם אדם רואה ליוותן בחלום, זו תנועה תודעתית של ליווי , אם אדם רואה כבש, זו תנועה תודעתית של לכבוש יצרים.. וכו’…

מה זה הדבר הזה שנקרא : “יצר הרע” 

המסע התודעתי מכיל המון אתגרים כיוון שבכל מדרגה שנמצאת בדרגה תודעתית, מחכה תמיד מבחן לאדם/שיעור נשמה לפני שהאדם זוכה שהאור הזך והטהור יכנס לכלי אצלו..וביהדות זה נקרא: “יצר הרע” .היצר שנמצא בכח נפש האדם שתמיד ינסה להוריד אותה למטה ולהרחיק אותה בכוונה מהאלוקות…אך למעשה דווקא היצר הרע, אותו כח, מגן מאד כל נפש האדם… מדוע?

אור שיורד לכלי לא נקי, פשוט מתעצב אוטומטי לכלי הלא נקי… האור האלוקי פשוט מתאים את עצמו לכלי שהוא נכנס אליו, זה הכל. וזה נקרא בתודעת הנסתר :”שן תחת שן” עין תחת עין” ולכן הבורא ברא גם כח בנפש האדם, שימנע ממנו לעלות למעלה ויעשה לו מבחני “טהרת מידת האמת והענוה” … אם האדם עבר את המבחן, ההכרה האנושית שלו תעבור עוד שלב בשחלוף להכרה אלוקית, והוא יגבר על יצר הרע… יצר הרע מחכה בכל מדרגה… וזה מאתגר מאד… כדאי מאד להפוך אותו לחבר שלכם, כי אין ספק שהוא החבר הכי טוב של הבורא שמגן אליו שלא יכנס לכלוך של גאוה, אגו, אגוצנטריות, שקר, שלא תואמים בכלל את האחדות והאהבה שממנה בנויה הבריאה וכבר פועלת בעולם העליון בין הנשמות שנפטרו.

מכיוון שהנשמה היא נצחית אין באמת מוות לנשמה כי היא ממשיכה לנצח, וכשאתם נתקלים בתפילה במושג “מחיה המתים” הכוונה לאדם שחווה מוות תודעתי והבורא שנקרא בתודעת הנסתר גם : “חי החיים” מעניק לו משפעו ומאורו להתעורר עם התודעה שלו. 

חשוב להבין, כל אדם שנפטר, התודעה שהוא יקח איתו תהיה בדיוק דרגת התודעה שהוא יצא איתה מכאן. אדם עצוב יהיה עצוב לנצח כי שם אין זמן ומרחב, אדם כועס יהיה כועס לנצח, ולפי התדרים שהוא יוכל להכיל, אילו האורות שהוא יחווה… רק כאן ניתן לשנות מנעדי תדרים שליליים, לאחר מכן זה בלתי אפשרי… (זה למעשה הסיבה שאני פעילה בנושא, וכל עוד יש מעט תקווה לשנות את התדרים ובסך הכל מעט לשנות תפיסה על החיים הנפלאים, כל אחד זכאי לדעת את זה, כי כשעולים למעלה לא נעים בכלל לשמוע נשמות שעלו עצובות וכועסות כי הן פשוט חוות את התודעה של עצמן)

כיצד אורות השפע יורדים לאדם

הבורא כל הזמן שולח אור/הארות רוחניות שיורדות למבניות מסודרת של מדרגות תודעתיות ומתפזרות בשווה לכל אדם שנקרא: “כלי” .. כלי מלשון יכולת להכיל את האורות. בגלל זה היהדות מאפשר לכל כלי להתגייר ולהגיע למצב שהוא מקבל את הידע כיצד להגיע לאורות גבוהים… לא סתם בגלל שרצה תעודת זהות של יהודי או ישראלי.. אלא בגלל שהוא רוצה להיות “ישר אל” … להתקרב במידת האינטימיות עם הבורא. למעשה זה הכל אין עוד מלבדו, והבורא עושה סדר במבנה ההיררכי של עצמו… כשצריך להעלות תודעה לאדם, הוא לוקח את החלק של עצמו ומגלגל את עצמו לגלגול נוסף, כשצריך להוריד אורות לכלי שלא קיבל אורות בגלגול קודם, הוא דואג לחתן את חלקיו שיהיו אור עם כלי וכו’… זה הכל אין עוד מלבדו… לפעמים גם תינוק שמת פתאום מוות בעריסה בלי שום סיבה, רק בא לעשות כמה תנועות תודעתיות וסיים את הכיוונון לאלוקות שהיה צריך לעשות ואולי הוא נחשב בשמים לצדיק. זה הכל חלקים של הבורא שעושה בהם סדר.

הבורא רק מעניק אורות ושפע לתהליך הזה.

בהתאם לתדר שהאדם נמצא בו, האור פשוט מקבל תצורה וזה מפעיל את חוקי האקסיומה של הבריאה שנקראים “שן תחת שן” עין תחת עין” בדרך כלל בעולם הגשמי והשתוות הצורה כשמדובר במידות האלוקיות בעולם הרוחני… האור עצמו של הבורא כולל הכל, לפי מה שהאדם משחרר עם המחשבות שלו, הרגשות שלו, המעשים שלו, הדיבור שלו… כך האור למעשה מתיישב על אותו כלי שבניתם בתוככם… ממש כמו המשחק של התינוקות שיש להם חללים של כוכב, עיגול, ריבוע, משולש, והתינוק צריך להכניס קוביות… רק שאצל הבורא זה זרימה של שפע תודעתי שמתעצב לפי תובנת הממ”ממ… כמו שהקוראים למדו… משמעות, מחשבה, מילה, מעשה.

ככה מתעצבים חייכם… אתם שולחים אור של ארבעת התדרים האלו, ואלומת האור ששלחתם חוזרת במדויק אליכם… כמו אקו של סאונד.

“הקופסא השחורה” של התודעה שלכם

בדיוק כמו שיש למטוס קופסה שחורה ששם נרשמים התנועות שהמטוס עושה בטיסה שלו, כך יש גם לתודעה שלכם קופסה שחורה, עליה נרשמים כל תנועות התודעה שלכם, וכמו שרבים שחוו מוות קליני מספרים, פתחו להם את הקופסה הזו והציגו להם לפתע את כל הסרט של החיים שלהם… כל מחשבה הם יכלו להרגיש, כל דיבור הם ידעו, כל מעשה שהם עשו הם התבוננו עליו והם גם חוו את הצד השני שהם עשו לו… הכל נרשם בקופסה השחורה. אם עשיתם משהו למישהו והכאבתם לו, הרי שזה מלבוש אחד של הבורא עשה את זה למלבוש אחר של הבורא… במילים אחרות עשיתם את הכל לעצמכם, ויש רק קופסה שחורה אחת , כי זו נשמה אחת בהפרשיי פוטנציאליים. 

למשל: אם אדם משקר לאדם אחר, האדם ששיקרו לו, הוא לא זה שבאמת יסבול, אלא האדם ששיקר הוא זה שיסבול, כי התנועה התודעתית של השקר עוברת על האדם שמשקר וזה נרשם אצלו בקופסה השחורה של התנועות התודעתיות של הנשמה שלו. כך שהשסובל ממעשה, דיבור או מחשבה שלילית, זה האדם שחווה בתוכו את השקר הזה ולא זה שעושים לו את המעשה. כנ”ל לכל פגיעה שאדם פוגע באדם אחר.. אותם פוגעים פשוט עסוקים שירשם אצליהם אותן תנועות תודעתיות שהם מזדהים איתן.

לכן, לאדם שעושה מסע בתודעה, כדאי לשנן טוב טוב את המשפט השלם: ” “ואהבת לרעך כמוך – אני ה'”, לֹא תֵלֵךְ רָכִיל בְּעַמֶּיךָ לֹא תַעֲמֹד עַל דַּם רֵעֶךָ אֲנִי ה”: לֹא תִשְׂנָא אֶת אָחִיךָ בִּלְבָבֶךָ הוֹכֵחַ תּוֹכִיחַ אֶת עֲמִיתֶךָ וְלֹא תִשָּׂא עָלָיו חֵטְא: לֹא תִקֹּם וְלֹא תִטֹּר אֶת בְּנֵי עַמֶּךָ וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ אֲנִי ה’…. בתוך כל אדם ואדם, כל כמוך וכמוך זה הבורא בכבודו ובעצמו. והמטרה של התודעה שלכם זה פשוט רק דבר אחד, להגיע לאחדות עם כל החלקים שלכם.

אדם שאין בו שפע אלוקי מקבל את התכונה ההופכית משפע ויכול להגיע עד לפשע, כי באותיות שפת הקודש, שינוי מיקום בנוטריקון משנה גם את הכוונה הרוחנית שמתקיימת בתוצאת המציאות שמתגלה … אז שפע זה חיים ופשע זה מוות, ואותה הכרה אנושית יורדת למדרגה תודעתית של הסטרא אחרא שזה כוחות בנפש האדם, שהאדם מגלה את האור, דרך החושך. דרך זה שהוא עובר יסורים רבים עד שהוא מבין שזה לא הדרך הנכונה ומנסה לצאת משם לבד..

הטיפוס בסולם התודעה 

את הטיפוס בסולם התודעה עושים באמצעות “תולדות” .

בטוח שלא פעם שמעתם את המושג, סיבה ותוצאה.. בתודעת הנסתר “סיבה ותוצאה” לא קיים כלל, זה נלמד בפילוסופיות שונות ודתות שונות, אלא קיים “סיבה ומסובב” … סיבה זה אירוע ותוצאה זה משהו שקרה מהאירוע וזהו. אין המשכיות.. בתודעת הנסתר לומדים, שתמיד כשמתרחש אירוע, מתקיימת תוצאה שמולידה אירוע חדש שממשיך גם הוא להוליד תולדות וכך הלאה… כל פעם שנולדת תודעה חדשה, זה נקרא: “ובחרת בחיים”. 

למעשה זה עוד אור שמעלה את דעת האדם בסולם השפע ופתאום הוא מקבל אורות להכרה האנושית שלו שעוזרת לו להבין יותר ויותר את מחשבת הבריאה , כיצד נבנית המציאות, כיצד הוא יכול להיות שותף בבחירות המציאויות בחייו, למעשה כמה שהאדם מטפס על סולם התודעה, הוא הופך מעצמות תודעת חסרון להיות עצמות תודעת השפע.

נשמה שהתייאשה מהעולם, וחושבת להתאבד, מאבדת את המוטיבציה לשאול שאלות ולטפס בסולם התודעה, וכשזה קורה מבחינה תודעתית לאדם. הנשמה מתחילה להפעיל מנגנון השמדה עצמית…

רוצים לצאת מעצבות ודיכאון ? תתחילו לשאול שאלות. שאלות בונות כלים. האור האלוקי כל הזמן מחפש כלים להכנס ולצאת מהכח אל הפועל… (נלמד כיצד לעשות זאת בצורה נכונה בכיתות)

למעשה האדם לא עושה כלום, הכל נעשה דרכו… במח האדם כבר נרשם שש שניות לפני ההחלטה מה הוא עומד לעשות, לחשוב, לבחור, להגיד או אפילו לכתוב שורות אלו… זה מה שנקרא: “הכל ידוע מראש והרשות נתונה… צירפתי סרטון וידאו שמסביר מבחינה מדעית… איך כל דבר שאתם חושבים שאתם בוחרים בו, נרשם במח שלכם לפני…לכן מאד חשוב לדעת את “המשחק האמיתי שההכרה האלוקית שלכם מתנסה בה”. עליכם כישות אלוקית נדרש ללמוד את “ההזדהות” עם הפעולה שנרשמה אצלכם על מנת להגיע להשתוות הצורה כמלבוש של הבורא עם הבורא.

לסיכום

עולם התודעה, מדהים ביופיו וחווה המון מתנות. על האדם צריך בסך הכל לרצות להתחבר לתפיסת העולם של האמת האובייקטיבית ולא התכנות הישן… ויאלה להתחיל במסע לגלות הוא בעצמו את האמת לאמיתה… הוא יכול לחקור, לחבר, להסתובב במקומות גם בדרגות תודעה נמוכות, הכל מתקבל אצל המקובלים… כל עוד האדם יודע שהוא בחיפוש אחרי האמת ולא מושפע מהשקר. האמת כבר תדע לקרוא לו… אחרי הכל, הבורא רק צריך שההכרה האלוקית/מלבושיו יתנו את הלב בין אחד לשני… מדוע ? כי אהבה בתודעת הנסתר ביהדות זה שגורמים נפרדים משתוקקים להיות אחד. לכם נשאר רק להשתוקק ואז זה מפעיל את ההזדהות לדבר, כי הכל כבר נרשם אצלכם מראש שש שניות לפני…

א- הבה… א= 1 הבה = רצון

לפרטים אודות מסלולי לימוד, סמינרים וכתבות נוספות ניתן להרשם לדף הבית ונשמח לשלוח עדכונים.

oazis.co.il

לקבלת ניוזלטר

השאירו פרטים וקבלו תודעת אור
מבורכת בכל שבוע

עינות מים נרתמת לחיזוק אמונה ובטחון בעם ישראל! הצטרפו עכשיו לקבוצת התמיכה בטלגרם בה נעביר מידי יום מסרים לתמיכה וחיזוק!